Ahoj,
děkuji, někdy to opravdu potřebuje jen pár dní. 🙂
Hello,
thank you, sometimes it truly needs just a few days. 🙂
teď najednou mluví o holandských Antilách.
věděl jsi, že tam nebydlím. Mark je také VIP manažer. Právě jsem dostal soukromý e-mail se stejným příběhem.
S přátelským pozdravem,
Dave
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
teď najednou mluví o holandských Antilách.
věděl jsi, že tam nebydlím. Mark je také VIP manažer. Právě jsem dostal soukromý e-mail se stejným příběhem.
S přátelským pozdravem,
Dave
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
Toto je určitě materiál pro vaši stížnost - přepošlete jej Kristině, prosím!
This is definitely material for your compaint - forward it to Kristina, please!
Můžeš vysvětlit? Nepotřebujeme, aby zaměstnanci kasina dokončili recenzi kasina.
Netřeba dodávat, že netuším, co má VIP manažer na mysli tím, že s námi nemá nic společného.
Je to pravděpodobně nejlepší vzhledem k tomu, že kasino má téměř nulové hodnocení . 🤔
Can you explain? We do not need the casino employees to complete the casino review.
Needless to say, I have no idea what the VIP manager means by saying they have nothing to do with us.
It is probably for the best considering the casino has almost zero rating. 🤔
Ahoj Radko
poslal jsem to Kristině , snad se moje reklamace podaří vyřídit . Tomáš se mě před chvílí zeptal, všechno sestávalo z informací o hazardních hrách, které jsem mu potřeboval přeposlat, ale více než rád, že mohu případ vyřídit. Protože moje stížnost ještě nebyla vydána... guruem
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Radka chci podat stížnost ,
ale mám to captha nefunguje ?????
S přátelským pozdravem ,
wil poslal screenshot (ale není to kasino gambli, ale je to stejná zpráva.
s pozdravem Dave
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
tady důkaz, že mi dokonce nabídli bonus 50 EUR ….euro, které na Nizozemských Antilách nepoužívají jako měnu…..
over here the evidence that they even offered me a €50 bonus ….euro they don’t use as currency at Dutch Antilles…..
Ahoj Radko
poslal jsem to Kristině , snad se moje reklamace podaří vyřídit . Tomáš se mě před chvílí zeptal, všechno sestávalo z informací o hazardních hrách, které jsem mu potřeboval přeposlat, ale více než rád, že mohu případ vyřídit. Protože moje stížnost ještě nebyla vydána... guruem
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Nazdárek.
Pokud vidím, stížnost byla mezitím nejen vytvořena, ale také uzavřena:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Hey there.
As far as I can see the complaint has not just been created but also closed in the meantime:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Ahoj.
Žádný z vašich příspěvků nebyl podle našeho systému smazán, takže můžete vysvětlit své obavy, prosím? Rád bych vám pomohl, ale asi mi v tuto chvíli chybí pointa. 🤔
Hello.
None of your posts were deleted according to our system so, could perhaps explain your concern, please? I'd like to help you, but I'm probably lacking the point at the moment. 🤔
Radka chci podat stížnost ,
ale mám to captha nefunguje ?????
S přátelským pozdravem ,
wil poslal screenshot (ale není to kasino gambli, ale je to stejná zpráva.
s pozdravem Dave
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
Musím říct, že vytváříte pořádný nepořádek tím, že denně zveřejňujete nezvyklé množství příspěvků někam, kam nepatří. 🙂
Můžete se pokusit najít správné vlákno pomocí vyhledávací lišty, aby se fórum pro ostatní snadno orientovalo a bylo lépe organizované? Skoro tě prosím.
Opravdu doufám, že pochopíte můj význam:
Pokud bojujete s Recaptchou, řešte problém například zde:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Přidejte snímky obrazovky nebo důkladnější vysvětlení problému.
Můžete pro mě udělat obojí? 🙂
I must say you're creating quite a mess by posting an unusual amount of posts daily somewhere they don't belong. 🙂
Can you try to find the proper thread by using the search bar in order to keep the forum easy to navigate and more organized for others, please? I'm almost begging you.
I truly hope you'll catch my meaning:
If you struggle with Recaptcha, please address the issue here for example:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Add screenshots or a more thorough explanation of the issue.
Can you do both for me? 🙂
Ano, s recapthou jsem bojoval... proto se z toho stal nepořádek.... Takže jsem nemohl napsat jeden dlouhý mail…. Ale můj názor je opět jasný… budu pokračovat s Laywerem sám.
takže můžete odstranit všechny nepotřebné e-maily.
můj názor ! Přijali mě od začátku jako holandského hráče…
konec
Yes with recaptha I was struggling… that’s why it became a mess …. So I couldn’t make one long mail …. But again my point is also clear … I will continue with a Laywer myself .
so you can delete all unnecessary mails .
my point ! They accepted me from the beginning as a Dutch player …
the end
OK. Děkuji za váš příspěvek, myslím.
Měj se dobře!
Ok. Thank you for your contribution, I guess.
Be well!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.