FórumKasinaGetSlots Casino - všeobecná diskuze

GetSlots Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od CasinoStreamer88
|
10202 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GetSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jen jsem chtěl zmínit, že Getslots je kasino, ve kterém můžete hrát, aniž byste se museli bát, že vás bude bolet hlava!

Super rychlé ověření!

Výběr her vynikající a něco pro každého!

Vklady a výběry jednoduše super rychlé a pohodlné.

Podpora se vždy snažila a pomohla!

Celkově vzato kasino, které si zaslouží hrát!

s pozdravem

askan

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Toto je další kasino s velmi dobrou pověstí a celosvětově známým majitelem 🙂, to znamená, že pokud hráč dbá na pravidla, mělo by být vše v pořádku.

Když teď přemýšlím o pověsti obecně, zajímalo by mě, jestli jste si někdy užili hraní v kasinu s horší než dobrou pověstí. 😀

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

mohu potvrdit! Podle mého názoru velmi příjemné kasino, ze kterého mě nikdy nebolela hlava!

Přesně tak! Pokud dodržujete pravidla, je vše v pořádku!

Abych byl upřímný, existují i kasina, která mají horší pověst, ale stále jsou dobrá. 🙂

Osobně ale hraju jen na ty strany, které dělají nejmenší problémy. 😛

Osobně první věc, kterou udělám, když si vyberu kasino v Guru, je zjistit, zda má kasino mnoho stížností a zda byly nebo nebyly vyřešeny. 🙂 toto je první bod, který zkontroluji 🙂

Díky za to!!!!!!!!!!! To, že od vás člověk dostane takovou příležitost, je skvělé. 🙂

Prostě tě miluju 🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

No, už asi nemůžu nic dodat 😀


V reálném životě je to stejné, nějakou dobu ignorujte pravidla a určitě budete čelit následkům 😀

Každopádně dáváte skvělý příklad toho, že všichni máme svůj vkus na online kasina, ale přesto bychom se všichni měli starat o svou bezpečnost.

To nejmenší, co člověk může udělat, je procházet stížnosti a uživatelské recenze. Pokud to nemůžete udělat na stránce Casino Guru, udělejte to alespoň někde jinde, ale udělejte to 👍

Posílám objetí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, drahý tým Casino-Guru, potřebuji vaši pomoc.

Poté, co jsem hrál na GetSlots častěji – vložil jsem normálně – měl jsem 30 otočení zdarma (max. výplata 100 EUR).

Z těchto bezplatných otočení se mi podařilo vyhrát 4,52 €. Pak jsem pokračoval ve hře a mezitím jsem měl na účtu asi 150 € (pak jsem napsal do chatu a řekli, že max. 100 €) - sázka ještě nebyla plná (4,52 x 30 €).

Můj plán byl splnit sázku a poté částku převést na maximálně 100 € v reálných penězích.

Zatím dobrý - jdu do chatu (viz screenshot), potvrdilo se mi, že teď mám "skutečné peníze" bez limitu - odečteno bylo dokonce kolem 25 €.

Hraji dál, vyplatil jsem 1 500 EUR (chtěl jsem ověřit svůj účet), peníze byly vráceny, protože chyběly ověřovací údaje.

Pokračuji v hraní a nahrávám všechny dokumenty.

Vydělejte 3 000 EUR a nyní je napsáno - maximální výhra je 100 EUR.

Mám protokoly chatu z GetSlots dříve potvrzené jako skutečné peníze.

Jinak bych peníze vybral a vložil znovu.

Bohužel sem nemohu nahrát snímek obrazovky.


Prosím o rychlou pomoc - jinak jsem byl s kasinem super spokojený.

Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Studna,

bohužel v některých kasinech bonus končí výběrem, nikoli dokončením sázení. Vždy byste měli požádat o výběr, abyste bonus ukončili jako prevenci. Cítím, že to tak je.

Můžete se na to kasina zeptat, prosím?

Vložte snímek obrazovky druhým tlačítkem počínaje z pravé strany:

file

Každopádně doufám, že budeme schopni pomoci s reklamací .


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

V procesu můžete vidět, že se ptám, zda mám „skutečné peníze". Pak je to úmyslný podvod ze strany podpory - to by bylo ještě horší.

Měl jsem 100 eur z bezplatných zatočení a jsem si vědom podmínek, proto jsem chtěl zaplatit. Proč bych měl hrát dál? Nedává to žádný smysl.

Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Omlouvám se, neumím německy, takže nemám ponětí, o čem ta komunikace je 🙁.

Ale jak jsem řekl, někdy bonus končí výběrem, to může být tento případ. A musíme se ujistit, že proces byl spravedlivý.

Počkejme, až se Petronela podělí o další informace prostřednictvím stížnosti, to bude nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, moje reklamace byla samozřejmě schválena. Kasino samozřejmě neodpovídá...

Jak můžete vidět v historii chatu, šlo by o podvod ze strany kasina/chatu.

Co těď můžu dělat?


Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Dobrý den Rondixio87, právě jsem si přečetl vaši stížnost a zpět k vaší otázce, jak dlouho trvá odpověď kasinu?... Záleží na tom, jak jsou zaneprázdněni. Obvykle dáváme kasinům dva týdny na odpověď. Pokud do prvního týdne nezareagují, pozvání opakujeme. Ale jak víte, Vánoce už klepou na dveře. Zkuste prosím zůstat trpělivý. Děkuji za pochopení a doufám, že pro vás bude vše fungovat.🤞🎄

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Podpora je od GetSlots prostě propastná

Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Dobrý den, chápu vaši frustraci, uvidíme, jak se bude vaše stížnost nyní vyvíjet a co na to řekne náš reklamační tým. Myslím, že vaše komunikace se snímkem obrazovky je dostatečně jasná, ale zatím o tom nerozhoduji já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak to vidím i já, především jsem se zaregistroval jako affiliate přes CasinoGuru. Myslím, že i toto se bude vyvíjet pozitivně 🙂

Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Co přesně myslíte pod pojmem „registrovaný jako přidružený subjekt prostřednictvím CasinoGuru"?

Automaticky přeloženo:
před rokem

O getlotech jsem se dozvěděl přes CasinoGuru

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

file

live chat mě podvedl záměrně. Po chatu jsem pokračoval ve hře a vyhrál 3 000 eur. Poté byla opět omezena na 100 €. podvod. RUCE PRYČ!

Automaticky přeloženo:
Rondixio87
před rokem

Ahoj,

Také bych počkal na rozhodnutí o stížnosti, bohužel neumím německy, takže nemám ponětí, co tento PrintScreen říká 🙁. Ale to je v pořádku, nejsem součástí reklamačního týmu, takže to nikomu neškodí 🙂

Jen předpokládám, že se provozovatel chatu náhodou spletl, protože maximální limit je uveden v pravidlech. 🤔, v takové situaci docela smůla.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Mimochodem, toto je odkaz na bonusové podmínky pro propagaci (které by byly splněny, i kdyby podmínky byly) Prostě směšné..

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky