Již více než 3 týdny čekám na výběr 150 000 SEK. Navzdory tomu, že jsem ověřeným hráčem, kasino mi stále dává ujištění, že peníze budou brzy odeslány, ale zpoždění přetrvává. Problémy s KYC jsem vyloučil, protože jsem plně ověřen.
Ještě znepokojivější je, že se zdá, že jde o součást většího problému s kasiny regulovanými Spelinspektionen. Zdá se, že někteří drží výběry a někteří nevhodně používají KYC, což má vliv na hráče, kteří většinu času prohazují svou výhru, zatímco čekají na výběry, které nikdy nepřijdou.
Vážně uvažuji o ukončení svých online herních aktivit kvůli těmto problémům. Potýkal se někdo s podobnými problémy s kasiny schválenými Spelinspektionen (zejména s těmi se sídlem na Maltě)?
Velmi oceníme jakoukoli radu, jak tuto záležitost eskalovat nebo jak se k situaci postavit
I have been waiting for a withdrawal of 150,000 SEK for more than 3 weeks now. Despite being a verified player, the casino keeps giving me assurances that the money will be sent soon, but the delay persists. I've ruled out KYC issues, as I am fully verified.
What's more troubling is that this seems to be part of a larger problem with Spelinspektionen-regulated casinos. It appears that some are holding withdrawals and some are using KYC inappropriately, affecting players who most of the time gamble away their winning while waiting for the withdrawals which never come.
I'm seriously considering discontinuing my online gaming activities due to these issues. Has anyone else faced similar problems with Spelinspektionen approved casinos (especially those based in Malta)?
Any advice on how to escalate this matter or approach the situation would be greatly appreciated
Automaticky přeloženo: