FórumKasinaFairspin zneužívající a nelegální

Fairspin zneužívající a nelegální

před 2 roky od Tamera
|
4266 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,


Takže jsem několik měsíců hráčem tohoto kasina. Včera jsem provedl několik vkladů a některé nebyly dokončeny.

Ale dnes ráno můj bankovní účet ukazuje tyto transakce (probíhající na Fairspin) jako dokončené.

Kontaktuji je a posílám jim snímek obrazovky mého bankovního účtu.

Chtějí soubor PDF... Řekl jsem jim, že se to posílá jednou za měsíc bankou.

Poté jsem jim řekl, že nemohu dokončit proces KYC, protože moje země není na seznamu ověření dokumentů.

Řekli mi, že to není problém, že mohu vložit, ale vybrat méně než můj vklad!!!


Takže to znamená, že můžu prohrát peníze, ale ne vyhrát...


Posílám jim screenshot chatu, když se jich ptám, když jsem si otevíral účet, jestli by lidé z Francie a Belgie mohli hrát, a nikdy mi neřekli, že nemůžu vybrat méně než vklad.


Žádám je, aby mi vrátili všechny peníze, protože nedodržují smlouvu mezi hráčem a kasinem.


Praktikování nelegálních termínů jim nevadí a nevadí.


Mají společnost v NL a já na ně podám stížnost na policii a EU (CEG nic neudělá)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Normálně, pokud online kasino nemá práva být v zemi, neměli byste mít přístup k registraci. Měli byste kontaktovat někoho, kdo má zkušenosti s touto doménou.

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Normálně, pokud online kasino nemá práva být v zemi, neměli byste mít přístup k registraci. Měli byste kontaktovat někoho, kdo má zkušenosti s touto doménou.

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, ale problém je v tom, že před provedením svého prvního vkladu se jich zeptám a nikdy mě o takových věcech neinformují a neřeknou mi, že dostanu méně než můj vklad.


Posílám o tom žádost právníkovi, kterého v Curaçau znám

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Takže jsem několik měsíců hráčem tohoto kasina. Včera jsem provedl několik vkladů a některé nebyly dokončeny.

Ale dnes ráno můj bankovní účet ukazuje tyto transakce (probíhající na Fairspin) jako dokončené.

Kontaktuji je a posílám jim snímek obrazovky mého bankovního účtu.

Chtějí soubor PDF... Řekl jsem jim, že se to posílá jednou za měsíc bankou.

Poté jsem jim řekl, že nemohu dokončit proces KYC, protože moje země není na seznamu ověření dokumentů.

Řekli mi, že to není problém, že mohu vložit, ale vybrat méně než můj vklad!!!


Takže to znamená, že můžu prohrát peníze, ale ne vyhrát...


Posílám jim screenshot chatu, když se jich ptám, když jsem si otevíral účet, jestli by lidé z Francie a Belgie mohli hrát, a nikdy mi neřekli, že nemůžu vybrat méně než vklad.


Žádám je, aby mi vrátili všechny peníze, protože nedodržují smlouvu mezi hráčem a kasinem.


Praktikování nelegálních termínů jim nevadí a nevadí.


Mají společnost v NL a já na ně podám stížnost na policii a EU (CEG nic neudělá)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Tamera,

Musím říct, že se mi nelíbí představa, že hráč může vybrat méně, než předtím vložil.

Rád bych se však zaměřil na vaši registraci, protože poskytujeme informace, že v tomto kasinu nesmí hrát hráči z Francie a není povolena ani VPN . Tak mě teď zajímá:

Kterou zemi jste prosím uvedli do registračního formuláře?

Můžete poskytnout nějaké snímky obrazovky nebo jiné dokumenty, které potvrzují, že vám bylo dovoleno hrát, přestože jste z Francie?

Chtěl bych získat představu o tom, jak kasino prosazuje pravidlo omezených zemí v praxi.

Domnívám se, že již víte, že můžete podat stížnost , takže předpokládám, že o to nemáte zájem, že?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Protože se jich "přítel" z discordu z Belgie ptá na hraní, rozhodl jsem se je kontaktovat, abych se jich zeptal, než vložím jakýkoli vklad. A informují mě, než můžu hrát a kontrolovat o tom zákony mé země. Takže vkládám a hraji, dokonce žádám o zpoždění výběru.

Před více než týdnem jsem měl problémy s vkladem, některé byly označeny jako „probíhající" a nikdy nebyly připsány, tak jsem to udělal znovu, až na to, že druhý den jsem měl dluh z účtu!! (když jsem jim řekl částku a řádek řekl, že to bylo připsáno, což není možné)

Tak jsem jim poslal důkaz na chatu a požádal je o vrácení peněz. Ptám se jich na KYC, protože jsem si nemohl ověřit svou totožnost, protože můj francouzský pas není akceptován.


Odpovídají mi, že jako Francouz mohu vybrat méně, než je můj vklad!

Řekl jsem jim, že to není smysl kasina a že to nemůže být legální... A požádejte je o plnou náhradu, protože nerespektují podmínky kasin.

Poté jsem jim řekl o právních krocích, které proti nim mohu podniknout, a oni mi odpověděli, aby mě přiměli vložit více a zastavit cokoliv (screen fairspin 19)

Nechal jsem jim tedy celý týden vrátit zálohu, která nefungovala, a vrátit část mého zálohy, ale nic se nestalo!

file

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera.

Určitě byste měli stížnost odeslat, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints

Sdílejte všechny tyto snímky obrazovky a související komunikaci prostřednictvím své stížnosti a zkopírujte a vložte své předchozí příspěvky – to by mělo stačit.

Pokud mohu trochu poradit, najděte si slušné kasino, které přijímá hráče z Francie a ušetříte si takový nepořádek.

Co si o tom myslíš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že máš pravdu... ale nejlepší pro mě je přestat... Viděl jsem na internetu, že nejsem sám... Opravdu si myslí, že mohou dělat, co chtějí.


@radka Jakou možnost si mám vybrat, protože mám 2 problémy: 1 moje vklady a 2 jejich nezákonné podmínky (a nerespektování KYC)? Děkuji

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera,

Již jsem vám doporučil, abyste stížnost odeslali prostřednictvím našeho centra řešení.

Klikněte prosím/klepněte na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints

Pokusíme se vám pomoci. V případě právních problémů byste se měli obrátit na licenční úřad, ale začněme nejprve stížností.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj....dostal jsi nějakou další odpověď od Tamery ???? Zdá se velmi zvláštní, že se tak zdráhá podat stížnost na kasino guru !!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Honestgambler
před 2 roky

Ahoj,

Já ne, dokonce i Nick čeká na aktualizaci stížnosti .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že máš pravdu... ale nejlepší pro mě je přestat... Viděl jsem na internetu, že nejsem sám... Opravdu si myslí, že mohou dělat, co chtějí.


@radka Jakou možnost si mám vybrat, protože mám 2 problémy: 1 moje vklady a 2 jejich nezákonné podmínky (a nerespektování KYC)? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, Tamera, laskavě aktualizujte svou stížnost .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Je mi líto, že jsem se musel vypořádat s opravdu špatným rodinným problémem...


Může být moje stížnost znovu otevřena?


dík

Automaticky přeloženo:
Honestgambler
před 2 roky

Muže, můžete vidět můj screenshot, mám na to všechny důkazy a bohužel nejsem jediný. Můžete zkontrolovat online lidi se stejnými problémy jako na trustpilot.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Je mi líto, že jsem se musel vypořádat s opravdu špatným rodinným problémem...


Může být moje stížnost znovu otevřena?


dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Omlouvám se za vaše problémy. Je to teď lepší?

Ohledně stížnosti laskavě informujte Nicka: nikolas.b@casino.guru

Požádal vás o poskytnutí všech relevantních informací, abyste mu mohli poslat vše, co máte, a požádat o opětovné otevření stížnosti. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Omlouvám se za vaše problémy. Je to teď lepší?

Ohledně stížnosti laskavě informujte Nicka: nikolas.b@casino.guru

Požádal vás o poskytnutí všech relevantních informací, abyste mu mohli poslat vše, co máte, a požádat o opětovné otevření stížnosti. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel ne, zemřel...


Děkuji Radko, budu ho kontaktovat se všemi screenshoty. dík

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Je mi moc líto vaší ztráty!

Zůstaň silný. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co ztratil????

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro lidi, kteří mají zájem o můj případ, můžete sledovat moji stížnost a odpovědět z kasina.

Ti lidé ani neumí lhát...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu se ptám, jak Casino Guru přijímá stížnosti... Protože wow...


Toto kasino se mýlí, poskytl jsem důkaz o snímku obrazovky a toto kasino poskytuje falešné obvinění (mohl jsem na to odpovědět) a nyní uvádí nové věci, aby mi nikdy nevrátili peníze...



Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Ahoj,

Přečetl jsem stížnost a hlavní bod je jasný, dovolte mi citovat:

"Přístup z francouzské IP adresy je nyní zablokován, ale byl zablokován, když se hráč zaregistroval? Hráč prohlašuje, že nebyl, v takovém případě by byl hráč oprávněn žádat o vyplacení svých výher. Uveďte prosím konkrétnější informace a přesně vyjasněte co se stalo."


Jako poslední shrnutí bych rád uvedl toto:

" Dosud neexistují žádné důkazy, které by jasně podporovaly tvrzení kterékoli strany s jakoukoli mírou jistoty . Z toho důvodu jsem požádal kasino o poskytnutí dalších informací."


Souhlasíme s tím, že hráčům by nemělo být povoleno se registrovat z omezených zemí, a věříme, že pokud tak učiní a budou moci vkládat a hrát, měly by jim být vyplaceny také veškeré výhry.


Není však přijatelné, aby hráč obcházel omezení přístupu pomocí VPN, a proto jsem si od kasina vyžádal úplné podrobnosti o vaší registraci.


Zdá se, že přístup kasina k zabránění hráčům v registraci z omezených zemí by mohl být vynucován lépe a přímější odpověď na vaši otázku ze strany podpory by mohla tomuto problému zabránit, než by se vystupňoval."


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky