FórumKasinaGamblestakes.com

Gamblestakes.com

před rokem od Karadzhata
|
3440 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

dobrý den, mám dotaz ohledně stránky, proč je zastavena?

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Ahoj,

ptáte se na toto kasino ?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Právě jsem zkontroloval web a zdá se, že mi funguje. Máte nějaké problémy s přístupem do kasina?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, pane file

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Dokonce jsem zkusil použít bulharskou VPN a web mi stále fungoval. Mohl byste prosím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč a poté jiné zařízení pro přístup na web (řekněme jiný počítač, tablet nebo telefon)?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pošlete obrázek, jak jste přihlášeni na stránky ?????

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Ahoj,

Zkusil jsem se zaregistrovat na tomto webu. Potvrzovací e-mail je nezbytný pro dokončení registrace a zatím jsem jej neobdržel. Pravděpodobně mají nějakou vnitřní chybu/problém. Zkoušel jsi napsat na jejich zákaznickou podporu? 🙂

E-mail jejich podpory: Xsupport@gamblestakes.com. Slibují odpověď přibližně do 24 hodin.


Automaticky přeloženo:
před rokem

řekli mi, že stránka je v údržbě a je tam 2 měsíce

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Také jsem neobdržel potvrzovací email. To je divné. Pokud mají zavřeno, měli bychom tuto informaci na našem webu určitě aktualizovat. Vidím, že jste stížnost již odeslali, ale týden jste na ni neodpověděli, takže časovač byl prodloužen o další týden. Ujistěte se, že na něj odpovíte, jinak bude případ automaticky zamítnut.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odpovědět

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

To je dobré. Zkuste zůstat v kontaktu se stížností, ano? 🙂

Doufejme, že se týmu brzy podaří získat nějaký výsledek.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím k nim nemám vztah

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Obávám se, že si v tuto chvíli moc dobře nerozumíme. Nejvíce mě znepokojuje, že ve vláknu stížností se to zdá velmi podobné.

V zásadě, abychom mohli pokračovat, potřebujeme, abyste odpověděli na toto:

"Vzhledem k tomu, že web na mé straně funguje dobře, mohli byste přeposlat nějaké relevantní snímky obrazovky a pokusit se vymazat mezipaměť a soubory cookie? Moje e-mailová adresa je petronela.k@casino.guru . Byl váš účet v minulosti úspěšně ověřen? Zkoušeli jste to pomocí jiných zařízení získat přístup ke svému účtu?"

Můžete to udělat, prosím?

Kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz získáte okamžitý přístup ke své stížnosti .


Automaticky přeloženo:
před rokem

https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1


tady je další podobný případ jako já

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

To je skvělé, ale potřebujeme hlavně vaši spolupráci.

Podle vámi provedené aktualizace se zdá, že máte opět přístup ke svému účtu, je to tak?

Také potřebujeme, abyste odpověděli na toto:

Byl váš účet v minulosti úspěšně ověřen?

Odpovězte laskavě na stížnost pomocí tohoto odkazu .

Děkuji 🙂



Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemám to jsou staré fotky viz datum

Automaticky přeloženo:
Karadzhata
před rokem

Omluvte mě. To mi chybělo.

Každopádně se obávám, že ti stále chybí ta nejdůležitější část. Potřebujeme, abyste odpověděli na naše otázky, můžete to udělat, prosím? Podívejte se na stížnost a odpovězte tam , prosím. Klikněte na zelený text, přesměruje vás na reklamaci. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

odpověděl jsem

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky