FórumKasinaE-mailový kód 1win

E-mailový kód 1win

před rokem od vamsimohan75452
|
4120 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

1win posílá kód na e-mail pro potvrzení výběru, ale nedostávám kód, dostávám kód po dni v 1% ze 100%

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám iCloud mail a víme, že je rychlý

Automaticky přeloženo:
před rokem

pokud se všichni potýkají se stejným problémem, dejte mi vědět a upozorněte na tento problém, abyste zvýšili počet serverů OTP (Code) na 1 vítězství, aby se tento problém vyřešil

Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

pro laskavé informace 1win používá autorizační systém k výběru prostředků, které používají naši poštu jako druhé potvrzení zasláním kódu, mluvím o tom

Automaticky přeloženo:
před rokem

existuje nějaký způsob, jak odstoupit bez kódu

Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

mám na mysli výběr prostředků

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem požádal 1win o změnu mého gmailu, řekli, že to trvá 24 hodin

Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

Chápu to tedy správně, že v 1win máte nějaký zůstatek, ale abyste jej mohli vybrat, je potřeba přidat kód, který vám poslali na e-mail, ale kód nikdy nepřijde nebo přijde pozdě?

Zkusili jste také zkontrolovat své karty Propagace a Sociální sítě v Gmailu? Často nacházím e-maily z kasina právě tam. Samozřejmě byste také měli zkontrolovat svůj spamový soubor.

Automaticky přeloženo:
před rokem

je tu někdo, kdo čelí stejnému jako já

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file nevědomé důvody a chyby při výběru finančních prostředků z Indie

file

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ano

Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

Ahoj,

zkuste zkontrolovat složku se spamem a také jakoukoli jinou e-mailovou složku s názvem „promo" nebo „koš".

Mám pocit, že byste měli požádat podporu kasina o další pomoc. Musí existovat nějaký způsob, jak to vyřešit.

Zeptejte se v kasinu a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám úplně stejný problém, vyřešil se ti to?

Ve složce se spamem ani nikde jinde nic není, byl jsem v kontaktu s podporou a chtěli, abych si změnil e-mailovou adresu. Ke změně mé pošty potřebovali nadměrné množství informací. Například číslo mé karty, snímek obrazovky s potvrzením o mém posledním vkladu z mé banky atd. Řekli mi, že změna bude trvat 5 až 24 hodin. Už jsou to dva dny a nic se nezměnilo.

Na přímý dotaz, zda se jedná o běžný problém, odpověděli uzavřením chatu. Takže ano, udělejte si z toho, co chcete.

Automaticky přeloženo:
jollenry
před rokem

Rád bych navrhl něco užitečného, ale myslím, že oba cítíme, že tohle je „hřiště" kasina 🙁.

Děkuji vám, že jste toto téma přinesli do komunity. Když už jsme u toho, zajímalo by mě, zda lze podobný problém najít mezi nedávno podanými stížnostmi.

Vyplatí se to zkontrolovat?

https://casino.guru/complaints/in_progress

Byl jsem si jistý, že jsem to někde viděl - stejný problém:

file

https://casino.guru/1win-casino-player-is-experience-withdrawal-issues

https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky