Dobrý večer.
Jak jsem Vám psal výše, můj účet je ověřený, dostal jsem párkrát výplatu, s pár zisky v hodnotě 150€ se zastavili a z mého výběru v hodnotě 500€ z 11.4.25 to hlásí: Čeká.
Ve všech mých předchozích výběrech jsem zvolil způsob platby: Více způsobů výběru
Dne 2025-04-11 00:42:41 jsem požádal o výběr ve výši 400 EUR a v 03:14:00 jsem obdržel e-mail, který zněl:
''S politováním vám musíme oznámit, že vaše nedávná žádost o výběr 400,00 EUR u El Patron Casino nebyla úspěšná.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Možné důvody selhání výběru mohou zahrnovat:
Nesprávné platební údaje
Vaše banka nepřijala příchozí prostředky
Problémy bankovní sítě
Technické problémy na naší straně
Doporučujeme vám:
Zkuste jiný způsob výběru
Zkontrolujte své platební údaje
Zkuste transakci znovu později''
Po 7 minutách v 03:21:00 přišel další e-mail, který zněl:
''Váš výběr ve výši 400 € 💰 byl zrušen.
Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr byla zrušena.
Podle našich podmínek kasina musí být každý vklad, který má aktivované bonusy, vsazen 35krát, což znamená, že hráč musí podat sadu sázek rovnající se výši vkladu, než požádá o výběr.
Hráč musí před výběrem vsadit celkovou částku těchto vkladů. Chcete-li odstranit omezení aktuálního výběru, musíte vsadit na částku, která jednou převyšuje výši vašeho vkladu.
Musíte vsadit na částku 470 € (EUR) 💰.
**Upozorňujeme, že toto oznámení bylo sestaveno v angličtině, protože náš tým poskytuje podporu v tomto jazyce. Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu podpory:
Děkujeme za pochopení!
Tým podpory kasina El Patron''
Poslal jsem email na Řek (nevím anglicky) s dotazem:
''Chci se vás zeptat, kdy a jakým způsobem mohu vybrat své peníze???''
V pátek v 18:23 přišla odpověď, která zněla:
''Poslali jsme vám e-mail dne 10.04.2025
informuje vás, že když jste aktivovali
vkladový bonus.
Existuje požadavek na sázení, což je vklad + bonus X35.
Zkontrolovali jsme účet a musíte vsadit dalších 430 eur.
Poté můžete provést výběr jakýmkoli způsobem, který chcete, a bude okamžitě dokončen!
Hodně štěstí!
Tým kasina Elpatron''
V sobotu v 10:09:00 ráno jsem poslal email na ptát se:
''Dobré ráno a děkuji za odpověď.
Kde uvidím částku, kterou potřebuji vsadit???
Předem děkuji za odpověď!!!''
Neměl jsem žádnou odpověď!!!
V sobotu 12/04/25 12:56 jsem otevřel lístek #41688 s tématem Vzestup a dnes ráno ve 4:55 ho někdo zavřel.
Moc děkuji za pomoc!!!
s pozdravem
Aoratos 




Good evening.
As I wrote to you above, my account has been verified, I have been paid a few times, with a few profits worth €150, they stopped and from a withdrawal of mine worth €500 from 11/04/25 it says: Pending.
In all my previous withdrawals, I selected the payment method: More Withdrawal Methods
On 2025-04-11 00:42:41 I had requested a Withdrawal of €400 and at 03:14:00 I received an email that read:
''We regret to inform you that your recent withdrawal request of the 400.00 EUR with El Patron Casino was not successful.
We apologize for any inconvenience this may have caused. Possible reasons for the withdrawal failure could include:
Incorrect payment details
Your bank did not accept the incoming funds
Banking network issues
Technical problems on our end
We recommend you to:
Try another withdrawal method
Check your payment details
Try the transaction again later''
After 7 minutes at 03:21:00, another email came, which read:
'' Your withdrawal of €400 💰 has been cancelled.
We would like to inform you that your withdrawal request was cancelled.
According to our casino terms and conditions, any deposit that has activated bonuses must be wagered 35 times, which means that a player must place a set of bets equal to the deposit amount before requesting a withdrawal.
The player must wager the total amount of these deposits before withdrawing. To remove the restrictions on the current withdrawal, you must place bets for the amount, which exceeds the amount of your deposit once.
You need to make bets for the sum of €470 (EUR) 💰.
**Please note that this notification has been compiled in English as our team provides support in this language. If you need further assistance or have any questions, feel free to contact us via our support email:
Thank you for understanding!
The El Patron Casino Support Team''
I sent an email to Greek (I don't know English) asking:
''I want to ask you, when can I withdraw my money and in what way???''
On Friday at 6:23 pm the response came, which read:
'' We have sent you an email on 10/04/2025
informing you that when you have activated
deposit bonus.
There is a wagering requirement which is deposit + bonus X35.
We reviewed the bill and you need to bet another 430 euros.
Then you can make a withdrawal using any method you want and it will be completed instantly!
Good luck!
The Elpatron Casino Team''
On Saturday at 10:09:00 in the morning I sent an email to asking:
''Good morning and thank you for your response.
Where can I see the amount I need to bet???
Thank you in advance for your response!!!''
I had no answer!!!
On Saturday 12/04/25 12:56 PM I opened Ticket #41688 with the topic of Ascension and this morning at 4:55 AM someone closed it.
Thank you very much for your help!!!
Best regards,
Aoratos 




Καλησπέρα σας.
Όπως σας έγραψα παραπάνω, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί με έχουν πληρώσει κάποιες φορές, με λίγα κέρδη αξίας των 150€, σταματήσανε και από μια ανάληψή μου αξίας 500€ από 11/04/25 είναι λέει: Εκκρεμής.
Σε όλες τις προηγούμενες αναλήψεις μου, επέλεγα την μέθοδο πληρωμής: More Withdrawal Methods
Στις 2025-04-11 00:42:41 είχα ζητήσει Ανάληψη αξίας 400€ και στις 03:14:00 μου ήρθε ένα email, που έγραφε:
‘’We regret to inform you that your recent withdrawal request of the 400.00 EUR with El Patron Casino was not successful.
We apologize for any inconvenience this may have caused. Possible reasons for the withdrawal failure could include:
Incorrect payment details
Your bank did not accept the incoming funds
Banking network issues
Technical problems on our end
We recommend you to:
Τry another withdrawal method
Check your payment details
Try the transaction again later’’
Μετά από 7 λεπτά στις 03:21:00, ήρθε άλλο email, που έγραφε:
‘’ Your withdrawal of 400€ 💰 has been canceled.
We would like to inform you that your withdrawal request was cancelled.
According to our casino terms and conditions, any deposit that has activated bonuses must be wagered 35 times, which means that a player must place a set of bets equal to the deposit amount before requesting a withdrawal.
Τhe player must wager the total amount of these deposits before withdrawing. To remove the restrictions on the current withdrawal, you must place bets for the amount, which exceeds the amount of your deposit once.
You need to make bets for the sum of €470 (EUR) 💰.
**Please note that this notification has been compiled in English as our team provides support in this language. If you need further assistance or have any questions, feel free to contact us via our support email: support@elpatroncasino.com
Thank you for understanding!
The El Patron Casino Support Team’’
Εγώ έστειλα email στο support@elpatroncasino.com ελληνικά (δεν γνωρίζω αγγλικά) ρωτώντας:
‘’ Θέλω να σας ρωτήσω, πότε μπορώ να κάνω ανάληψη των χρήματων μου και με ποιον τρόπο ;;;’’
Την Παρασκευή στις 6:23 το απόγευμα ήρθε η απάντηση, που έγραφε:
‘’ Σας έχουμε στείλει email στις 10/04/2025
ενημερώνοντάς σας ότι όταν έχετε ενεργοποιήσει
μπόνους κατάθεσης.
Υπάρχει απαίτηση στοιχηματισμού που είναι κατάθεση + μπόνους X35.
Εξετάσαμε τον λογαριασμό και πρέπει να στοιχηματίσετε άλλα 430 ευρώ.
Τότε μπορείτε να κάνετε ανάληψη με όποια μέθοδο θέλετε και θα ολοκληρωθεί άμεσα!
Good Luck!
The Elpatron Casino Team’’
Το Σάββατο στις 10:09:00 το πρωί έστειλα email στο support@elpatroncasino.com ρωτώντας:
‘’ Καλημέρα σας και ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Που μπορώ να δω κι εγώ, το ποσό που χρειάζεται να στοιχηματίσω ;;;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την απάντησή σας !!!’’
Καμία απάντηση δεν είχα !!!
Το Σάββατο 12/04/25 12:56 μ.μ. άνοιξα Εισιτήριο #41688 με Θέμα Ανάληψη και σήμερα το πρωί στις 4:55 π.μ. κάποιος το έκλεισε.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας!!!
Με εκτίμηση,
Aoratos




Automaticky přeloženo: