Dobrý den, Danieli, provedl jsem výběr v kasinu GIOO, ale byl zrušen, protože nyní říkají, že moje ověření není dokončeno, protože chtějí doklady o platu za posledních 6 měsíců. To není normální, znám spoustu kasin, nikdy neslyšeli, že chtějí znát váš plat. Tento email jsem od nich dostal: Milý Marceli,
Obracíme se na vás ohledně vaší předchozí žádosti.
Aby bylo možné pokračovat s ověřením vašeho účtu, žádáme vás, abyste nahráli následující dokumenty do složky „Můj účet"> „Profil"> „Ověření":
- výplatní pásky a výpis z bankovního účtu, na který dostáváte mzdu, za posledních 3 až 6 měsíců, nejlépe 6 měsíců.
Děkuji za pochopení!
Pokud potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat, jsme k dispozici 24/7 a vždy vám rádi pomůžeme.
Hello Daniel, I made a withdraw at GIOO casino but it was canceled, because now they says my verification is not completed ,because they want salary documents from the last 6 months. Not normal this,I know a lot of casino,s, never hear that they want to know your salary. This email I got from them: Dear Marcel,
We are contacting you regarding your previous request.
In order to proceed with your account verification, we kindly ask you to upload the following documents to "My Account"> "Profile"> "Verification":
- payslips and an account statement of the bank account you receive your salary to for the last 3 to 6 months, preferably 6 months.
Thank you for understanding!
If you need any further assistance, do not hesitate to contact us, we are available 24/7 and will be always happy to help you.
Automaticky přeloženo: