Ahoj,
můžu vědět, proč jsi to udělal, prosím? To není zrovna nejlepší akce, protože jste cítili, že potřebujete podporu a máte ji, proč mazat konverzaci, jakmile byl problém vyřešen? 🙂
Vaši stížnost mohou stále vidět všichni hráči, je veřejná.
Hello,
may I know why did you do that, please? This is not exactly the best action, because you felt you need support and you got it, why delete the conversation once the problem was solved? 🙂
All players can still see your complaint, it's public.
To je samozřejmě skvělé.
Ostatním hráčům však mohou být vaše informace užitečné a kasino nebylo nijak poškozeno, nebyl důvod tyto příspěvky mazat, zvláště pokud stížnost zůstane viditelná. 🙂
That's great of course.
But other players may find your information useful and the casino was not harmed at all, there was no reason to delete those posts, especially if the complaint remains visible. 🙂
Dobrý den:) Viděl jsem diskuzi, která se zde rozpoutala. Za sebe chci říct, že FoggyStar hraji již několik měsíců a nikdy jsem neměl žádné vážné problémy. Občas rozhraní zaostávalo a na mobilní aplikaci by opravdu měly fungovat lépe, ale co se týče výběrů peněz, nemám žádné stížnosti a kasino je v tomto ohledu velmi spolehlivé.
Několikrát jsem zde vyhrál částky a jedna z nich byla poměrně vysoká. Chvíli jsem čekal, než se mi ho podařilo stáhnout a bylo mi vysvětleno, že spadá pod pravidla dodatečného ověřování právě proto, že je velký. Výhry jsem však vždy bez problémů obdržel, i když někdy bylo vyžadováno dodatečné ověření nebo ověření trvalo déle než obvykle.
Vidím, že problém je vyřešen a jsem moc rád, že jste byli spokojeni :) Hrajeme pro zábavu, ne pro stres. Přikládám screenshot mé velké výhry, která vyžadovala delší ověření.
Hello:) I saw the discussion that broke out here. For my part, I want to say that I've been playing FoggyStar for several months now and I've never had any serious problems. Sometimes the interface lagged and they really should work better on the mobile application, but as for the money withdrawals, I have no complaints and the casino is very reliable in this regard.
I have won sums here several times and one of them was quite large. I waited for some time before I was able to withdraw it, and it was explained to me that it fell under the rules of additional verification precisely because it was large. However, I always received my winnings without any problems, although sometimes additional verification was required or verification took longer than usual.
I see that the problem has been resolved and I am very glad that you were satisfied :) We gamble for fun, not for stress. I attach a screenshot of my big win, which required a longer verification.
Proč, prosím? Myslím, že taková chvála vyžaduje další komentář. 😀
Why is that, please? I think that such praise requires further comment. 😀
Ahoj,
tak možná můžete vysvětlit, proč je toto kasino nejlepší, že?
Co je na tomto tak zvláštního? 🙂
Hello,
so maybe you can explain why this casino is the best one, can you?
What is so special about this one? 🙂
Ahoj všichni!
Děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu! Takové komentáře nás velmi těší a přejeme vám hodně štěstí a dalších výher!
S pozdravem FoggyStar
Hi all!
Thanks for your positive feedback! We are very pleased to read such comments and we wish you good luck and more winnings!
Regards, FoggyStar
Ahoj, můžeš nám říct, proč je to tak dobré? Jsem si jistý, že to zajímá více lidí. 😉
Hi, then you can tell us why it is so good? I am sure more people is curious about it. 😉
Vyhrál jsem v tomto kasinu 2 krotké ze 6 velkých výher na minimální sázku, to se mi líbí
I win in this casino 2 tames of 6 big win on minimal bet i love this
Waw! pak mi dovolte, abych vám pogratuloval! 👏👏🙌
Takže jsi vyhrál 2x nebo 6x, upřímně si nejsem jistý...
Co ale vím jistě je, že rozhodně potřebujeme slyšet, jaké hry z vás udělaly vítěze. Můžeš mi říct?
Nějaký jackpot? 😊
Waw! then allow me to gratulate you ! 👏👏🙌
So you have won 2 times or 6 times, I'm honestly not sure...
But what I know for sure is that we definitely need to hear what games made you a winner. Can you tell?
Any jackpot hit? 😊
Ahoj, jsem v tomto kasinu nový, ale líbí se mi výběr her, živý chat je rychlý a jsou také dobré s bonusy, těším se na velkou výhru.
Hi I'm new to this casino but I love the selection if games, the live chat is fast and they are also good with the bonuses looking forward to make a big win here.
Jak jste kasino našli? Řekl vám o tom někdo nebo jste to našli na internetu?
How did you find the casino? Did someone tell you about it or have you found it online?
Ahoj,
Můžete se podělit o to, co je na tomto tak zvláštního?
Hello,
Could you share what is so special about this one?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.