Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Europa Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Pokorně odvolávám svou předchozí kritiku Europy. I když je pravda, že jsem tu měl dlouhou dobu smůlu, vrátil jsem se ještě jednou a zdá se, že se příliv změnil.
Ještě jsem nevybral žádné dolary, ale neočekávám, že by nastal nějaký problém – pokud to udělám, podám zprávu.
AKTUALIZACE: Můj výběr proběhl hladce - $ se na mém účtu objevilo asi 4 dny po žádosti. Celkově je toho na Europa Casinu hodně, co se mi líbí – a já ho přidávám do svého pravidelného „playlistu", který zahrnuje Sky City, 888 a Hyper Casino.
Pořád mě trochu znepokojuje, jak dlouhá byla moje série smůly na začátku. Nebylo to správné, ale doufám, že už je to za mnou.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Dobrý den, pokouším se vybrat své peníze, mám je v dolarech, ale v tuto chvíli a při výběru dostávám zprávu, že budou změněny na eura, před více než 3 měsíci jsem odeslal několik e-mailů a jediná odpověď, kterou dostávám, je že případ prověřují.
Můj účet je z Peru.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I get a message that it will be changed to euros, I sent several emails more than 3 months ago and the only response I get is that they are reviewing the case.
My account is from Peru.
Hola, estoy tratando de retirar mi dinero, lo tengo en dólares pero al momento y de retirar me sale un mensaje que se cambiara a euros, envié varios correos hace más de 3 meses y la única respuesta que obtengo es que están revisando el caso.
Mi cuenta es de Perú.
Bohužel jsem zaznamenal nějaké problémy s platbami od kasin do Peru a dalších blízkých zemí. Některá kasina z tohoto důvodu doporučují používat kryptopeněženky. Vidím, že jste již podal stížnost. Nedivím se, protože jsou to 3 měsíce a nemyslím si, že je OK čekat tak dlouho. Uvidíme, jak se stížnost vyvine.
Unfortunately I've noticed some issues with payments made by casinos to Peru and other nearby countries. Some casinos advise to use crypto wallets for that reason. I can see you already submitted the complaint. I'm not surprised since it's been 3 months and I don't think it's OK to wait for that long time. Let's see how the complaint develops.
Dříve jsem měl problém s jiným kasinem, většina plateb byla odmítnuta zprostředkujícími bankami, vysvětlily mi, že se to stalo u amerických zprostředkovatelských bank, to byl důvod, proč to nyní platí pro Evropu a měna je v eurech, to je není vhodné pro ty z nás, kteří používají dolary, protože se ztrácí ve směnném kurzu.
Previously I had a problem with another casino, most payments were rejected by the intermediary banks, they explained to me this happened with the American intermediary banks, this was a reason that now they pay it for Europe and the currency is in euros, this is not convenient for those of us who use dollars because it is lost in the exchange rate.
Anteriormente tuve inconveniente con otro casino, la mayoría de pagos eran rechazados por los bancos intermediarios, me explicaron esto pasaba con los bancos intermediarios americanos, este fue un motivo que ahora lo pagan por Europa y la moneda es en euros, esto no es conveniente para los que usamos dólares porque se pierde en el tipo de cambio.
Naprosto chápu, že eura nejsou preferovanou měnou v Jižní Americe, ale vidím, že máte také velmi podobné informace jako já – ohledně bank, které nechtějí přijímat platby z kasin v USD. Obávám se, že se nevyhnete směnným kurzům nebo budete muset najít kasino, které vám umožní hrát ve vaší místní měně.
I can completely understand euros aren't the preferred currency currency in Southern America, but I can see you also have very similar information as I do - regarding the banks unwilling to receive the payment from casinos in USD. I'm afraid you won't avoid the exchange rates or you would need to find a casino that will allow you to play in your local currency.
Ahoj Zoilivel,
právě mě napadl nedávný rozhovor o problémech s místními měnami, týká se podobných problémů, jaké měl hráč z Nigérie ( podívejte se zde ).
Hello Zoilivel,
a recent conversation about troubles with local currencies just came to my mind, it's about similar issues a player from Nigeria was experiencing (check it here).
Dobrý den, pokouším se vybrat své peníze, mám je v dolarech, ale v tuto chvíli a při výběru dostávám zprávu, že budou změněny na eura, posílal jsem několik emailů déle než 3 měsíce a dostávám jedinou odpověď je, že případ analyzují.
Můj účet je z Peru.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I receive a message that it will be changed to euros, I have sent several emails for more than 3 months and the only response I receive is that they are analyzing the case.
My account is from Peru.
Olá, estou tentando sacar meu dinheiro, tenho em dólares mas no momento e ao sacar recebo uma mensagem de que será alterado para euros, enviei vários e-mails há mais de 3 meses e a única resposta que recebo é que estão analisando o caso.
Minha conta é do Peru.
Pokud skutečně trpíte takovým problémem, odešlete stížnost a vložte veškerou relevantní komunikaci a snímky obrazovky, abyste svá slova podpořili.
Co myslíš?
If you truly suffer such a problem, submit a complaint and paste all the relevant communications and screenshots to support your words.
What do you think?
Pokorně odvolávám svou předchozí kritiku Europy. I když je pravda, že jsem tu měl dlouhou dobu smůlu, vrátil jsem se ještě jednou a zdá se, že se příliv změnil.
Ještě jsem nevybral žádné dolary, ale neočekávám, že by nastal nějaký problém – pokud to udělám, podám zprávu.
AKTUALIZACE: Můj výběr proběhl hladce - $ se na mém účtu objevilo asi 4 dny po žádosti. Celkově je toho na Europa Casinu hodně, co se mi líbí – a já ho přidávám do svého pravidelného „playlistu", který zahrnuje Sky City, 888 a Hyper Casino.
Pořád mě trochu znepokojuje, jak dlouhá byla moje série smůly na začátku. Nebylo to správné, ale doufám, že už je to za mnou.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Ahoj,
děkujeme za tuto aktualizaci, i když příště můžete napsat nový příspěvek, abychom všichni viděli, že se situace změnila 🙂.
Těšíme se na vaši aktualizaci 👍
Hello,
thank you for this update though you can just write a new post next time so we can all see that the situation has changed 🙂.
Looking forward to your update 👍
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.