pokud se všichni potýkají se stejným problémem, dejte mi vědět a upozorněte na tento problém, abyste zvýšili počet serverů OTP (Code) na 1 vítězství, aby se tento problém vyřešil
is every facing the same issue let me know to raise this issue to increase OTP(Code) servers for 1win to solve this issue
pro laskavé informace 1win používá autorizační systém k výběru prostředků, které používají naši poštu jako druhé potvrzení zasláním kódu, mluvím o tom
for kind information 1win uses a auth system to withdraw funds that they use our mail as a second confirmation by send a code i am talking about that
Chápu to tedy správně, že v 1win máte nějaký zůstatek, ale abyste jej mohli vybrat, je potřeba přidat kód, který vám poslali na e-mail, ale kód nikdy nepřijde nebo přijde pozdě?
Zkusili jste také zkontrolovat své karty Propagace a Sociální sítě v Gmailu? Často nacházím e-maily z kasina právě tam. Samozřejmě byste také měli zkontrolovat svůj spamový soubor.
So do I understand it correctly that you have some balance in 1win, but in order to withdraw it, you need to add a code that they sent to your e-mail, but the code never comes or it comes too late?
Have you also tried checking your Promotions and Social tabs in Gmail? I often find e-mails from casino right there. Of course, you should also check your Spam file.
Ahoj,
zkuste zkontrolovat složku se spamem a také jakoukoli jinou e-mailovou složku s názvem „promo" nebo „koš".
Mám pocit, že byste měli požádat podporu kasina o další pomoc. Musí existovat nějaký způsob, jak to vyřešit.
Zeptejte se v kasinu a dejte nám vědět.
Hello,
try to check your spam folder as well as any other email folder called "promo" or "trash".
I feel that you should ask the casino's support for further help. There must be some way how to solve this.
Ask the casino and let us know.
Mám úplně stejný problém, vyřešil se ti to?
Ve složce se spamem ani nikde jinde nic není, byl jsem v kontaktu s podporou a chtěli, abych si změnil e-mailovou adresu. Ke změně mé pošty potřebovali nadměrné množství informací. Například číslo mé karty, snímek obrazovky s potvrzením o mém posledním vkladu z mé banky atd. Řekli mi, že změna bude trvat 5 až 24 hodin. Už jsou to dva dny a nic se nezměnilo.
Na přímý dotaz, zda se jedná o běžný problém, odpověděli uzavřením chatu. Takže ano, udělejte si z toho, co chcete.
I have the exact same problem did it get solved for you?
There's nothing in the spam folder or anywhere else, I've been in contact with support and they wanted me to change my mail address. To change my mail they needed an excessive amount of information. For example my card number, a screenshot of a receipt of my latest deposit from my bank etc. They told me the change would take 5 to 24 hours. It has now been over two days and nothing has changed.
When asked directly if this is a common problem they responded by closing the chat. So yeah make of that what you wish.
Rád bych navrhl něco užitečného, ale myslím, že oba cítíme, že tohle je „hřiště" kasina 🙁.
Děkuji vám, že jste toto téma přinesli do komunity. Když už jsme u toho, zajímalo by mě, zda lze podobný problém najít mezi nedávno podanými stížnostmi.
Vyplatí se to zkontrolovat?
https://casino.guru/complaints/in_progress
Byl jsem si jistý, že jsem to někde viděl - stejný problém:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experience-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
Co si o tom myslíš?
I'd love to suggest something useful, but I guess we both feel this is the casino's "playground" 🙁.
I thank you for bringing this issue to the community. Speaking of which, I wonder whether a similar issue can be found among recently submitted complaints.
Worth checking?
https://casino.guru/complaints/in_progress
I was sure I saw that somewhere - the same issue:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
What do you think of that?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.