DomůFórumKasinaGemoBet Casino - všeobecná diskuze

GemoBet Casino - všeobecná diskuze

 od mcclane2020
|
3 921 zobrazení 10 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GemoBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

toto kasino vasy je opravdu špatné a zákaznický servis je ještě horší! !

Několikrát jsem jim poslal e-mail, že chci svůj účet zavřít, oni ho neuzavřou a navíc nemám žádné nastavení nad marketingovými zprávami, takže mi neustále dávají e-mailové reklamy a reklamy pomocí textových zpráv.

Brzy budu muset na toto kasino podat trestní oznámení, pokud nepřestanou spamovat a neuzavřou můj účet.

Už tam nehraju a několikrát jsem jim to řekl.


ale oni si nemyslí, že už nechci být jejich zákazníkem...


Automaticky přeloženo:
mcclane2020

Zkusili jste je kontaktovat na živém chatu? To by mohlo pomoci.

file

Automaticky přeloženo:
Daniel

Kontaktoval jsem je v živém chatu a pokaždé žádají, aby na podporu vložili e-mail, nemohou zavřít účet prostřednictvím chatu.

počítá se s tím, že se obtěžuji, když už tam nikdy neplánuji hrát, ale nepřestanou posílat spam, i když jsem v nastavení účtu vyřadil „marketingové zprávy"

Stále jsem tam dal 1e denní limit pro hraní, když nejsou žádné jiné možnosti omezení.

jednou mě požádali o mé dokumenty, abych mohl zrušit svůj účet, ale nemusel jsem dávat žádné další dokumenty k uzavření účtu. Nic jsem tam nevyhrál a účet jsem nepotvrdil.

a nebudu jim posílat žádné dokumenty, mohou s nimi dokonce ukrást mou identitu.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020

Nevidím žádný důvod, proč by jakékoli kasino bylo tak vytrvale proti uzavření nějakého účtu. Pouze to hráče rozzlobí a šance (pokud nějaká byla), že se tento hráč vrátí, rapidně klesá. Zvlášť, když zatím nedošlo k žádné velké výhře.

Automaticky přeloženo:

včera poslali e-mail, že účet bude uzavřen do 48 hodin.

a pokaždé, když mi poslali e-mail o tomto uzavření, vždy se objevila zpráva, že ztratíte všechny bonusy a výhry. ale nikdy mi nedali žádné bonusy.

pak mají úrovně pro hráče, pokaždé, když dosáhnou nové úrovně, dostanou 3-5 her zdarma v nějaké špatné hře a ani jednu z nich nevyhráli.

V každé zprávě jsem jim řekl, že vyhraju, když zruším svůj účet a oni přijdou o moje peníze.



Automaticky přeloženo:

Kontaktoval jsem je v živém chatu a pokaždé žádají, aby na podporu vložili e-mail, nemohou zavřít účet prostřednictvím chatu.

počítá se s tím, že se obtěžuji, když už tam nikdy neplánuji hrát, ale nepřestanou posílat spam, i když jsem v nastavení účtu vyřadil „marketingové zprávy"

Stále jsem tam dal 1e denní limit pro hraní, když nejsou žádné jiné možnosti omezení.

jednou mě požádali o mé dokumenty, abych mohl zrušit svůj účet, ale nemusel jsem dávat žádné další dokumenty k uzavření účtu. Nic jsem tam nevyhrál a účet jsem nepotvrdil.

a nebudu jim posílat žádné dokumenty, mohou s nimi dokonce ukrást mou identitu.

Automaticky přeloženo:

Ve skutečnosti to není poprvé, co vidím kasino, které žádá o dokumenty k uzavření účtu. Není to obvyklé, ale některá kasina o to žádají před uzavřením účtu.

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Nemohu napsat více do LiveChatu, protože mají otevřený jeden týden starý tiket a pokud to není dokončeno nebo neodpoví od týmu, nemohu otevřít nový chat. Nyní posílám tři e-maily na mail podpory a ani tam mi neodpověděli.

Mám tam otevřený výběr a myslím, že záměrně neodpovídají..mohli byste mi prosím pomoci, nemám šanci kasino kontaktovat..

Automaticky přeloženo:
Lutze333

To je skutečně frustrující situace, že od nich nemůžete dostat žádné odpovědi.

Mohu se však zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr a zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi

Včera odpověděli a připravili můj výběr. Ale děkuji za odpověď, už nikdy nebudu hrát v tomto neprofesionálním kasinu, 5 dní na odpověď a výběr, neuvěřitelné!


Automaticky přeloženo:
Lutze333

Chápu tvé rozhodnutí. Pokud jste nebyli spokojeni s jejich službami, jděte samozřejmě dál.

Pokud byste chtěli o svých zkušenostech informovat ostatní hráče, můžetezde napsat uživatelskou recenzi a možná jim pomoci rozhodnout se, zda v tomto kasinu hrát nebo ne.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky