FórumKasinaGolden Nugget Online Casino MI - všeobecná diskuze

Golden Nugget Online Casino MI - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
1965 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Golden Nugget Online Casino MI, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

podle mého názoru je golden nugget kasino to nejlepší, co jsem vyzkoušel, a je užitečné a snadné, velmi praktické




Příspěvek od abdimajid176996 Upravil Radka
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Na tyto otázky jsem již odpovídal 16. listopadu. Proč je můj účet stále omezený? Je neprofesionální, jak se tato situace řeší. Pokusil jsem se vybrat prostředky, které jsem vyhrál 1. září 2023, a Golden Nugget omezil můj účet. Od té doby jsem NĚKOLIKkrát nahrál požadované bankovní výpisy a vlastní identifikaci do nahrávacího centra a včas vyhověl průzkumu odpovědného hazardu. filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
lexiwitdalefty
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém s ověřením účtu a výběrem. Poskytlo vám kasino důvod, proč k této situaci došlo a proč dokumenty ještě nejsou ověřeny, abyste si mohli vybrat peníze?

V tomto případě si však myslím, že by bylo nejlepší, kdybystepodal stížnost zde na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci.

Myslíte, že to stojí za vyzkoušení?

Automaticky přeloženo:
lexiwitdalefty
před 4 měsíci

Jsem na začátku tohoto procesu a zažívám to samé. Podívejte se na recenze v App Store, toto je NEUSTÁLENÁ záležitost, která je zametena pod koberec. Pokud máte nějaké aktualizace ohledně vaší platby, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
dmixer12
před 4 měsíci

Dobrý den, když říkáte, že jste ve stejné situaci, jak je to dlouho? Kasino vám také neřeklo nic relevantního a žádný důvod, proč tato situace nastala?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaro,

Ignorujte prosím mou odpověď, protože mě ten večer kontaktoval zákaznický servis a potvrdil, že požadavky byly ověřeny a zpracovány. All & All, skončilo to pro mě docela dobře bez příliš dlouhého zpoždění.

Automaticky přeloženo:
dmixer12
před 4 měsíci

No, jsem rád, že se to nakonec všechno vyřešilo. Zůstanete v tomto kasinu, protože se snažilo vyřešit vaše požadavky? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj problém stále nebyl vyřešen.

Automaticky přeloženo:
lexiwitdalefty
před 4 měsíci

Dobrý den, stále žádné nové informace z kasina nebo důvod, proč tato situace vznikla?

Pokud se však nic nevyřešilo, pak doporučuji podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all jak jsem již avizoval. Náš tým se vám pokusí pomoci. Dali byste tomu šanci?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky