Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Funclub Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Jak bylo zdůrazněno v uživatelských recenzích pro jednu z přidružených společností tohoto kasina, provozuje toto kasino stejná společnost, která provozuje kasina Hallmark a Vegas Rush. Mají majitele uvedeného jako „Total Software Solutions SRL" místo „Total Software Solutions SLR", což je pravděpodobně důvod, proč nebyl chycen.
Zajímalo by mě, jestli někdo jiný má problémy s tím, že tato kasina mají velmi špatné problémy s latencí. Stejně jako funkce „quickspin" na slotech trvá věčnost (je to zejména u slotů Rival a Saucify, ale sloty BetSoft a Dragon nejsou ani zdaleka tak rychlé, jak by měly být.) Při hraní her Saucify blackjack existuje velké zpoždění mezi ukončením tahu (buď stáním, úderem 21 nebo rozbitím) a odhalením karet dealera.
Nevím, jestli mají opravdu špatného poskytovatele internetu nebo ...?
As pointed out in the user reviews for one of this casino's affiliates, this casino are operated by the same company that operates Hallmark and Vegas Rush casinos. They have the owner listed as "Total Software Solutions SRL" rather than "Total Software Solutions SLR" which is probably why it wasn't caught.
I'd be interested to know if anyone else experiences issues with these casinos having very bad latency issues. Like, the "quickspin" feature on the slots takes forever (it's especially on the Rival and Saucify slots, but the BetSoft and Dragon slots aren't nearly as fast as they should be either.) When playing the Saucify blackjack games, there is a huge delay between ending your turn (either by standing, hitting 21, or busting) and the dealer's cards being revealed.
I don't know whether they just have a really poor internet provider or...?
Pokusili jste se kontaktovat jejich zákaznickou podporu ohledně problémů s latencí? Je to docela zajímavé, zvláště pokud nemáte stejné problémy při hraní stejných her v jiném kasinu.
Have you tried to contact their customer support regarding the latency issues? It's quite interesting, especially if you don't have the same issues while playing the same games in another casino.
Ne, zatím ne, i když jsem dnes provedl několik experimentů a vypadá to, že problém nastane, pouze když jste přihlášeni a hrajete o skutečné peníze. Experimenty jsem prováděl na Silveredge Casino, protože jsem tam měl malou rovnováhu, se kterou jsem si mohl zahrát, ale jak jsme právě zjistili, ale problémy jsou stejné v kasinu Hallmark Casino, Vegas Rush a Fun Club.
Představuji si, že to má něco společného s tím, že pokud hrajete o skutečné peníze, musí to zkontrolovat váš účet, ujistit se, že tam peníze jsou, odečíst je z vašeho zůstatku, uložit váš zůstatek a poté komunikovat s hrou serveru, získáte výsledek roztočení a (pokud je to nutné) přidáte výhru k vašemu zůstatku a znovu uložíte svůj zůstatek?
Když hrajete o monopolní peníze, nejde o problém a pravděpodobně se vše děje v samotném herním softwaru.
Například když hraju Saucifyho blackjack, vždycky vím, když jsem propadl nebo trefil 21 předtím, než vidím výsledek mé žádosti o trefení, protože to trvá dlouho, což znamená, že můj tah je u konce a teď je čas na dealer zahrát jejich ruku.
Další, nesouvisející kasino (toto je kasino Vegas, demo režim jen proto, že tam nemám zůstatek.)
Silveredge Casino - nepřihlášen (demo režim):
Silveredge Casino - Přihlášení / Hra o skutečné peníze:
Ještě horší to bylo minulé noci, když jsem hrál o víkendovém večeru, což by podle mě měla být špička.
A já ani nevím, co se tady děje s Rival slotem, tohle se nedělo minulou noc, jen trvalo věčnost, než jsem se dostal skrz, podobně jako Saucify bezprostředně nad tímto videem, ale ještě déle.
No, not yet, though I did do some experiments today and it looks like the problem only happens when you're logged in and playing for real money. I ran the experiments on Silveredge Casino, since I had a small balance there to play with, but as we just established, but the issues are the same across Hallmark Casino, Vegas Rush, and Fun Club.
I imagine it has something to do with the fact that if you're playing for real money, it has to check your account, make sure the money is there, deduct it from your balance, save your balance, then to communicate with the game server, get the result of the spin, and (if necessary) add the winnings to your balance and save your balance again?
When playing for monopoly money, that isn't an issue and is probably all done in the game software itself.
For instance, when playing Saucify's blackjack, I always know when I've busted or hit 21 before I even see the result of my request to hit, because it takes a long time, which means my turn is over and now it's time for the dealer to play their hand.
Another, unrelated casino (This is Vegas Casino, demo mode only because I don't have a balance there.)
Silveredge Casino - Not Logged In (Demo Mode):
Silveredge Casino - Logged in/Playing for Real Money:
It was even worse the other night when I was playing on a weekend evening, which I suppose would be peak hours.
And I don't even know what's happening with the Rival slot here, this wasn't happening the other night, it just took forever to get through the spin, similar to the Saucify immediate above this video, but even longer.)
Potenciálně můžete podat stížnost týkající se těchto problémů. Myslím tím, že vám kasino nevzalo žádné peníze, ale je to zvláštní uživatelská zkušenost.
You could potentially submit a complaint regarding these issues. I mean, the casino didn't take any money from you, but it's a strange user experience.
Je ironií, že mi dnes kasino Silveredge zavolalo, zdánlivě se mě zeptalo na zkušenosti hráče, ale opravdu se mě pokusilo přimět k provedení vkladu. Řekl jsem jim o problému a jejich doporučení bylo vymazat historii prohlížeče. :: rolleyes :: Jako by to nebylo něco, co jsem několikrát zkoušel.
Snažil jsem se z nich vydělat další bezplatný čip, ale neudělali by více než 50 $, a to bezhotovostních 50 $. Přesto mi to dává nějaký prostor k otřesům, abych mohl testovat na jiných prohlížečích.
ETA: Bože, rozložení jejich webů je v Chrome a Safari stejně špatné nebo ještě horší. Zpět na Firefox! (Mohu to zkusit později na svém PC místo na svém Macu a také na svém telefonu; mám podezření, že problémy s rozložením mohou být kvůli nedostatku podpory pro desktop na rozdíl od mobilního prohlížení.)
Ironically, Silveredge casino called me today, ostensibly to ask me about the player experience but really to try to get me to make a deposit. I told them about the issue, and their recommendation was to clear my browser history. ::rolleyes:: As if that wasn't something I had tried multiple times.
I tried to wheedle another free chip out of them, but they wouldn't do more than $50, and a non-cashable $50 at that. Still, that gives me some wiggle room to test on other browsers.
ETA: Oh, God, the layout of their sites is as bad or even worse in Chrome and Safari. Back to Firefox! (I may try later on my PC instead of my mac, and also on my phone; I suspect the layout issues may be due to a lack of support for desktop as opposed to mobile browsing.)
To nebylo. Odkazy na spuštění her Rival nefungovaly, pouze vás vracely zpět na domovskou stránku. Ostatní hry, které jsem zkoušel, fungovaly, ale upřímně řečeno, už s nimi nemám sklon se bavit.
It wasn't. The links to launch the Rival games didn't work, just kept taking you back to the home page. The other games I tried worked, but honestly, I'm not inclined to mess with them anymore.
Jo ... myslím, že když hrajete kasinové hry, většinou prohráváte, takže platíte za zábavu. Mít špatný uživatelský zážitek není vůbec zábava. Doufám, že najdete kasino, kde budete spokojenější.
Yeah...I mean when you play casino games, you mostly lose so you pay for having fun. Having bad user experience isn't fun at all. I hope you'll find a casino where you'll be more satisfied.
Také doufám. Líbí se mi kombinace tohoto kasina her Betsoft, Rival, Saucify a Dragon, ale zdá se, že všechna kasina, která nabízejí tuto sestavu A umožňují hráčům v USA, jsou diskutabilní nebo horší.
I hope so too. I like this casino's mixture of Betsoft, Rival, Saucify and Dragon games, but it seems like all the casinos that offer that lineup AND allow US players are questionable, or worse.
To je bohužel běžný problém mnoha kasin dostupných v USA. Velké značky s vynikající pověstí se USA z právních důvodů vyhýbají a poté mnoho hráčů z USA končí v pochybných kasinech 😕
Kasino Funclub má na našem webu 5,5 / 10. To zdaleka není nejlepší 😕
Unfortunately that's a common issue with many casinos available in US. The big brands with great reputation avoid the US for legal reasons and then many US players end up playing in questionable casinos 😕
Funclub casino has 5.5/10 on our website. That's far from being the best 😕
Dobře, v pondělí z tohoto místa vyplácím 2 500 $ a pokud to bude trvat příliš dlouho nebo budou mít nějakou omluvu, zveřejním na této stránce každý den a na všech ostatních sociálních sítích včetně videí na tik toku od několika lidí, které dá $$, aby je vyhodil do povětří na tik tok, kde budou přicházet celý vztek! Ale když ztratím jednoho hráče, jako jsem já, za 2 500 $, když mi zaplatí, pravděpodobně to dostanou zpět desetkrát za 6 měsíců, pokud se mnou budou zacházet správně, takže by nemělo být zbytečné platit všem a rychle a většině hráčů nebo mnoha, které znám. vrátí jim to druhý den ✌️👍🤣no
alespoň máme skvělé lidi na guru, kteří se snaží zachovat trochu spravedlnosti v této velké online záhadě, ale sledování serverů bylo poměrně snadné, jak čas plyne, jen se musí ujistit, že je neustále přesouvají, ale ve většině případů jejich bydliště ne neměnit
Well I’m cashing out of this place for $2500 on Monday and if it takes too long or they have some excuse then I’ll be posting on this site everyday and every other social media outlet including videos on tik tok by multiple people who I will give the $$ to blow them up on tik tok where they will be come all the rage ! But losing one player such as myself for $2500 as to paying me they will most likely get it back ten fold in 6 months if they treat me right so it should be a no brainer to pay everyone and quickly and most players or the many I know will blow it back to them the next day ✌️👍🤣well
at least we have the wonderful people at guru who try to keep some fairness in this big online mystery but it’s been fairly easy to track servers as time goes on they just have to make sure they are always moving them but in most cases their residences don’t change
Někteří lidé v USA mají lidi, kteří sbírají výhry, které tam oprávněně jsou
nebo nasednou do letadla nebo tryskáče a dostanou to tak, že po sebrání věnuji svůj na charitu ✌️👍👏 je snadné sledovat bezplatná čísla a když vám odtamtud skutečně volají, vlastní mobilní telefony, aby vás odposlouchávali, abyste mohli hrát každý den !! Ano, v digitálním světě se nic nesmaže a za 500 dolarů může hacker zjistit více informací, než jaké byste kdy chtěli vědět o jednotlivcích nebo kasinech na obloze, protože mají domy a řídí auta nebo většina z nich
ale ne tolik, jak se říká v Malajsii Tchaj-wan a Filipíny, ostrovy, kam plují výletní lodě, je extrémně snadné najít a někdy mají na ulici fyzické kasino Dokonce jsem loni potkal jednoho ze svých hostitelů na obědě v Rot-anu Honduras a Grand Cayman příští týden Puerto Vallarta , pak do Kostariky , kde přítel vlastní kasino , musím se rychle přestěhovat , než mě zastaví rakovina v smrtelném stadiu . chcete, aby mi doručovali poštu lol🤣 Campeche? ✌️
moje dnešní nedávná výhra jde na charitu nebo kdokoli, kdo to sesbírá všechno, co chci, je rakev KISS, ale jsou jako 3k lol
Some people in the US have people to collect winnings that’s rightfully there’s
or they job hop on a plane or a jet and get it that way I give mine to charity after it’s collected ✌️👍👏 it’s easy to track the toll free numbers and when they actually call you from there own cell phones to bug you to play every day !! Yup nothings deleted in a digital world and for $500 a hacker can find out more information then you would ever want to know about and individual or a casino in the sky because they have homes and drive cars or most do
but not as much as people say in Malaysia Taiwan and the Philippines the islands where the cruise ships go is extremely easy to find and sometimes they have a physical casino on the street I even met one of my hosts for lunch last year in Rot-an Honduras and grand cayman next week puerto Vallarta , then to Costa Rica where a friend owns a casino , I have to move quickly before my terminal cancer stops me I have to remember to tell the groundhogs my address and my soon to be permanent home and I want them to deliver my mail lol🤣 Campeche? ✌️
my recent win today is going to charity or whoever collects it all I want is a KISS casket but are like 3k lol
Dobrý den, nacházím se na Novém Zélandu a chci si vybrat peníze, které jsem vyhrál Splnil jsem všechny požadavky, které byly potřeba pro bonus, také jsem několikrát poslal e-mail prostřednictvím informací KYC a stále žádná odpověď, moje e-maily jsou vždy ignorovány říci, že můj kraj není právě obsluhován, ale stále mám pocit, že mám nárok dostat své peníze, protože jsem je vyhrál spravedlivě a pokaždé, když podám žádost o výběr, bude okamžitě zrušen
Hello I am located in New Zealand and I am wanting to withdrawal my money that I have won I have done all the requirements that were need for the bonus I have also emailed through KYC information several times and still no reply my emails are always ignored they say that my county isn’t being served right now but I still feel like I am entitled to get my money as I won it fair and square and each time I put in a withdrawal request it just gets canceled straight away
Jak to vidím já, hlavní problém spočívá ve skutečnosti, že se zdá, že do vaší země je vstup zakázán, mám v tomto bodě pravdu?
Jakmile jste se mohli zaregistrovat jako rezident NZ a získat bonus, měli byste také dostat výhry, pokud jste dodrželi všechna pravidla. V takových případech by nikdy nemělo být důvodem pro nevyplacení to, že kasina pochází z toho, co kasina nazývají „země s omezeným přístupem".
Mohu vědět, kdy přesně ověřování začalo a zda jste obdrželi nějaké aktualizace o jeho průběhu nebo výsledku?
Chci vědět více podrobností dříve, než vám představím funkci stížnosti.
Prosím dej mi vědět.
Hello.
The way I see it, the main issue lies in the fact that your country seems to be off-limits, am I right at this point?
Once you could register as a resident of NZ and took the bonus, you also should be given the winnings if you have complied with all rules. In such cases, being from what casinos call a "restricted country" should never be used as a reason for not paying out.
May I know when exactly did the verification start, and whether you have received any update about its progress or result?
I want to know more details sooner than I introduce you to the complaint feature.
Dostal jsem bonus 04/02/2023 a splnil % 100 požadavků a pokusil jsem se vybrat své výhry, ale když to udělám, okamžitě mi to zruší kvůli nedostatku informací, ale vždy posílám e-mailem kopii svého ID a důkaz adresy přes účet za energie a pokaždé, když to zkusím, se to zruší Snažil jsem se s nimi mluvit přes chat, ale pořád říkají, že teď neprovozujeme služby ve vaší zemi, hledáme, že brzy přidáme další možná budete další, než když já zeptejte se na můj výběr a proč nemohu dostat své peníze, okamžitě odejdou a ukončí chat
Well I got the bonus 04/02/2023 and done %100 of the requirements and have tried to withdrawal my winnings but when I do it get canceled straight away saying due to lack of information but I always email a copy of my id and proof of address via utility bill and still each time I try it gets canceled I tried to talk to them via chat but they keep saying we don’t service your country right now we are looking to add more soon maybe your will be next then when I ask about my withdrawal and why I can’t get my money they just leave straight away and end the chat