DomůFórumKasinaGizbo Casino - všeobecná diskuze

Gizbo Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od Gehtdixhnixan
|
548 zobrazení 9 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Gizbo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Požádal jsem o uzavření svého profilu v chatu 24. listopadu 2024. Vzhledem k tomu, že live chat takovou funkci nemá, byl můj účet trvale zablokován bez možnosti obnovení.


Kasino prostě rozhoduje nad hlavami hráčů a svévolně blokuje účty, aniž by je mohlo znovu odblokovat. Nejdřív to dávají za vinu obchodním podmínkám, ale s tím jsem nebyl spokojený, pak mi na chatu řekli, že mi prostě nenávratně zablokovali profil jen proto, že jsem ve chvíli frustrace požádal o jeho uzavření. Osobně mě nenapadá nic jiného, ​​co bych k tomu řekl.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě mám otevřenou stížnost zde na CasinoGuru.

V zásadě buďte varováni.

Můžete dodržovat všechny T&C NDB a být ovlivněni!

Vyhrál jsem 4,00 € z 50 roztočení registrace.

Po sázce jsem vyhrál 40 € (maximální výhra 10X).

Vložil jsem 10 EUR a vsadil celou částku, abych ověřil svou platební metodu.

Poté jsem svůj účet PLNĚ ověřil.

Požádal jsem o výběr € 40,00

Rozhodl jsem se, že se vyloučím, když byl zůstatek vybírán z osobních důvodů po dobu 6 měsíců.


Informovali mě, že nezaplatí, přestože dodržují všechny T&C.

Řekli, že 'Administrátor' může kdykoli změnit T&C.

Nyní jsem informován, abych počkal 6 měsíců, vložil částku rovnající se mým výhrám a vsadil ji 3X, jen abych mohl vybrat peníze!


(Tento termín má vstoupit v platnost pouze od 10.6 jejich podmínek, pokud požadujete „opakované NDB"

Při registraci jsem si nárokoval pouze 1 NDB)


Řekl jsem jim to, Takže mě pak informovali, že Správce má právo změnit T&C!

To není zodpovědné a je to velmi nespravedlivé prohlášení..


Rozhodl jsem se jich zeptat, co se stane, když někdo vyhraje 1 000 € z NDB, a oni mě informují, že platí stejné pravidlo... musí vložit stejnou částku, jakou vyhrál! To je odporné a velmi nespravedlivé.


Nakonec jsem se jich zeptal, co se stane, když se rozhodnu trvale se vyloučit.

Informovali mě, že jakékoli výhry ve vašem hotovostním zůstatku z jakýchkoli bonusů budou považovány za neplatné/zrušené, pokud se sami vyloučíte před dokončením procesu výběru!


To je ono.. mělo by to být na černé listině

To je ostuda

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tento termín ovlivňuje všechny bonusy, nejen NDB.


Mějte tedy na paměti, že pokud se během procesu výběru rozhodnete sami vyloučit, nemůžete si vybrat své výhry z žádných bonusů!

file


Udělal jsem vklad 10 € a vsadil jsem ho a oni odmítli můj výběr 40 €.


Představte si, že vyhrajete 1000 a po vsazení bonusu se z osobních důvodů rozhodnete trvale vyloučit... váš hotovostní zůstatek bude zrušen.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o uzavření svého profilu v chatu 24. listopadu 2024. Vzhledem k tomu, že live chat takovou funkci nemá, byl můj účet trvale zablokován bez možnosti obnovení.


Kasino prostě rozhoduje nad hlavami hráčů a svévolně blokuje účty, aniž by je mohlo znovu odblokovat. Nejdřív to dávají za vinu obchodním podmínkám, ale s tím jsem nebyl spokojený, pak mi na chatu řekli, že mi prostě nenávratně zablokovali profil jen proto, že jsem ve chvíli frustrace požádal o jeho uzavření. Osobně mě nenapadá nic jiného, ​​co bych k tomu řekl.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mezitím se někdy objeví tenká hranice ohledně toho, co může hráč znamenat, když chce uzavřít účet. Existuje mnoho případů, kdy to hráč říká a často vyjadřuje závislost na hazardních hrách. V takovém případě se nedivím, když je váš účet uzavřen, abyste si jej nemohli otevřít.

V takových případech by bylo nejlepší, kdyby kasina měla nástroje pro zodpovědné hraní, kde si můžete nastavit přestávku nebo podobně. Případně řekněte kasinu, až si budete chtít dát pauzu a svůj účet nezavírat. Protože když to tak říkáš, dá se to bohužel vysvětlit různě.

Každopádně, zbyly vám nějaké peníze nebo jste měli na herním účtu 0?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě mám otevřenou stížnost zde na CasinoGuru.

V zásadě buďte varováni.

Můžete dodržovat všechny T&C NDB a být ovlivněni!

Vyhrál jsem 4,00 € z 50 roztočení registrace.

Po sázce jsem vyhrál 40 € (maximální výhra 10X).

Vložil jsem 10 EUR a vsadil celou částku, abych ověřil svou platební metodu.

Poté jsem svůj účet PLNĚ ověřil.

Požádal jsem o výběr € 40,00

Rozhodl jsem se, že se vyloučím, když byl zůstatek vybírán z osobních důvodů po dobu 6 měsíců.


Informovali mě, že nezaplatí, přestože dodržují všechny T&C.

Řekli, že 'Administrátor' může kdykoli změnit T&C.

Nyní jsem informován, abych počkal 6 měsíců, vložil částku rovnající se mým výhrám a vsadil ji 3X, jen abych mohl vybrat peníze!


(Tento termín má vstoupit v platnost pouze od 10.6 jejich podmínek, pokud požadujete „opakované NDB"

Při registraci jsem si nárokoval pouze 1 NDB)


Řekl jsem jim to, Takže mě pak informovali, že Správce má právo změnit T&C!

To není zodpovědné a je to velmi nespravedlivé prohlášení..


Rozhodl jsem se jich zeptat, co se stane, když někdo vyhraje 1 000 € z NDB, a oni mě informují, že platí stejné pravidlo... musí vložit stejnou částku, jakou vyhrál! To je odporné a velmi nespravedlivé.


Nakonec jsem se jich zeptal, co se stane, když se rozhodnu trvale se vyloučit.

Informovali mě, že jakékoli výhry ve vašem hotovostním zůstatku z jakýchkoli bonusů budou považovány za neplatné/zrušené, pokud se sami vyloučíte před dokončením procesu výběru!


To je ono.. mělo by to být na černé listině

To je ostuda

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, je docela nepříjemné dostat se do takové situace.

V takových případech bych řekl, že pokud se chce hráč sám vyloučit a má výběr, kasino by mu mělo zaplatit, pokud nic neporušil, a proto účet uzavře. Ale vím, že ne každé kasino to umí a už dávno jsem viděl přesně stejný termín, že pokud hráč úspěšně neprojde výběrem, nemůže se ani sám vyloučit. Ale měli to napsané v Podmínkách. Takže jsi to nikde nenašel napsané?

Přesto, když otevřete stížnost , náš tým se na celou situaci podívá a vyhodnotí, jak to je.

Snad se to podaří vyřešit a komunikovat a nakonec to dobře dopadne.

Pokud máte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, to je pravda. Poté jsem však šel přímo do jiného kasina poskytovatele a zeptal se, protože jsem si nebyl jistý, zda tam mohu pokračovat ve hře a proč mě Gizbo zablokovalo.


Druhé kasino mi o tom nemohlo poskytnout žádné informace, takže jsem svůj účet ověřil a účet byl úspěšně ověřen. V chatu mi pak bylo řečeno, že mi mohou říct, že s mým účtem v kasinu je vše v pořádku.


Myslím si, že je hloupost, že se účty blokují svévolně a hráči ani nelze říct, zda byly zablokovány napříč všemi platformami nebo ne. Kasina poskytovatele nikdy nebrala zodpovědné hraní vážně. Jsem registrován u Fresh, Lex a Legzo. Nechali mě věčně čekat na chatu, udělali mi tisíc nabídek, abych zůstal, a pak mě najednou zablokovali v tomto kasinu, i když jsem chtěl pouze zavřít svůj účet? To nedává smysl. Nyní dávám tohoto poskytovatele na svou černou listinu. Rozhodně už v kasinech nevkládám žádné další peníze a pokud vyhraju, budu mít problémy, protože uvedou zákaz - tím jsem si velmi jistý.

Je to škoda, protože jsem si užil hraní v jiných kasinech poskytovatele.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
před měsícem

V kasinech obvykle platí, že i když patří stejnému majiteli, jsou sesterskými kasiny nebo mají něco společného, ​​pokud není v obchodních podmínkách výslovně napsáno, že pokud se vyloučíte, platí to pro všechna kasina, není tomu tak. Je běžné, že kdybyste chtěli, museli byste se v každém vždy ručně vyloučit zvlášť.

Do budoucna však doporučuji věci vždy pojmenovávat tak, jak jsou a pokud chcete jen dočasnou pauzu, raději to sdělte přímo. Vím, že v některých kasinech můžete svůj účet zrušit a poté znovu otevřít, ale všude to může fungovat jinak. Proto je nejlepší říct, co chcete udělat, abyste předešli nedorozuměním.

Ale taky chápu, že ti to není příjemné a raději se přesuneš jinam.

Tak ať se vám daří. ☘️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Kasino si jednoduše účtuje poplatek za platby kreditní kartou. Záleží na poskytovateli služeb, který za tím stojí. Z mého účtu bylo odepsáno celkem 10,94 EUR za čtyři vklady navíc, než bylo skutečně nutné. Je zvláštní, že jiné částky byly odepsány ve výši 50 EUR. Myslím, že je to drzé. A jdu podat stížnost. Chat je katastrofa.

Automaticky přeloženo:
Expertin
před týdnem

Jsou však v podmínkách kasina nějaké informace o poplatcích?

Tento druh informací by tam měl být vždy uveden.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky