Nejprve se omlouvám za to, jak je to dlouhé.
Vložil jsem 3 x 30 $ a každý vklad přišel s roztočením zdarma na „kole štěstí". 1. roztočení Vyhrál jsem tajnou cenu, dole se objeví vyskakovací okno s textem: „GRATULUJEME, ŽE JSTE VYHRALI TAJNOU CENU", kontaktujte podporu, abyste si mohli vyzvednout svou cenu. Šel jsem přímo na podporu prostřednictvím odkazu uvedeného ve vyskakovacím okně a bylo mi řečeno, že jsem se netočil a oni to roztočili znovu. Nepoužil jsem točení, poslal jsem e-mail na jejich podporu, abych zjistil, co se stalo. Mezitím jsem pokračoval ve hře. Moje 2. zatočení jsem vyhrál 175 FS, moje 3. zatočení jsem znovu vyhrál cenu Tajemství, tentokrát jsem pro důkaz pořídil snímek vítězné stránky s vyskakovacím oknem. Tentokrát mi bylo řečeno, že moje výhry byly předány k prošetření příslušným oddělením. V důsledku toho na mé straně nenašli ŽÁDNÉ problémy. Během dvoutýdenního vyšetřování mi neposkytli žádné informace ani odpovědi ani časový rámec, místo toho mi řekli, že musím počkat, dokud mě neinformují e-mailem. Jediné, co řekli, bylo „Tato situace se nikdy předtím nestala". VÍCE NEŽ 2 TÝDNY později jsem obdržel velmi matoucí odpověď, která mi řekla, že jsem měl ve skutečnosti ...(CITÁT):
"SKONČENO NEÚSPĚŠNĚ (PRÁZDNÁ CENA)!!. Někdy je to opravdu jen černá čára a za ní by určitě měla být vaše šance na velkou výhru. Neváhejte nás kontaktovat, pokud potřebujete další pomoc. ( KONEC CITACE).
CO TO ZNAMENÁ!!! & Další věc poté, co moje podpora pro 1. roztočení znovu vydala nové roztočení, v e-mailu nebyla žádná zmínka o náhradních otočeních (ne že bych je chtěl). Jak mohou uniknout tomu, že říkají, že jsem vyhrál prázdnou cenu, mám důkaz o své výhře!! Navíc jedna sekce na kole štěstí, která je „žádná výhra", je na opačné straně kola, nikde poblíž tajné ceny.
Setkal se někdo s takovou situací? Nebo máte pro mě nějakou radu, jak s tímto rozhodnutím bojovat?
Dodržel jsem jejich pravidla až do odpaliště a pak ÚPLNĚ ODMÍTLI, ABY OBĚ MÉ VÝHRY VYČTĚLI.
Jakákoli rada velmi vítána.
Yvette...
Firstly I apologise for how long this is.
I deposited 3 x $30 & each deposit came with a free spin on the "Wheel of Fortune". 1st spin I won the Secret Prize, a pop-up window appears below stating: "CONGRATULATIONS YOU HAVE WON A SECRET PRIZE" contact support to claim your prize. I went directly to support through a link provided on the pop-up & was told I had not had a spin & they re-issued the spin. I didn't use the spin, I emailed their support to find out what happened. In between I continued to play. My 2nd spin I won 175 FS, my 3rd spin I won the Secret prize again, this time I captured a screenshot of the winning page with the pop-up window for proof. This time I was told my winnings were being passed on to be investigated by the appropriate department. Consequently They found NO issues on my side. Through out the 2 week investigation they wouldn't give me any information or answers or any timeframe, instead telling me I had to wait until they informed me by email. The only thing they said was "This situation had never happened before". OVER 2 WEEKS later I received a very confusing answer telling me I had infact ...(QUOTE):
"FINISHED with UNSUCCESS (EMPTY PRIZE)!!. Sometimes it is really just a black line, & there surely should be your chance for a big win behind it. Please don't hesitate to contact us if you need any further assistance. (END QUOTE).
WHAT DOES THAT MEAN!!! & Another thing after my 1st spin support re-issued a new spin, there was no mention of any replacement spins in the email, (not that I wanted them). How can they get away with saying I won an empty prize, I have the proof of my win!! Plus the one section on the wheel of fortune that is a "no win" is on the opposite side of the wheel, nowhere near the secret prize.
Has anyone encountered a situation like this? Or have any advice for me on how I can fight this decision?
I followed their rule's to a tee and then they OUTRIGHT REFUSE TO HONOUR BOTH OF MY WINS.
Any advice very much welcomed.
Yvette...