Zkusili jste se zeptat podpory, co by v tomto případě mohlo být za problém a co byste měli dělat? Případně, provedli jste před tím nějaké odstoupení, které by mohlo toto datum nějakým způsobem prodloužit?
Také jsem viděl, že jste na našich stránkách otevřeli stížnost , tak doufám, že se vše vyřeší.
Pokud nevíte, co od reklamace očekávat, přidal jsem sem průvodce s důležitými informacemi.
Doufám, že se to vyřeší co nejdříve.
Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.
Have you tried to ask the support what could be the problem in this case and what you should do ? Alternatively, have you made any withdrawal before that might extend this date in some way ?
I also saw that you have opened a complaint on our site so I hope that it will all be resolved.
If you don't know what to expect from the complaint, I've added a guide here with some important information.
I hope this will be sorted out as soon as possible.
Let me know if you have anything new.
Automaticky přeloženo: