FórumKasinaGoldwin neověří můj účet pro výběr

Goldwin neověří můj účet pro výběr

před 8 měsíci od moonflagmaker87
|
2858 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj, tak mě bolela hlava s Goldwinem. Vložil jsem několikrát bez problémů, vyhrál jsem pěknou sumu a požádal o výběr a byl jsem požádán o zaslání dokumentů. Ztratil jsem bankovní kartu, kterou jsem se zaregistroval. Odeslal jsem fotografie karet zepředu a zezadu ze své bankovní aplikace, odeslal jsem všechny své bankovní výpisy ukazující vklady na ně ze stejného účtu. Poslal jsem doklad o adrese a řidičský průkaz. Poslal jsem doklad o vkladech a všechny bankovní výpisy prostřednictvím pdf a jasně ukazuje můj účet. Mluvil jsem do chatu na webu 12krát. Každý mi řekl, že nemohou kromě snímků obrazovky, protože to není virtuální karta, ale to bylo vyjmuto před prokázáním této karty. Říkají, že musím jít do banky a požádat, aby mi poslali pdf dokazující, že jsem měl kartu. Banka říká, že to nemůžu udělat. Goldwin uvádí, že bankovní výpisy neukazují, že moje karta byla použita k vkladu, i když transakce lze vidět v jejich kasinu. Teď jsem v koncích. Celé týdny jsme se to snažili vyřešit. Nemohu najít kartu. V případě potřeby mám snímky obrazovky chatu. Mají údaje o mé kartě tak, jak je mají z vkladů, které jsem provedl. Prosím, můžete pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Goldwin je notoricky známý tím, že dělá vše, co je v jejich silách, aby oddálil výběry, jak jen je to v lidských silách. Měl jsem u nich ověřený účet a stále jim trvalo přes měsíc, než zpracovali můj výběr, protože chtěli, abych si účet znovu ověřil, a stále odmítali dokumenty, které jsem poslal z náhodných důvodů.

Také opravdu rádi zruší váš výběr, takže jste v pokušení hrát více, takže ať děláte cokoli, nehrajte dál.

Podle mých zkušeností nakonec vyplácejí vaše výhry, pokud jim budete neustále posílat to, o co žádají. Ke spravedlivému kasinu však mají daleko a už nikdy v tomto kasinu nevložím ani cent.

Bohužel pro vás ve vaší konkrétní situaci nemám žádný návrh. Myslím, že pokud fyzickou kartu nemáte, měli byste ji přestat používat na vkládání kdekoli a objednat si novou.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji za radu 🙂 ano nová karta byla objednána a stará zrušena. Bylo to s nimi tak frustrující

Dal jsem vše, co požadovali, ale bez mé karty říkají, že nemohu ověřit účet. Nikdy jsem neměl tolik problémů s žádným kasinem. Poslal jsem snímek obrazovky bankovního výpisu na jiný web a průkaz totožnosti s fotografií a vše kromě. Tito lidé jsou jako zakrvácení z kamene. Je to tak frustrující! Moc děkuji za rady 🙂 vážím si toho 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bylo mi doporučeno, abych zašel do banky a získal doklad o vlastnictví uvedené karty. Doufám, že to bude fungovat, ale při čtení zkušeností jiných lidí se obávám, že pak budou požadovat něco jiného 😕 držím palce, je to konec této bolesti hlavy! Dostanu své výhry a zavřu účet!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bez obav. Doufáme, že svou výplatu dostanete brzy!

Automaticky přeloženo:
moonflagmaker87
před 8 měsíci

Jo, je tu velká šance, že budou pořád něco vyžadovat. Nakonec vám zaplatí, takže jim dávejte, o co požádají, a pak se od toho místa držte dál.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bylo mi doporučeno, abych zašel do banky a získal doklad o vlastnictví uvedené karty. Doufám, že to bude fungovat, ale při čtení zkušeností jiných lidí se obávám, že pak budou požadovat něco jiného 😕 držím palce, je to konec této bolesti hlavy! Dostanu své výhry a zavřu účet!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tohle by podle mě mělo fungovat. Omlouvám se za zásah, ale je nezbytné prokázat, že jste použili pouze své vlastní platební metody, a předložit podpůrný bankovní výpis s uvedením příslušných vkladů.

I když se to může zdát zvláštní, jde o rutinní proces.

Pokud to nepomůže, doporučuji podat stížnost. Tento článek je docela dobrým zdrojem informací 👈

S trochou štěstí to nebude nutné! 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Už ode mě měli 3 různé úplné výpisy z bankovního účtu, doufám, že chození na pobočku to všechno vyřeší a zastaví tu bolest hlavy. Kéž bych si přečetl recenze na ně, než jsem se zaregistroval! Děkuji za rady, moc děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
moonflagmaker87
před 8 měsíci

Také doufám, že vámi poskytnuté dokumenty budou kasinu již dostačovat a vše bude v pořádku. Nezapomeňte nám dát vědět, zda ověření proběhlo úspěšně.

Také se z takových situací poučíte a příště si určitě uděláte průzkum o kasinu, než tam půjdete vložit.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Takže aktualizujte, nejsem si jistý, jestli je to chyba, ale vše je velmi podezřelé a jsem rád, že jsem udělal snímky obrazovky.

Nedovolilo mi to přihlásit se do aplikace. Tak jsem se přihlásil přes Chrome. Všimli jsme si, že čekající výběr se přesunul do spodní části s nápisem „nevyřízeno" s červeným „X" vedle něj.

Šel jsem do živého chatu a zeptal se, co to znamená. Potvrdili, že mám nevyřízený výběr, potvrdili částku uvedeného výběru a stav mého účtu „potřebuji ověřit".

Ptám se na červené 'x', aby mi bylo řečeno, že je to možná závada/chyba. Vybila se mi baterie telefonu 😕 Vím, co je špatně! Ale přihlaste se zpět a co víte, stránka není vůbec přístupná! Na čemkoli!

Je možné, aby mě takhle zablokovali, abych se k nim nedostal ani z Googlu? Nebo jen přehnaně reaguji poté, co jsem byl velmi citlivý (krev se vaří se slovy „zlato" nebo „vyhraj" zmíněný atm! Ha!)

Prosím, pokud by mi někdo mohl poskytnout náhled, obávám se, že jsem o tyto peníze přišel 🙁

Předem moc děkuji a tak sága pokračuje 😕

Automaticky přeloženo:
moonflagmaker87
před 8 měsíci

Obavy se potvrdily, zákaznické služby pro společnost Goldwin mi také zablokovaly jejich e-maily. Co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
moonflagmaker87
před 8 měsíci

Myslím, že nejlepší by bylo odpovědět na stížnost Veronice a popsat, co se s ní také stalo, protože má váš případ na starosti. Bylo by to možné?

Pokud jde o to, že se nemůžete dostat na stránku, stále to přetrvává? Nastoupil jsem bez problémů, proto se ptám.

Nedozvěděli jste se nic nového o ověřování?

Každopádně doufám, že se vše vyřeší a náš tým vám bude schopen ve vaší situaci pomoci.

Nezapomeňte mě informovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Golwin jsou velmi zkorumpovaní, pokud vložíte na vízum, uvidíte, že platby jdou všem různým typům společností pokaždé, když vložíte. Máte štěstí, že jste vyhráli!! Bylo to za hodně peněz? Normálně máte přístup na stránku, ale říká, že k ní nemáte přístup, pokud vás zablokovali. Kdysi jsem od nich dostával zaplaceno, když jsem nějaké vyhrál, ale to bylo před časem, ale stejně jsem musel čekat 10 dní a byl jsem VIP. Doufám, že dostaneš své peníze.

Automaticky přeloženo:
moonflagmaker87
před 8 měsíci

Červené x znamená, že výběr můžete zrušit, takže na tom není nic podezřelého.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Golwin jsou velmi zkorumpovaní, pokud vložíte na vízum, uvidíte, že platby jdou všem různým typům společností pokaždé, když vložíte. Máte štěstí, že jste vyhráli!! Bylo to za hodně peněz? Normálně máte přístup na stránku, ale říká, že k ní nemáte přístup, pokud vás zablokovali. Kdysi jsem od nich dostával zaplaceno, když jsem nějaké vyhrál, ale to bylo před časem, ale stejně jsem musel čekat 10 dní a byl jsem VIP. Doufám, že dostaneš své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V kasinech opravdu nehraju, takže jsem své názory spíše adresoval na stranu hráče, abych se pokusil pomoci a zjistil o situaci trochu více. Tady jsem tedy žádné peníze nevyhrál.

Pokud jde o výběry, které jste zde měli, vidím, že trvaly 10 dní. Jakou metodu jste použili k odstoupení od smlouvy? Bylo to přes Visa? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Červené x znamená, že výběr můžete zrušit, takže na tom není nic podezřelého.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokud se s tím hráč ještě nesetkal, může to vzbuzovat určité pochybnosti, ale vidím, že v tomto kasinu už máte zkušenosti s výběry. Mám pravdu ?

Podařilo se vám odstoupit i zde? Pokud ano, jak dlouho vám to trvalo?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zmínil jsem to v příspěvku výše. Vždy se snaží výběry co nejvíce oddálit, abyste o peníze přišli. Trvalo mi měsíc, než jsem od nich dostal své výběry, i když jsem svůj účet předtím ověřil. Chtěli, abych to znovu ověřil, což bylo poprvé v každém kasinu, ve kterém jsem hrál.

Automaticky přeloženo:
Mkhitaryan27
před 8 měsíci

Tímto se omlouvám, nevšiml jsem si, že jste to už psal. Každopádně děkuji, že jste si udělal čas a napsal.

Co se týče vysazení, tak je to dlouhá doba, když mám být upřímná a měsíc by pro mě byl příliš dlouhý. Už bych tu asi nehrál.

Ohledně ověření účtu je běžná věc, že kasino občas požaduje dokumenty pro dodatečné ověření, takže s tím bych problém neměl.

Každopádně ještě jednou děkuji za váš názor. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Myšlenka byla taková, že požadovali úplně stejné dokumenty jako poprvé. Poprvé jsem byl plně ověřen kolem března 2023, dostal jsem od nich malý výběr a pak v prosinci 2023 chtěli znovu kompletně ověřit můj účet, včetně ID a adresy a toho všeho. Všimněte si, že to trvalo více než 10 dní od doby, kdy jsem požádal o odstoupení od smlouvy, do doby, kdy řekli, že mám poslat nové dokumenty. Pro mě je to jen způsob, jak oddálit můj výběr ve snaze přimět mě o peníze.

Automaticky přeloženo:
Mkhitaryan27
před 8 měsíci

Děkuji, obával jsem se, že to znamená něco jiného, kasino potvrdilo, že je to tak, jak jste uvedl, děkuji za odpověď 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky