G (strana 2)

před 12 měsíci od Gamdomvictims123
|
4154 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Děkuji za odpověď Jano, skutečně historii mých připojení (IP, zařízení, hrací doba atd...) mi Gamdom neposkytl. Tento dokument, i když není nezbytný, by bylo dobré nahlásit příslušným úřadům. Připomeňme, že Gamdon byl sankcionován španělským DGOJ částkou 5 milionů eur.

Automaticky přeloženo:
Select2006at
před 11 měsíci

Osobně jsem informoval náš vyhrazený datový tým, abychom zajistili, že tento případ cDGOJ nezůstane bez povšimnutí. 🤔

To nejlepší, co jsi pro tu chvíli mohl udělat, jestli se mě ptáš. Jak už ale zmínil Jaro, výsledek se zatím uvidí a doufám, že rozuzlení přijde brzy. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jak neetické Gamdone, jdu to nahlásit příslušným úřadům, nebudou chtít dosáhnout dohody.

Automaticky přeloženo:
Teoutefkfko6
před 11 měsíci

Hmm, jsem docela zvědavý, jak to v tomto případě dopadne. Mohl byste nám dát vědět, jestli to předáte nějakému úřadu?

Mám ještě jednu otázku, a to, na čem jste se nedohodli? Omlouvám se, jestli se ptám znovu, chci jen získat lepší představu o situaci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den Jaro,


Děkuji za tvou odpověď.


Ve skutečnosti tento případ předám španělským orgánům DGOJ, francouzskému ANJ a regulátoru Curaçao Antillephone NV


To, co tvrdím, jsou provedené vklady, protože jsem při mnoha příležitostech požádal o uzavření kvůli vážným problémům s hrou (jak ukazuje snímek obrazovky e-mailu zaslaného Gamdonem), kromě toho, že v těchto zemích nemohou nabízet služby.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den Jaro,


Děkuji za tvou odpověď.


Ve skutečnosti tento případ předám španělským orgánům DGOJ, francouzskému ANJ a regulátoru Curaçao Antillephone NV


To, co tvrdím, jsou provedené vklady, protože jsem při mnoha příležitostech požádal o uzavření kvůli vážným problémům s hrou (jak ukazuje snímek obrazovky e-mailu zaslaného Gamdonem), kromě toho, že v těchto zemích nemohou nabízet služby.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

I já mám na vás otázky, pokud mohu: Bavíme se o technických problémech s hrami, nebo spíše o situacích, kdy výsledek nebyl správný?

Protože první varianta mi nepřijde jako důvod pro vrácení peněz. a druhý je sporný na základě hlubšího vyšetřování. Bavíme se o vlastních hrách kasina bez externího poskytovatele her? Promiňte moje vychování, ale proč jste vložil více než jednou?

A kdy přesně jste zjistili, že toto kasino nemá licenci ve Francii?

Tady bych mohl použít pár rad. 🙏 Děkujeme.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky