FórumKasinaFatBet Casino - všeobecná diskuze

FatBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Radka
|
5860 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Ahoj, děkuji za veškerou vaši pomoc, když jsem je naposledy mohl získat, bylo to 3 000 a pokud požádám o více, odstraní mé prostředky, takže jsem vyčerpal všechny sloty, abych se toho zbavil...... nikdy je nevyužiji znovu a také na ně všechny upozorní na všech platformách sociálních médií

Fatbet kasino je ostuda, nikdy nemůžete získat podporu na takzvaném 24H živém chatu a také pokud jim pošlete e-mail, budete mít štěstí, že dostanete odpověď do 2 dnů, určitě vezmu své peníze do legitimního kasina


filefilefilefilefile

Im takzvaný bonus hunter lol co kdy

Automaticky přeloženo:
riekusvanrensburg4
před rokem

Měl jsi podat stížnost, řekl bych.

Je to dobrá šance dokázat pravdu a také varovat hráče. Ale myslím, že chápu, že už se s nimi nechceš zabývat.

Lepší štěstí jinde.

Podívejte se na tento seznam pro další tipy 🙂.

Automaticky přeloženo:
riekusvanrensburg4
před rokem

Ahoj riekusvanrensburg4! velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Rozhodně nechceme, aby měl někdo z našich hráčů špatnou zkušenost. Podívejte se prosím na naše T&C, výběr trvá 3-5 pracovních dnů. Ověřil jsem si naše finanční oddělení a zákaznickou podporu a zjistil jsem, že vaše peníze byly vybrány na váš účet 4 dny po žádosti o výběr. Doufáme, že vás zase uvidíme hrát!

Automaticky přeloženo:
FatBet Casino
před 3 měsíci

Dobrý den, mohl byste si ověřit u svého finančního oddělení, zda bude moje odvolání zpracováno dnes, protože je to 5. den, co jsem o to požádal.

Je to první výběr, takže jsem zároveň poslal dokumenty potřebné pro KYC.

Každopádně výběr je v BTC, takže nechápu, proč by to trvalo tak dlouho. Bankovní převody probíhají rychleji, krypto je téměř všude a tak dále... 🙂

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před 3 měsíci

Upřímně mě zajímá, zda se odpověď vrátí. Od poslední reakce uběhl asi rok...

Každopádně palec nahoru za pokus!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dobrý den @Radka,

No, musím to zkusit, pokud mi to neurychlí proces, možná to pomůže dalším potenciálním hráčům.

Novinky jsou:

Dostal jsem e-mail, že moje dokumenty jsou ověřeny a včera jsem prošel KYC, ale dnes jsem dostal další zprávu, že dokumenty jsou předány vedení k ověření, což je trochu matoucí. 🙂

Každopádně vidím, že můj výběr je stále ve stejné fázi jako před 6 celými dny, kdy jsem o něj požádal, což je „zpracování".

Částka není opravdu vysoká, myslím, že jsem vložil 97 EUR, což je něco málo přes 100 USD, dostal jsem nějaký bonus, splnil jsem všechny požadavky a požádal jsem o výběr 447 EUR z mého zůstatku, který byl asi 600 v době, kdy. Maximum je 500 EUR za výběr (nejste si jisti týdenním limitem). Zbytek 150 jsem ztratil zkoušením různých slotů.

Podpora online chatu mě informovala, že výběr může trvat 5 až 14 pracovních dnů po provedení KYC... Když vezmete v úvahu vše, na první výběr můžete čekat měsíc na odeslání, což není přijatelné pro žádné hráč myslím.

Rozuměl jsem, pokud byly výhry obrovské, nebo se pouze nepoužil žádný vkladový bonus a zdrželo se dokončení výběru, aby se ujistil, že tam není nic rybího.

Ale hráč, který vložil peníze v relativně neznámém kasinu, dostal e-mail, telefonní číslo, doklady totožnosti a potvrzení o adrese, u kterých zaručuji, že jsou v pořádku a shodují se s mými údaji na účtu, to nevypadá dobře. Pravděpodobně jsem doteď okamžitě znovu vložil polovinu nebo celou částku, ale v žádném případě neprovedu nový vklad, dokud nedostanu výběr a neodpovím na otázku „Trvá každý výběr tak dlouho nebo jen první?"

Opět se jedná o výběr v BTC, nikoli bankovním převodem a lze jej provést během několika minut a několika kliknutí.

Podpora také zmínila, že zde v Casino Guru byly odpovědi napsané starým týmem (majitel/management)... Každopádně si stále myslím, že aktualizace této stránky a veřejné odpovědi by měly být důležitou součástí jejich marketingové strategie, protože výsledek č. 1 pro klíčové slovo „recenze kasina FatBet" na Googlu, ale také v jiných vyhledávačích.

Pokud je celé to zpoždění jen kvůli tomu, abych zrušil výběr a ztratil těch pár 100, tak se to nestane 🙂 Rád vložím znovu, ale uvidíme, jak dlouho to kasinu FatBet potrvá, než to odešle. Očekávám to dnes, protože všechno ostatní je pro toto odvětví opravdu směšně dlouhé (zejména výběry kryptoměn).

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před 3 měsíci

Dobrý den a děkujeme za váš popis vašeho zážitku v tomto kasinu.

Pokud jde o KYC, uznávám, že je to trochu matoucí, protože říkáte, že kasino vám jednou řeklo, že je vše v pořádku, a pak vaše dokumenty znovu přeposlali.

Co se týče výběrů, dáváme kasinům také 14 dní na dokončení procesu, takže pokud nestihnete vybrat do této doby, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Každopádně nebudu předbíhat a můžete mi dát aktualizaci, jestli jste dostali své peníze nebo ne.

Počkám.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Díky za odpověď.

Jo, matoucí. Požádal jsem o výběr 3. února kolem 2:00 svého času, kontaktoval jsem živou podporu a okamžitě jsem odeslal dokumenty. Pokud to nehodlají zpracovat (ač k tomu není důvod), určitě by mi to dali vědět. Takže i přes zpoždění jsem optimista a vidím to jako strategii, která zahrnuje zrušení výběru hráče a ztrátu výhry 🙂

Ale počkám, a pokud dostanu své prostředky, vložím znovu, doufám, že nějaké vyhraju, a uvidím, jestli 2. výběr také trvá tak dlouho, protože pokud ano... tak kdo si tady sakra hraje...

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před 3 měsíci

Rozumím a myslím, že je to docela dobrý přístup. Samozřejmě bych to asi zkusil s menší částkou, abych zbytečně nepřišel o větší část peněz.

Jsem také rád, že jste optimista, protože mnoho hráčů na vaší pozici by to tak nebylo, a jak jsem řekl, od vašeho vystoupení uplynulo 10 dní, takže pokud se do konce týdne nic nestane, dejte mi určitě vědět.

Opravdu chci věřit, že se vše vyřeší a peníze dostanete.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj @Jaro


Nyní 20. února. Téměř do 18. dne čekání na zpracování výběru… Ačkoli to mají ve svých smluvních podmínkách („výběry se zpracovávají 5–14 pracovních dnů po ověření dokumentů"), a v podstatě je to stále v časovém rámci, který uvedli, dostávám nyní pesimistický, protože nevidím smysl v držení finančních prostředků, pokud:

  1. dokumenty jsou ověřeny (viz snímek obrazovky)
  2. je proveden vklad, používá se ke hře a vsazeno více než dost na to, aby bylo možné požádat o výběr
  3. Vklad i výběr (pokud je zpracován, jsou v kryptoměnách)


Poslal jsem 5-6 e-mailů a většinou jsem nedostal žádnou odpověď kromě automatické odpovědi „děkujeme, budeme vás kontaktovat…" a jakmile jsem dostal jinou odpověď, která se týkala odstoupení od smlouvy, a řekla jsem, že" Udělám vše pro to, abych to urychlil nebo něco takového.


I když jsem ohledně získání svého vkladu a výher pesimističtější, stále doufám, že jsou upřímní a celé toto zpoždění je způsobeno jen tím, že je to můj první vklad a první požadavek na výběr (protože agent živého chatu jednou řekl, že pouze první čas trvá déle, pak to záleží na aktivitě hráče). Byl bych aktivní (vkládání a hraní), pokud bych dostal výběr okamžitě nebo za pár dní. Také doufám a myslím si, že je to jen strategie, jak přimět hráče, aby zrušili výběr a hráli s rozvahou (a doufejme, že prohrají), ale to se v mém případě nestane. Budu žádat o peníze, které jsem vyhrál. Na kasino to není moc, takže nevidím důvod riskovat špatné recenze na mnoha webech s recenzemi kasin, ale pokud se ukáže, že jde o podvod, nebudu váhat a svůj případ zveřejním.

Pokud si myslíte, že s tím můžete pomoci, udělejte to. Nejlepší způsob, jak je kontaktovat, je e-mail, zdá se, že "support(at)fatbet.vip" - pokud odesílání e-mailu není podle pravidel, odstraňte adresu.


Screenshoty vytvořené před 1-2 hodinami:

filefile


edit: přidán snímek obrazovky vkladu

file




Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před 2 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Pokud to trvá déle než dva týdny, určitě bych podal reklamaci.

Pokud máte zájem, můžete tak učinit pomocí tohoto odkazu . Přidám také průvodce , který vám ukáže, jak celý proces funguje.

Protože však váš výběr stále nedorazil, dodávám, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše potřebné vyřešili a peníze odeslali. Už jste za tímto časovým limitem a i když kasino reaguje nějakými automatickými odpověďmi, moc bych o tom nepřemýšlel.

Náš tým se vám bude snažit ve vaší situaci pomoci, ale rád bych pevně věřil, že peníze brzy přijdou.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro, děkuji, že jsi si udělal čas na odpověď. Počkám, až uplyne max. „14 pracovních dnů", protože je to tak, jak je napsáno v jejich smluvních podmínkách: 5 až 14 pracovních dnů po KYC (ověření dokumentů).

Takže první e-mail, který jsem dostal a který potvrzuje, že dokumenty jsou ověřeny, je v pořádku, druhý byl špatně pochopen, takže 14 pracovních dnů od 8. února (nikdo neuvádí, že to musí být horní limit, ale řekněme, že je to první stažení, takže jsou opatrně 🙂).


Přesto... Denně tam kontaktuji podporu živého chatu 🙂 a ptám se „je můj wd zpracován", dostávám odpověď „5-14 pracovních dní" a pak

odpověď agentům podpory live chatu: "ale pracujete o víkendech, kasino funguje 24/7 a služba je stejná v úterý a neděli, žádný rozdíl, že? Takže pracovní dny jsou ve vašem případě jen dny, ne?"

Alespoň si tam užijeme denní dávku zábavy... LoL Termín se však blíží a podle mých výpočtů by to mělo být příští úterý. Budu vás informovat, pokud se něco stane dříve, v což doufám, ale pochybuji. Pokud ne, tak dobře, člověk musí dělat to, co člověk musí. 🙂

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před 2 měsíci

Dobrý den a děkujeme, že nás informujete. Ve skutečnosti obvykle vždy, když se řekne například „5–14 dní", znamená to, že jde o pracovní dny. Neříkám, že je to tak vždycky, ale ve většině případů bych mohl říct. Tak uvidíme, jak to půjde, jak jsi řekl, a znovu nám dej prosím vědět, pokud budeš potřebovat naši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Zapomněl jsem dát aktualizaci.

Kasino odeslalo vybrané prostředky, trvalo jim to déle, než měli původně ve svých smluvních podmínkách (to se mimochodem změnilo, teď je to myslím 15 - 18 pracovních dnů), ale vyplatili mi výhry.

Takže platí, ale váš výběr řeší tak dlouho, jak je to možné. Mám dojem, že to dělají proto, aby vás přinutili zrušit žádost o výběr a hrát dál, dokud o všechno nepřijdete. V mém případě se to nestalo, protože jsem se zavázal vyjasnit si to tím, že budu čekat a denně jim posílat e-maily.

Každopádně to byl můj první a poslední výběr tam, protože bych nerad zažil stejné zpoždění znovu.

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před týdnem

Děkujeme, že jste se k nám vrátili!

Jsem rád, že jsi vyhrál, i když to byla docela pomalá show. 🙁

Přál bych si, aby všichni hráči měli vaše odhodlání, příliš často jsme svědky ztráty zůstatku při zrušeném výběru.

V každém případě ať je vaše další cesta kasinem mnohem příjemnější. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Abych byl upřímný, okamžitě jsem je vložil do jiného kasina 🙂

Ale ano, pro většinu hráčů je to výzva vydržet tak dlouho bez zrušení a ztráty výher.

Automaticky přeloženo:
nnxdiamonds
před týdnem

No, někdy je to opravdu těžké, to jistě. Hlavní věc je zkusit to a mít to jako nějaký koníček a nic víc.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky