Právě jsem zkontroloval web a zdá se, že mi funguje. Máte nějaké problémy s přístupem do kasina?
I just checked the website and it seems to be working for me. Do you have any issues with accessing the casino?
Dokonce jsem zkusil použít bulharskou VPN a web mi stále fungoval. Mohl byste prosím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč a poté jiné zařízení pro přístup na web (řekněme jiný počítač, tablet nebo telefon)?
I even tried to use the Bulgarian VPN and the website still worked for me. Could please try another internet browser and then another device to access the website (let's say another computer, tablet or a phone)?
Ahoj,
Zkusil jsem se zaregistrovat na tomto webu. Potvrzovací e-mail je nezbytný pro dokončení registrace a zatím jsem jej neobdržel. Pravděpodobně mají nějakou vnitřní chybu/problém. Zkoušel jsi napsat na jejich zákaznickou podporu? 🙂
E-mail jejich podpory: Xsupport@gamblestakes.com. Slibují odpověď přibližně do 24 hodin.
Hello,
I have tried to register on this website. Confirmation email is neccesary to finish registration and I haven't received yet. Probably they have some internal bug/problem. Have you tried to write on their customer support? 🙂
Their support email: support@gamblestakes.com. They promise a response within approximately 24 hours.
Také jsem neobdržel potvrzovací email. To je divné. Pokud mají zavřeno, měli bychom tuto informaci na našem webu určitě aktualizovat. Vidím, že jste stížnost již odeslali, ale týden jste na ni neodpověděli, takže časovač byl prodloužen o další týden. Ujistěte se, že na něj odpovíte, jinak bude případ automaticky zamítnut.
I also haven't received the confirmation email. That's strange. If they're closed, then we should definitely update this info on our website. I can see you already submitted the complaint, but you haven't replied to it for a week so the timer was extended for another week. Please make sure you'll reply to it otherwise the case will be rejected automatically.
To je dobré. Zkuste zůstat v kontaktu se stížností, ano? 🙂
Doufejme, že se týmu brzy podaří získat nějaký výsledek.🤞
That's good. Just try to stay in touch with the complaint, will you? 🙂
Let's hope the team will manage to get some result soon.🤞
Obávám se, že si v tuto chvíli moc dobře nerozumíme. Nejvíce mě znepokojuje, že ve vláknu stížností se to zdá velmi podobné.
V zásadě, abychom mohli pokračovat, potřebujeme, abyste odpověděli na toto:
"Vzhledem k tomu, že web na mé straně funguje dobře, mohli byste přeposlat nějaké relevantní snímky obrazovky a pokusit se vymazat mezipaměť a soubory cookie? Moje e-mailová adresa je petronela.k@casino.guru . Byl váš účet v minulosti úspěšně ověřen? Zkoušeli jste to pomocí jiných zařízení získat přístup ke svému účtu?"
Můžete to udělat, prosím?
Kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz získáte okamžitý přístup ke své stížnosti .
I fear do not understand each other pretty well, at the moment. What concerns me most is that it seems very similar in the complaint thread.
Basically, in order to proceed we need you to respond to this:
"As the website works fine on my side, could you forward any relevant screenshots and try to clear cache & cookies? My email address is petronela.k@casino.guru. Was your account successfully verified in the past? Have you tried any other devices to access your account?"
Can you do that, please?
Click or tap this link to access your complaint immediately.
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
tady je další podobný případ jako já
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
here is another case similar to mine
https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1
ето друг подобен на моя случай
To je skvělé, ale potřebujeme hlavně vaši spolupráci.
Podle vámi provedené aktualizace se zdá, že máte opět přístup ke svému účtu, je to tak?
Také potřebujeme, abyste odpověděli na toto:
Byl váš účet v minulosti úspěšně ověřen?
Odpovězte laskavě na stížnost pomocí tohoto odkazu .
Děkuji 🙂
That's great, but we need your cooperation mainly.
According to the update you made, seems like you have an access to your account again, is that correct?
We also need you to answer this one:
Has your account been successfully verified in the past?
Kindly reply to the complaint by using this link.
Thank you 🙂
Omluvte mě. To mi chybělo.
Každopádně se obávám, že ti stále chybí ta nejdůležitější část. Potřebujeme, abyste odpověděli na naše otázky, můžete to udělat, prosím? Podívejte se na stížnost a odpovězte tam , prosím. Klikněte na zelený text, přesměruje vás na reklamaci. 🙏
Pardon me. I missed that.
Anyway, I fear you're still missing the most important part. We need you to answer our questions, can you do that, please? Check out the complaint and reply there, please. Click the green text, it will redirect you to the complaint. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.