DomůFórumKasinaEl Patron Casino - všeobecná diskuze

El Patron Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od Radka
|
1 900 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s El Patron Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Dobrý den, na webu kasina elpatron stále čeká na výplatu žádné odpovědi nic čeká na vyřízení, že jsou výběry, děkuji

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 5 měsíci

Ahoj.

Můžeš nám třeba říct něco víc? Nemohu přijít na to, zda je to impuls pro podporu, nebo jste nám to chtěli dát jen vědět. Ať tak či onak, věřím, že bychom mohli získat více podrobností. Mohu vědět, jak dlouho čekáte na zpracování odstoupení od smlouvy? A co účet – byl ověřen, nebo to není nutné?

Možná výběr není viditelný na vašem účtu? Byla to část zprávy?


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj účet byl ověřen, dostal jsem párkrát zaplaceno, dokud nezastavili oba mé výběry od 10)12)24, stále to čeká na vyřízení, mohu vám to poslat na e-mail, řekněte mi, jaký e-mail vám mohu poslat. Chci, aby to věděli všichni hráči, aby se mohli chránit, děkuji

Automaticky přeloženo:
Atlas21
před 5 měsíci

Pokud je váš účet již ověřen a kasino stále neposlalo peníze, určitě bych vám doporučil podat stížnost zde, aby náš tým mohl ve vašem případě zasáhnout a doufejme, že vám pomůže získat peníze co nejdříve.

co říkáš? Pokud se účastníte, zde je odkaz , kde tak můžete učinit.

Dejte nám vědět o svém rozhodnutí a také o všech aktualizacích z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer.

Můj účet byl ověřen, zaplatili mi několikrát, dokud se nezastavili a z mého výběru v hodnotě 500 EUR od 11/04/25 to říká: Čeká

Děkuju!!! file

Automaticky přeloženo:
Aoratos
před 3 měsíci

Nezapomínejme, že byl víkend a kasina obvykle o víkendu výběry nezpracovávají. Právo?

Jak dlouho jste čekali na výběr a jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tyto peníze byly ztraceny, nebyly nikdy zaplaceny, uplynulo šest měsíců, bylo ztraceno i kasino elpatron, velký podvod

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Vybral jsem způsob platby: Další způsoby výběru

Počkám ještě týden!!!

Děkuju!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tyto peníze byly ztraceny, nebyly nikdy zaplaceny, uplynulo šest měsíců, bylo ztraceno i kasino elpatron, velký podvod

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nejsem si jistý, zda tomu rozumím, takže se vás mohu zeptat, zda jste své výhry sehráli?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vybral jsem způsob platby: Další způsoby výběru

Počkám ještě týden!!!

Děkuju!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Určitě nás o všem informujte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

čemu rozumíš? Nezaplatili mi víc než 300 €. Dlouho to vypadalo jako nevyřízená transakce. Pak zmizelo i kasino elpatron, obrovský podvod

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer.

Jak jsem Vám psal výše, můj účet je ověřený, dostal jsem párkrát výplatu, s pár zisky v hodnotě 150€ se zastavili a z mého výběru v hodnotě 500€ z 11.4.25 to hlásí: Čeká.

Ve všech mých předchozích výběrech jsem zvolil způsob platby: Více způsobů výběru

Dne 2025-04-11 00:42:41 jsem požádal o výběr ve výši 400 EUR a v 03:14:00 jsem obdržel e-mail, který zněl:

''S politováním vám musíme oznámit, že vaše nedávná žádost o výběr 400,00 EUR u El Patron Casino nebyla úspěšná.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Možné důvody selhání výběru mohou zahrnovat:

Nesprávné platební údaje

Vaše banka nepřijala příchozí prostředky

Problémy bankovní sítě

Technické problémy na naší straně

Doporučujeme vám:

Zkuste jiný způsob výběru

Zkontrolujte své platební údaje

Zkuste transakci znovu později''

Po 7 minutách v 03:21:00 přišel další e-mail, který zněl:

''Váš výběr ve výši 400 € 💰 byl zrušen.


Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr byla zrušena.


Podle našich podmínek kasina musí být každý vklad, který má aktivované bonusy, vsazen 35krát, což znamená, že hráč musí podat sadu sázek rovnající se výši vkladu, než požádá o výběr.

Hráč musí před výběrem vsadit celkovou částku těchto vkladů. Chcete-li odstranit omezení aktuálního výběru, musíte vsadit na částku, která jednou převyšuje výši vašeho vkladu.


Musíte vsadit na částku 470 € (EUR) 💰.


**Upozorňujeme, že toto oznámení bylo sestaveno v angličtině, protože náš tým poskytuje podporu v tomto jazyce. Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu podpory:


Děkujeme za pochopení!

Tým podpory kasina El Patron''

Poslal jsem email na Řek (nevím anglicky) s dotazem:

''Chci se vás zeptat, kdy a jakým způsobem mohu vybrat své peníze???''

V pátek v 18:23 přišla odpověď, která zněla:

''Poslali jsme vám e-mail dne 10.04.2025

informuje vás, že když jste aktivovali

vkladový bonus.

Existuje požadavek na sázení, což je vklad + bonus X35.

Zkontrolovali jsme účet a musíte vsadit dalších 430 eur.

Poté můžete provést výběr jakýmkoli způsobem, který chcete, a bude okamžitě dokončen!

Hodně štěstí!

Tým kasina Elpatron''

V sobotu v 10:09:00 ráno jsem poslal email na ptát se:

''Dobré ráno a děkuji za odpověď.

Kde uvidím částku, kterou potřebuji vsadit???

Předem děkuji za odpověď!!!''

Neměl jsem žádnou odpověď!!!

V sobotu 12/04/25 12:56 jsem otevřel lístek #41688 s tématem Vzestup a dnes ráno ve 4:55 ho někdo zavřel.

Moc děkuji za pomoc!!!

s pozdravem

Aoratos filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Fotografie filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

čemu rozumíš? Nezaplatili mi víc než 300 €. Dlouho to vypadalo jako nevyřízená transakce. Pak zmizelo i kasino elpatron, obrovský podvod

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, když hráč definuje peníze jako prohrané, obvykle to znamená, že peníze byly odehrány, takže se nedivte, že se ptáme na podrobnosti. Překlad z řečtiny je také velmi špatný. 🙁

Nyní naprosto chápu, že se můžete cítit naštvaně nebo zavádějící. Nejsme však schopni tento problém vyřešit na fóru, a pokud se kasino zavřelo, obávám se, že nemůžeme mnoho udělat. Zdá se, že moji kolegové si nejsou vědomi nejnovějších událostí....

Můžete si však zkusit oficiálně stěžovat; protože je to zdarma, myslím, že to stojí za vyzkoušení.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

Jste na to?

Automaticky přeloženo:
Aoratos
před 3 měsíci

Chápu, takže příspěvek na sázení nikde na účtu nenajdete, je to tak?

No, to není skvělá uživatelská zkušenost, a pokud kasino neposkytuje podporu k vyřešení tohoto problému, myslím, že mají na čem pracovat. Není divu, že index bezpečnosti není dobrý.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Přesně tak to je!!!

Příští úterý 22.4.2025 pošlu další email na dotazem: Kde uvidím částku, kterou potřebuji vsadit???

Moc děkuji za pomoc!!!

s pozdravem

Aoratos

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dne 11. 4. 2025 v 10:15:00 jsem požádal o výběr 500 € a včera, ve středu 30. 4. 2025 v 20:07, jsem obdržel e-mail s následujícím zněním:

S lítostí vám oznamujeme, že vaše nedávná žádost o výběr 500,00 EUR z kasina El Patron nebyla úspěšná.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Mezi možné důvody neúspěšného výběru patří:

Nesprávné platební údaje

Vaše banka nepřijala příchozí finanční prostředky

Problémy s bankovní sítí

Technické problémy na naší straně

Doporučujeme vám:

Zkuste jinou metodu výběru

Zkontrolujte si platební údaje

Zkuste transakci znovu později

Pokud problémy přetrvávají, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory.

Děkujeme za pochopení a za výběr kasina El Patron!

Ale elpatroncasino.com nefunguje. Změnila se adresa a je z ní https://elpatron50.com/maintenance/

Probíhá údržba

Tento izotop aktualizuje systém.

Programy a webové stránky nebudou fungovat.

Omlouváme se za dočasné nepříjemnosti.

Moc vám děkuji za vaši pomoc!!!

S pozdravem,

Aoratos file

Automaticky přeloženo:
Aoratos
před 2 měsíci

Asi potřebuji nějaký čas, abych na tohle vymyslel odpověď. Taky máte pocit, že po zamítnutí vaší žádosti o výběr jste obdrželi jen velmi vágní, automaticky vygenerovaný e-mail? Nedokážu si představit, že by to napsal skutečný člověk; doslova v tom není nic užitečného! A fakt, že se webová stránka právě udržuje, je taky... nepříjemný. Nelíbí se mi to.

Prosím, informujte nás o aktuálním stavu a také o stížnosti. Doufám, že existuje způsob, jak to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Závěrečné titulky pro kasino El Patron:

„K těmto webovým stránkám nelze přistupovat"

Webové stránky na adrese https://elpatron50.com/casino/ mohou být dočasně nedostupné nebo mohly být trvale přesunuty na novou webovou adresu.

"CHYBA_NEUSPĚLA"

file

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky