FórumKasinaGizbo Casino - všeobecná diskuze

Gizbo Casino - všeobecná diskuze

před 3 dny od Gehtdixhnixan
|
245 zobrazení 7 odpovědí |
|
před 3 dny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Gizbo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 dny

Požádal jsem o uzavření svého profilu v chatu 24. listopadu 2024. Vzhledem k tomu, že live chat takovou funkci nemá, byl můj účet trvale zablokován bez možnosti obnovení.


Kasino prostě rozhoduje nad hlavami hráčů a svévolně blokuje účty, aniž by je mohlo znovu odblokovat. Nejdřív to dávají za vinu obchodním podmínkám, ale s tím jsem nebyl spokojený, pak mi na chatu řekli, že mi prostě nenávratně zablokovali profil jen proto, že jsem ve chvíli frustrace požádal o jeho uzavření. Osobně mě nenapadá nic jiného, ​​co bych k tomu řekl.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Právě mám otevřenou stížnost zde na CasinoGuru.

V zásadě buďte varováni.

Můžete dodržovat všechny T&C NDB a být ovlivněni!

Vyhrál jsem 4,00 € z 50 roztočení registrace.

Po sázce jsem vyhrál 40 € (maximální výhra 10X).

Vložil jsem 10 EUR a vsadil celou částku, abych ověřil svou platební metodu.

Poté jsem svůj účet PLNĚ ověřil.

Požádal jsem o výběr € 40,00

Rozhodl jsem se, že se vyloučím, když byl zůstatek vybírán z osobních důvodů po dobu 6 měsíců.


Informovali mě, že nezaplatí, přestože dodržují všechny T&C.

Řekli, že 'Administrátor' může kdykoli změnit T&C.

Nyní jsem informován, abych počkal 6 měsíců, vložil částku rovnající se mým výhrám a vsadil ji 3X, jen abych mohl vybrat peníze!


(Tento termín má vstoupit v platnost pouze od 10.6 jejich podmínek, pokud požadujete „opakované NDB"

Při registraci jsem si nárokoval pouze 1 NDB)


Řekl jsem jim to, Takže mě pak informovali, že Správce má právo změnit T&C!

To není zodpovědné a je to velmi nespravedlivé prohlášení..


Rozhodl jsem se jich zeptat, co se stane, když někdo vyhraje 1 000 € z NDB, a oni mě informují, že platí stejné pravidlo... musí vložit stejnou částku, jakou vyhrál! To je odporné a velmi nespravedlivé.


Nakonec jsem se jich zeptal, co se stane, když se rozhodnu trvale se vyloučit.

Informovali mě, že jakékoli výhry ve vašem hotovostním zůstatku z jakýchkoli bonusů budou považovány za neplatné/zrušené, pokud se sami vyloučíte před dokončením procesu výběru!


To je ono.. mělo by to být na černé listině

To je ostuda

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Tento termín ovlivňuje všechny bonusy, nejen NDB.


Mějte tedy na paměti, že pokud se během procesu výběru rozhodnete sami vyloučit, nemůžete si vybrat své výhry z žádných bonusů!

file


Udělal jsem vklad 10 € a vsadil jsem ho a oni odmítli můj výběr 40 €.


Představte si, že vyhrajete 1000 a po vsazení bonusu se z osobních důvodů rozhodnete trvale vyloučit... váš hotovostní zůstatek bude zrušen.


Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Požádal jsem o uzavření svého profilu v chatu 24. listopadu 2024. Vzhledem k tomu, že live chat takovou funkci nemá, byl můj účet trvale zablokován bez možnosti obnovení.


Kasino prostě rozhoduje nad hlavami hráčů a svévolně blokuje účty, aniž by je mohlo znovu odblokovat. Nejdřív to dávají za vinu obchodním podmínkám, ale s tím jsem nebyl spokojený, pak mi na chatu řekli, že mi prostě nenávratně zablokovali profil jen proto, že jsem ve chvíli frustrace požádal o jeho uzavření. Osobně mě nenapadá nic jiného, ​​co bych k tomu řekl.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Mezitím se někdy objeví tenká hranice ohledně toho, co může hráč znamenat, když chce uzavřít účet. Existuje mnoho případů, kdy to hráč říká a často vyjadřuje závislost na hazardních hrách. V takovém případě se nedivím, když je váš účet uzavřen, abyste si jej nemohli otevřít.

V takových případech by bylo nejlepší, kdyby kasina měla nástroje pro zodpovědné hraní, kde si můžete nastavit přestávku nebo podobně. Případně řekněte kasinu, až si budete chtít dát pauzu a svůj účet nezavírat. Protože když to tak říkáš, dá se to bohužel vysvětlit různě.

Každopádně, zbyly vám nějaké peníze nebo jste měli na herním účtu 0?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Právě mám otevřenou stížnost zde na CasinoGuru.

V zásadě buďte varováni.

Můžete dodržovat všechny T&C NDB a být ovlivněni!

Vyhrál jsem 4,00 € z 50 roztočení registrace.

Po sázce jsem vyhrál 40 € (maximální výhra 10X).

Vložil jsem 10 EUR a vsadil celou částku, abych ověřil svou platební metodu.

Poté jsem svůj účet PLNĚ ověřil.

Požádal jsem o výběr € 40,00

Rozhodl jsem se, že se vyloučím, když byl zůstatek vybírán z osobních důvodů po dobu 6 měsíců.


Informovali mě, že nezaplatí, přestože dodržují všechny T&C.

Řekli, že 'Administrátor' může kdykoli změnit T&C.

Nyní jsem informován, abych počkal 6 měsíců, vložil částku rovnající se mým výhrám a vsadil ji 3X, jen abych mohl vybrat peníze!


(Tento termín má vstoupit v platnost pouze od 10.6 jejich podmínek, pokud požadujete „opakované NDB"

Při registraci jsem si nárokoval pouze 1 NDB)


Řekl jsem jim to, Takže mě pak informovali, že Správce má právo změnit T&C!

To není zodpovědné a je to velmi nespravedlivé prohlášení..


Rozhodl jsem se jich zeptat, co se stane, když někdo vyhraje 1 000 € z NDB, a oni mě informují, že platí stejné pravidlo... musí vložit stejnou částku, jakou vyhrál! To je odporné a velmi nespravedlivé.


Nakonec jsem se jich zeptal, co se stane, když se rozhodnu trvale se vyloučit.

Informovali mě, že jakékoli výhry ve vašem hotovostním zůstatku z jakýchkoli bonusů budou považovány za neplatné/zrušené, pokud se sami vyloučíte před dokončením procesu výběru!


To je ono.. mělo by to být na černé listině

To je ostuda

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj, je docela nepříjemné dostat se do takové situace.

V takových případech bych řekl, že pokud se chce hráč sám vyloučit a má výběr, kasino by mu mělo zaplatit, pokud nic neporušil, a proto účet uzavře. Ale vím, že ne každé kasino to umí a už dávno jsem viděl přesně stejný termín, že pokud hráč úspěšně neprojde výběrem, nemůže se ani sám vyloučit. Ale měli to napsané v Podmínkách. Takže jsi to nikde nenašel napsané?

Přesto, když otevřete stížnost , náš tým se na celou situaci podívá a vyhodnotí, jak to je.

Snad se to podaří vyřešit a komunikovat a nakonec to dobře dopadne.

Pokud máte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Ano, to je pravda. Poté jsem však šel přímo do jiného kasina poskytovatele a zeptal se, protože jsem si nebyl jistý, zda tam mohu pokračovat ve hře a proč mě Gizbo zablokovalo.


Druhé kasino mi o tom nemohlo poskytnout žádné informace, takže jsem svůj účet ověřil a účet byl úspěšně ověřen. V chatu mi pak bylo řečeno, že mi mohou říct, že s mým účtem v kasinu je vše v pořádku.


Myslím si, že je hloupost, že se účty blokují svévolně a hráči ani nelze říct, zda byly zablokovány napříč všemi platformami nebo ne. Kasina poskytovatele nikdy nebrala zodpovědné hraní vážně. Jsem registrován u Fresh, Lex a Legzo. Nechali mě věčně čekat na chatu, udělali mi tisíc nabídek, abych zůstal, a pak mě najednou zablokovali v tomto kasinu, i když jsem chtěl pouze zavřít svůj účet? To nedává smysl. Nyní dávám tohoto poskytovatele na svou černou listinu. Rozhodně už v kasinech nevkládám žádné další peníze a pokud vyhraju, budu mít problémy, protože uvedou zákaz - tím jsem si velmi jistý.

Je to škoda, protože jsem si užil hraní v jiných kasinech poskytovatele.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
včera

V kasinech obvykle platí, že i když patří stejnému majiteli, jsou sesterskými kasiny nebo mají něco společného, ​​pokud není v obchodních podmínkách výslovně napsáno, že pokud se vyloučíte, platí to pro všechna kasina, není tomu tak. Je běžné, že kdybyste chtěli, museli byste se v každém vždy ručně vyloučit zvlášť.

Do budoucna však doporučuji věci vždy pojmenovávat tak, jak jsou a pokud chcete jen dočasnou pauzu, raději to sdělte přímo. Vím, že v některých kasinech můžete svůj účet zrušit a poté znovu otevřít, ale všude to může fungovat jinak. Proto je nejlepší říct, co chcete udělat, abyste předešli nedorozuměním.

Ale taky chápu, že ti to není příjemné a raději se přesuneš jinam.

Tak ať se vám daří. ☘️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky