FórumKasinaEl Royale Casino - všeobecná diskuze

El Royale Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od gpro54
|
4796 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s El Royale Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nakonec prošli ověřovacím procesem, který nebyl příliš snadný, ale prošli. Ne, čekám na svůj výběr, z čehož se docela obávám, že mi s procesem ověření přejetím pomohl guru kasina. Už to byl den, jen doufam, že nebudu mít černou kouli. Lol Paní Rep, která pomáhala z kasina, odvedla rychlou a skvělou práci při vyřešení mých problémů s ověřováním. Kéž by mi mohla pomoci i s procesem odnětí! Rád bych se vrátil do kasina, pokud vše funguje! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
gpro54
před 2 roky

Dobrý den, gpro54,

Rád bych si myslel, že v takovém kasinu s velmi dobrou pověstí se nemáte čeho bát, zvláště pokud jste již prošli ověřením KYC.

Dejte nám laskavě vědět, jak se vám daří! 🤞


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem El Royale o pomoc při vyřízení mé žádosti o stažení.


Včera jsem mluvil s jejich živým chatem a pán řekl, že to bylo zaplaceno, ale nic se nestalo. Mohli byste mi prosím pomoci od nich zjistit, zda je vše v pořádku. Živý chat přikládám.

Opravdu s tebou počítám s tím stažením. Cokoli můžete udělat, bude velmi oceněno!


Pozdravy,

Greg

file

Automaticky přeloženo:
gpro54
před 2 roky

Dovolte Natalii, aby se zamyslela nad vaší stížností, vidím, že i kasino odpovědělo dříve, takže si myslím, že tento problém lze vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak se o problému dozvědí? Nemám obavy, že je něco špatně, protože pán z chatové podpory řekl, že je to zaplaceno, ale nic jsem nedostal. Vidí, že jsem je oslovil?

Děkuji,

Greg



Automaticky přeloženo:
gpro54
před 2 roky

No, řekl bych, že pokud podpora říká „zaplaceno" a vy jste nic nedostali, stojí za to se zeptat.

Tyto informace jste již sdíleli prostřednictvím své stížnosti, Natalia je brzy zkontroluje.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doufám, že někdo! 🤞🤞🤞

Ještě jednou děkuji za vaši pomoc.

Pozdravy,

Greg

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den. Přišla nějaká odpověď od Natalie??

Stále jsem neobdržel svou platbu.

Nedělal bych si z toho velkou hlavu.. ALE dostal jsem e-mail z jejich bankovního účtu A mluvil jsem s jejich živým chatem a oba říkají, že byl odeslán. Obávám se, že je něco špatně, protože příjem bitcoinového převodu netrvá 5 nebo 6 hodin.


Doufám, že získám identifikační číslo transakce, abych ji mohl dohledat. Jen nechtějte, aby se to ztratilo nebo něco jiného, co to zdrží.


JAKÉKOLI reakce by byly velmi oceněny. Omlouvám se, že zase všechny otravuji!

Pozdravy,

Greg

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

11 hodin od chvíle, kdy jsem obdržel potvrzení o platbě a e-mail od vašeho bankovního oddělení, že prostředky byly odeslány. Stále nic uloženo. Dnes ráno jsem sem psal 2krát nebo 3krát s odpovědí na poznámku?

Jeden člověk říká, že bych měl mít peníze. Jeden říká 24 hodin.. Což je na převod bitcoinů dlouhá doba.


Požádal jsem o ID transakce a nikdo neodpověděl. Znovu!


Nevím, co jiného dělat? To oni říkali, že je to na cestě.

Automaticky přeloženo:
gpro54
před 2 roky

Ahoj,

je normální, že bankovní převod trvá až několik dní. Jen chvíli počkejte, tato metoda není okamžitá.

Jakmile bude vaše stížnost aktualizována, budete informováni, případně si ji můžete zkontrolovat přímo zde .

Časovač říká, že zbývá 5 dní:

file

Buďte prosím trpěliví, existuje spousta hráčů s otevřenými stížnostmi a my vám všem hodláme pomoci.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vybral jsem přes bitcoin

Bez ohledu na.

Právě jsem dostal zaplaceno. Peníze jsou v peněžence. Všichni jsme dobří!

Děkuji VŠEM za pomoc a moc si toho vážím!!

Ještě jednou děkuji,

Greg

Automaticky přeloženo:
gpro54
před 2 roky

Ahoj,

Aha, dobře. Gratulujeme! 🙂

Dám vědět Natalii.

Neváhejte nás občas navštívit. Dobré zprávy si vždy obzvlášť vážíme 🤞😁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Snad každý najde řešení!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Použil jsem jejich chat podpory a osoba řekla, že jste již platbu využili, ale ještě jsem ji neobdržel.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal jsem zaplaceno od El Royale.


Vše je dobré!

Automaticky přeloženo:
JennyFlatoue193
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že byste měli chvíli počkat, pokud se nemýlím, trvalo to 5 dní, než budete pokračovat v platbě bitcoiny.

Zkontrolujte příspěvky gpro54.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo další problémy s vkládáním bitcoinů na El Royale nebo na některé z jeho sesterských stránek? Říkají, že aktualizují své kryptobankovnictví, ale takhle je to už několik dní. Napadá mě, jestli to není známka něčeho... jako když firmě začnou zavírat účty...

Automaticky přeloženo:
Wrrigdon
před rokem

Nespekuloval bych, asi je ještě brzo.

Ale bylo by dobré, kdybyste nás průběžně informovali 👍😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nedávno jsem začal hrát na stránkách kasina El Royale. Měl jsem technický problém se stránkou a kontaktoval jsem telefonicky a jejich zákaznický servis je úžasný. Ještě musím vyhrát, ale tak to s hazardem chodí. Díky Romi.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky