před rokem
Děkuji, posílám e-mail všem třem, doufám, že odpoví
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Děkuji, posílám e-mail všem třem, doufám, že odpoví
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Použil jsem pouze podporu najít ostatní dnes večer a řekl jsem jim, aby s webem něco udělali, protože se porouchal.
I used only the support find the others tonight and used to tell them do something with the site because its broke down.
Na obrázku vidíte, že nemůžete sázet.
Tak proč jsou všechny hry pryč na sázení??? Moje konzo funguje, ale hry, které jsem hrál, jsou stále otevřené.
Nechápu, proč problém nikdo nenahlásil.
Nemůžeš jít sám na stránky a podívat se, jestli ti to funguje???
On the picture you can see that you can't bet.
Then why are all the games gone for betting??? My konzo works but the games I played are still open.
No idea why nobody reported the problem.
Can't you go to the site yourself and see if it works for you???
Auf dem Bild ist zu sehen,daß man nicht wetten kann.
Warum sind dann alle Spiele weg um zu tippen???Mein konzo funktioniert,aber die Spiele die ich gespielt habe,sind immer noch offen.
Keine ahnung warum das problem keiner gemeldet hat.
Können Sie nicht selber auf die Seite gehen und schauen ob es bei Ihnen funktioniert???
Zkoušel jsem to, ale dokud tam nemám registraci, tak to vůbec nepomohlo, řekl bych.
Teď vidím, že jsme kasino označili jako zavřené, obávám se:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
Pokud tedy máte na svém kasinovém účtu stále aktivní zůstatek, odešlete stížnost – pokusíme se vám pomoci.
I tried, but as long as I do not have registration there, was no kind of help at all, I'd say.
Now I can see that we marked the casino as closed I'm afraid:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
So if you still have an active balance in your casino account, please submit a complaint - we'll try to help.
Kasino už nebude otevřené???
Will the casino no longer be open???
Wird das casino nicht mehr geöffnet???
Ahoj stejně tady.
Dokonce, téměř dva týdny jsem se pokoušel o výběr, ale stále jsem nedostal své peníze, podle jejich podmínek je to poslední den, kdy mi mají zaplatit. Chat je nedostupný žádná odpověď na e-maily. Obrátím se na MGA a některé orgány ADR, aby je nahlásily. Do té doby zde nehrajte, nevkládejte ani korunu.
Hi same at here.
Even, almost for two weeks trying to withdraw but I still didn't get my money, according to their T&C this is their last day to pay me out. Chat is unavailable no reply on emails. I Will turn to MGA and some ADR bodies to report them. Until then dont play here, dont deposit even a penny.
Dobrý den, omlouváme se, že to říkám, ale zjistili jsme, že kasino bylo uzavřeno , takže abychom vám pomohli získat zůstatek, odešlete prosím stížnost, klikněte sem a my se vám pokusíme pomoci.
Hello, I'm sorry to say that but we've found that the casino has closed, so in order to help you get your balance, please submit a complaint, just click here, and we'll try to help you.
Ahoj,
to samé tady. mé peníze a výběry čekají týdny a před několika dny všechny sázky zmizely. chat byl celý leden neaktivní a na e-maily neodpovídají. Už jsem podal stížnost na MGA.
hi,
same thing here. my money and withdrawals have been pending for weeks and few days ago all betting disappeared. the chat has been inactive all january and they dont reply to emails. I already did a complaint to MGA.
Omlouvám se, že předávám špatné zprávy, ale kasino je uzavřeno .
Můžeme se pokusit pomoci vám získat váš zůstatek zpět. Chcete-li tak učinit, odešlete stížnost přímo zde .
I'm sorry to pass on the bad news, but the casino has closed.
We can try to help you get your balance back, to do so, kindly submit the complaint right here.
Ahoj Radko, poslali mi e-mail s tím, že web bude vylepšován a prostředky na mém účtu budou dnes odpoledne převedeny na můj Neteller, ale stále nic, nedostal jsem e-mail, že web bude mimo provoz z důvodu údržby , měli deaktivovat možnost vkladu... Elite24Bet je moje oblíbené kasino a je škoda, že to udělali bez varování, svůj účet smažu, jakmile obdržím své prostředky... Viz příloha snímky:
Hey Radka, they emailed me saying that the website is going to be improved and the funds in my account will be transferred to my Neteller in the afternoon today but still nothing, I haven't received an email that the website will be down for maintenance, they should've disabled the deposit option... Elite24Bet is my go-to casino to play and it's a shame that they did this without any warning, I'll delete my account after I receive my funds... Please see attached images:
Je nám líto, podle našich zjištění jsou stránky uzavřeny . 🙁
Takže v případě, že nedostanete žádné řešení od licenčního úřadu, nebo pokud bývalé vedení nebude reagovat na stížnost ( podejte ji zde ), obávám se, že už není co řešit.
Všem vám samozřejmě přeji hodně štěstí. 🤞
I'm sorry according to our findings, the site has closed. 🙁
So, in case you won't get any resolution from the licensing authority, or if the former management won't respond to the complaint (submit one here), I fear there is nothing much left to do.
I wish you all the best of luck of course. 🤞
Ví tady někdo, jaká je odpovědnost MGA za tyto podvody/prohřešky? Požadují od sázkové kanceláře dobrý ekonomický status a také oddělené vedení finančních prostředků hráčů a peněz společnosti. Mají tedy nějakou odpovědnost pomoci hráčům získat finanční prostředky zpět? nějaké zkušenosti?
Does anybody here know what is MGAs responsibility for these frauds/wrongdoings? They demand good economic status from the bookmaker as well as keeping players funds and companys money separate. So do they have some responsibility to help players get funds back? any experience?
Neřekl bych, že MGA je přímo zodpovědná, ale stránka byla licencována na Maltě, to můžete vidět na stránce recenze .
Pokud si pamatuji, ADRA by měla fungovat pro každého občana Evropské unie, ale vylučuje své služby mimo toto území.
I would not say that MGA is directly responsible, but the site was licensed in Malta, you can see that on the review page.
As far as I remember ADRA should work for every European Union citizen but excludes its services outside this territory.
Na tyto adresy jsem také posílal e-maily. Nečekám však, že dostanu odpověď. Kdybyste se jich vy dva mohli zeptat, proč se jejich facebook a twitter na začátku prosince ve stejnou dobu odmlčely, jestli by se tato takzvaná „změna platformy" měla týkat pouze samotné webové stránky. Myslím, že by na těchto platformách měla být intenzivně informována, ale oni udělali opak. A Naniko, nevadilo by ti udělat si malý průzkum a zeptat se těch opuštěných zaměstnavatelů, proč odešli nebo byli kopáni?
I sent emails to those addresses too. I dont expect to get an answer though. If you two could ask them why their facebook and twitter went silent in early december at the same time if this so called "platform changing" should affect only the website itself. I think it should be informed heavily on those platforms but they did the opposite. And Nanika, would you mind doing a bit research asking those left employers why did they leave or were they kicked?
Čemu nerozumím, jak to, že děláš takovou recenzi o tomto kasinu??? Jste drzí, nejsme první, kdo má problémy s vklady či výběry.
Čas od času musíte kasina zkontrolovat, než někdo placený kasinem napíše skvělé věci o těchto kasinech.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Největší drzost je, že stále můžete vkládat pomocí cashtocode, mutchbether a astropay, určitě existují lidé, kteří to dělají.
Stále vidím svou sázku, ale 500 EUR je bohužel pryč.
The biggest cheek is that you can still deposit with cashtocode, mutchbether and astropay, there are definitely people who do it.
I can still see my bet, but unfortunately €500 is gone.
Die größte Frechheit ist,du kannst immer noch einzahlen mit cashtocode,mutchbether und astropay, es gibt bestimmt leute die es machen.
Ich kann meine Wette noch ansehen,aber 500€ sind weg leider.
Oslovil jsem téměř každého, kdo kdy pro tuto společnost pracoval – mluvil jsem se čtyřmi lidmi, kteří zde již nepracují. Říkám jim, že docházelo k porušování smluv a porušení a žádal jsem je o pomoc, jména nebo kontaktní údaje, ale řekli, že nemohou pomoci, neznají současné vedení. Poté jsem je nechtěl obtěžovat, protože by to bylo legální obtěžování.
Napsal jsem majiteli domény, uvidíme, jestli něco dokáže nebo ne. Napsal jsem mu/jí, že došlo k porušení zákona, konkrétně krádeži a zda nám může pomoci. Uvidíme.
Máme další dvě možnosti:
1. Napište společnosti, která spolupracovala s elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Možná mají nějaký přístup na stránky nebo alespoň k platbám.
2. Napište MGA důraznou stížnost, že existuje několik lidí, kteří podají hromadnou žalobu orgánům EU – to může donutit MGA podniknout kroky k řešení problému.
Chci počkat 1-2 dny na provedení těchto dvou kroků, do té doby jim pošlu výhrůžné e-maily týkající se našeho problému. Ale kluci, pokud se chcete zúčastnit druhého kroku, zeptám se vás na vaše jméno a zemi pobytu, abych mohl odkázat na hromadnou žalobu na MGA, takže možná budou mít větší nutkání tento problém vyřešit.
I contacted almost everyone who has ever worked for this company - I spoke to four people who no longer work here. I tell them that there were contract breaches and infringements and I asked them for help, names or contact details, but they said they couldn't help, they didn't know the current management. After that I didn't want to bother them because that would be legal harassment.
I wrote to the domain owner we will see whether he can do anything or not. I wrote to him/her that there were legal infringements concrete stealing and whether he can help to us. We will see.
We have two another options:
1. Write to the company who was with cooperation with elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Maybe they have some kind of access to the site or at least to the payments.
2. Write to MGA a strong complaint that there are several people who will lodge class action at EU bodies - this can force MGA to take steps in solving the issue.
I want to wait 1-2 days to take these two steps, until then i will sending to them threating emails regarding our issue. But guys if you want to participate in step two I will ask you for your name and residence country so I can refer to class action at MGA so that maybe they will have greater urge to solve this issue.
Řekli ti kluci, proč všichni opustili elitu?
Řekl bych, že pro nás je nejlepší počkat, až MGA/Madre/Your contacts everymatrix atd. poskytne více informací.
Ale pokud to bude nutné, budu samozřejmě s vámi a podám stížnost. Aspoň mám na účtu moc peněz. Ale máme trochu naději, že to vyřešíme mírumilovněji, pokud ti ti kluci stále posílají e-maily a peníze.
Udělal jsem 2 pokusy o výběr přes skrill poté, co jsi řekl, že jsi uspěl se skrill. Zatím žádný pokrok.
Did those guys tell why all of them have left elite?
I would say it is best for us at least wait until MGA/Madre/Your contacts everymatrix etc gives more information.
But if it seems necessary, i will be of course with you to lodge a complaint. At least i am having too much money in the account. But we have a bit hope to solve this more peacefully if those guys are still sending you emails and money.
I made 2 withdrawal attempts via skrill after you told that you succeeded with skrill. No progress so far.
Upřímně řečeno? Jak jsem to mohl vědět?
Nejsem v žádném vztahu s kasinem. Takže pokud potřebujete pomoc, můžeme to zkusit prostřednictvím stížnosti, jak bylo navrženo.
Honestly? How could I know?
I'm not in any relation with the casino. So if you need help, we can try that through the complaint, as suggested.
Dostal jsem také e-mail, ale z e-mailu podpory potvrzující, že web zavírají. Toto byl mail:
Ahoj Matti
děkujeme, že jste se na nás v této věci obrátili.
Zavíráme naše stránky.
Máte nějaké otevřené sázky?
Musíme se dohodnout na způsobu výběru vašich prostředků.
Tým Elite24Bet
Tak uvidíme...
I got an email as well but from the support mail confirming that they are closing the site. This was the mail:
Hello, Matti
Thank you for contacting us in this matter.
We are closing down our Site.
Do you have any open bets?
We have to agree on the manner of withdrawing your funds.
Elite24Bet Team
So lets see...
Čemu nerozumím, jak to, že děláš takovou recenzi o tomto kasinu??? Jste drzí, nejsme první, kdo má problémy s vklady či výběry.
Čas od času musíte kasina zkontrolovat, než někdo placený kasinem napíše skvělé věci o těchto kasinech.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Omluvte mě.
Přišel jsi sem včera a my jsme nyní zodpovědní za to, že kasino bylo uzavřeno? Kasino je odpovědné za informování svých hráčů, nikoli nás. Veškerou práci děláme v dobré víře, zcela zdarma, proto prosím změňte svůj přístup.
Nová kasina vznikají a zavírají se denně, nemůžeme předvídat budoucnost, je mi líto. Snažíme se, aby byli hráči v bezpečí, ale také to vyžaduje určitou úroveň spolupráce.
Zvažte stížnost, je to další zcela bezplatná funkce, kterou vám nabízíme.
I když chápu váš hněv, nedávejte nám to na hlavu. 🙏
Pardon me.
You came here yesterday and we are now responsible that the casino has closed? The casino is responsible to inform its players, not us. We do all the work in good faith, completely for free, so please change your attitude.
New casinos rise and close daily, we can't predict the future, I'm sorry. We do our best to keep players safe, but it also requires some level of cooperation.
Consider the complaint, it is another completely free feature we offer to you.
Though I understand your anger, do not put that on our heads. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.