DomůFórumKasinaDundeeSlots Casino - všeobecná diskuze

DundeeSlots Casino - všeobecná diskuze

 od fayedmarksson
|
2 126 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s DundeeSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Právě jsem odešel z tohoto webu, který už nikdy nenavštívím. Kasino hrací automaty Dundee.


Takže jsem se zaregistroval pod dojmem 35 bezplatných zatočení na VŠECHNY Lucky Clover 5. Není vyžadován žádný kód. Pro uplatnění bonusu stačí ověřit telefon a e-mail.


Tak jsem prošel celou procedurou a co ty víš... Nic se nestalo.


V pořádku. Kontaktuji podporu a dám jim vědět, co se děje. Nebo se to spíše neděje...


Chatovací agent mi říká, že není k dispozici žádný bonus za vklad. Tak jsem řekl, že je to absurdní... Klikl jsem na odkaz na webu NoDepositKings a přesměroval mě na jejich vstupní stránku s registračními poli dostupnými k vyplnění.


Tak jak to, že to není dostupné??


Bro mi říká, že to není dostupné pro tvůrce v mém regionu a trvá na tom, abych zkontroloval jejich Ts a Cs. Takže se ptám na chvíli a překontroluji uvedené podmínky, abych zjistil, že hráči ze Švédska nemají povoleno účastnit se žádných bonusů.


Jsem Jihoafričan, kluci... Ne Švéd. Celou cestu na druhou stranu zeměkoule... Mám také přepis chatu.


Opravte mě prosím, pokud se mýlím, ale jedná se o klamavou reklamu, lhaní a návnadu.

Automaticky přeloženo:
fayedmarksson

To je opravdu zvláštní situace, abych řekl pravdu. Zkontroloval jsem to na našich stránkách a ve skutečnosti není k dispozici žádný bonus bez vkladu. Podívejte se, co jsem našel🤷‍♀️ :

file

Teď si říkám, jak to, že jsi vlastně nějakou našel.🤔

Je to však škoda, zvláště pokud se vám toto kasino líbilo, že?

Automaticky přeloženo:
Romi

Obdržel jsem e-mail z webové stránky NoDepositKings.com s reklamou na jejich kasino bonusy a řekl jsem, že získejte 35 roztočení zdarma.


file Když kliknu na odkaz, dostanu se sem file

Automaticky přeloženo:
fayedmarksson

Rozumět. Byla to nějaká jiná stránka nabízející bonus v tomto kasinu. Takže jste možná kontaktovali NoDepositKings ohledně tohoto problému? Je tu určitá možnost, že DundeeSlots žádný takový bonus nerozdaly, počítám.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:

Někdo úspěšně vybral, když jste vložili pomocí kreditní karty? Můj poslední výběr byl zamítnut, protože uvádějí „proveďte výběr na stejný bankovní účet, který byl použit pro vklad".

Kreditní karty zde v Austrálii nejsou přímo propojeny s bankovním účtem, takhle to prostě nefunguje.

Kontaktoval jsem svou banku a otevřel jsem si u nich bankovní účet pod stejnými údaji (dříve jsem je používal pouze pro kreditní kartu) a požádal jsem o další výběr, doufám, že to bude fungovat, ale zdá se nepravděpodobné

Poslal jsem e-mail jejich podpoře, abych objasnil situaci, když jsem se pokusil prostřednictvím živého chatu, agent se stále odpojoval a opakoval výše uvedenou zprávu bez další pomoci. Hrál jsem na jiných webech, které vlastní stejný management a podpora tam byla velmi užitečná, nejsem si jistý, co je tady

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Ahoj,

Může se omezení karty týkat i zde? Pokud si vzpomínám, Austrálie zakázala bankovní transakce související s hazardními hrami, i když to, co jste právě popsal, mi také připadá jako nepříliš kvalifikovaná podpora.

Rád bych poskytl zpětnou vazbu, ale žádnou jsem nenašel. Všechny uživatelské recenze jsou staré alespoň rok...

Jen pro představu, byly prosím předchozí výběry zaslány na stejnou kartu?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj, toto je můj první výběr v tomto konkrétním kasinu, hrál jsem a neměl jsem žádné problémy s výběrem na bankovní účet, zatímco kreditní karta byla použita pro vklad v jiných kasinech a také zde se stejným vedením (Casinonic, Ricky, Queenspins mám výběr schválen a čeká se na připsání na bankovní účet)


Výše uvedená instance, uložena kreditní kartou a vybrána na bankovní účet pod mým jménem po ověření všech dokumentů. To byl případ mnoha online kasin, ve kterých jsem hrál, není zde žádný možný způsob výběru přímo na kreditní karty, buď bylo nutné zaplatit pomocí BPAY nebo inkasem


V závislosti na bance některé transakce s hazardními hrami zakazují přímo, u jiných se musíte přihlásit, některé nemají žádné nástroje k blokování

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Jen aktualizace, podpora prostřednictvím e-mailu stále trvá na poskytnutí bankovního účtu pro kreditní kartu... prostě to není možné, počkám do 13 dnů, protože mám otevřenou stížnost, protože potřebuji pomoc s postupem a dále

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Ach můj... jsem si docela jistý, že ta podpora je tady trochu ztracená. Ale myslím, že máš pravdu; nejlepší je nechat věc pro stížnost, protože kasino zjevně nezmění perspektivu.

Nerad to říkám, protože tady dost pravděpodobně přichází další čekající intermezzo. Tak či onak bych rád zůstal v kontaktu. Budete nás všechny informovat?

Automaticky přeloženo:
Radka

Podpora na tom se mnou ve skutečnosti spolupracuje, pochopili, že jednu z kreditních karet, které jsem použil (k vkladu jsem použil 2), nelze přímo vybrat pomocí bankovního výběru.

Ve skutečnosti jsem si otevřel nový bankovní účet na stejném zákaznickém účtu jako moje druhá karta, abych se pokusil vybrat výběr, ale požadují výpis s vkladem, opět stejný problém jako bankovní účet a kreditní karta nejsou přímo propojeny.

Vysvětlil jsem to a doufám, že budu mít jasno v tom, jaké jsou moje možnosti, ale vypadá to, že možná budu muset počkat na reklamační lhůtu

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Teď vidím.

Jsem rád, že moje hodnocení úrovně zapojení podpory bylo chybné. Upřímně řečeno, setkal jsem se s docela podobným problémem u virtuální karty a vzpomínám si, že bylo docela složité vysvětlit, že nefunguje jako běžná debetní karta spojená s bankovním účtem.

Každopádně se zdá, že nyní děláte významné kroky. Držím palce!

Automaticky přeloženo:
Radka

Nahrál jsem poslední výpis, který byl vygenerován za období, kdy jsem provedl svůj vklad a který je spojen s výhrami. Doufejme, že je to poslední věc, aby mohli zpracovat výběr

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Ahoj!

Věc ještě není vyřešena? No, ty jsi tak disciplinovaný. Stále držím palce. A doufám, že velké finále bude rychlé!

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, byl to velmi zdlouhavý proces, moje stížnost je otevřená a aktivní, jen čekám na někoho z kasinového guru, aby mi pomohl

Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Kontroluji stížnost; zdá se, že klíčový 14-plný časový rámec se blíží ke konci. Očekávám, že se ti Nick v příštích pár dnech ozve.

Pokud se však nepletu, kasino má nyní vše, co důsledně požadovalo. Je to, prosím, správně?

Automaticky přeloženo:
Radka

Požádali o výpis z karty, která má výhry spojené s vkladem, který jsem poskytl před dvěma dny (bylo řečeno, že je to poslední požadovaný dokument).

ale nyní také žádám o druhý výpis pro mou kreditní kartu, kde byly provedeny ostatní vklady, moje lhůta pro výpis je zítra pro tuto kartu, takže se ho chystám nahrát, jakmile bude vygenerován z mé banky, a to bude vše, co mohu poskytnout

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Anonymized787

Zdá se tedy, že zítra je den D. Kasino by mělo být konečně připraveno zahájit proces finalizace. Snad už nebudou žádné další požadavky....

Automaticky přeloženo:
Radka

Takže jsem nahrál poslední dokument, dostal jsem e-mail, že můj účet je nyní plně ověřen a Lo a hle, můj výběr byl zrušen.


Stejný problém citující „výběr musí být proveden pomocí stejného bankovního účtu, který byl použit pro vklad". Ale vložil jsem pouze pomocí dvou kreditních karet…


file

Aktualizoval jsem svou stížnost a poslal jsem e-mail osobě podpory, se kterou jsem původně mluvil, v naději, že se dostanu dále, teď už to začíná být směšné



Automaticky přeloženo:

Také jsem si pozorně přečetl podmínky (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions) a neříkají, že je podmínkou žádat o výběry na stejný bankovní účet, který se používá k vkladu kdekoli v Zásadách výběru nebo Zásadách vkladu

A také říká:

Vklady musíte provádět pouze z bankovního účtu, bankovních karet, elektronických peněženek nebo jiných platebních metod, které jsou registrovány na vaše vlastní jméno.


Kreditní karty i bankovní účet jsou pod mým jménem, ​​přestal jsem mluvit s živým chatem, protože mají k dispozici velmi málo informací z toho, co se zdá, a pouze kopírují a vkládají odpovědi

file


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky