Ahoj,
toto je bohužel další příklad vaší neoprávněné stížnosti 🙁. Domnívám se, že jsme vás již několikrát varovali, že se musíte pokusit chránit lépe, než jen otevírat další stížnost pokaždé, když ztratíte své vklady.
"Milý Antony181980,
Vzhledem k tomu, že jste měli několik případů se stejným problémem, kdy jsem já nebo moji kolegové vysvětlili, že zpracování vlastního vyloučení může trvat 3–4 dny v závislosti na tom, který den jste o to požádali, vaši stížnost uzavřeme.
Vezměte prosím také na vědomí, že od vás nebudou zveřejněny žádné další případy, kdy čekací doba na sebevyloučení bude kratší než 4 dny."
Poznámka: Nepomůže vám ani nový profil.
Hello,
sadly, this is another example of an unjustified complaint of yours 🙁. I believe that we already warned you several times, that you must try to protect yourself better than just opening another complaint each time you lose your deposits.
"Dear Antony181980,
As you had multiple cases with the exact same issue where me or my colleagues explained that a self exclusion may take up to 3-4 days to be processed depending or which day you requested for it, we will be closing your complaint.
Also please note that no further cases from you will be published where the waiting period of self exclusion is less than 4 days."
Kind note: New profile won't help you either.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: