FórumKasinaDoklad o příjmu pro kasino

Doklad o příjmu pro kasino

před 2 roky od CasinoStreamer88
|
16561 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky

Ahoj drazí přátelé slotů.

Máte někdo zkušenost se zasíláním potvrzení o příjmu do kasina?

Hraji už opravdu dlouho, ale až donedávna to nebylo nikdy vyžadováno.

To mě trochu trápí, abych byl upřímný.

jak moc se ti to líbí?

Jsou to přece citlivé informace!

Mohou to udělat vždy nebo jen za určité částky?

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Ahoj a vítej zpět!!! 🙂

Kasina obvykle chtějí tento důkaz kvůli politice proti praní špinavých peněz, stačí ukázat důkaz, že jste hráli s vlastními penězi. Chápu, že se vám to nelíbí, ale je to zcela normální a jakmile o to budete požádáni, měli byste to poskytnout, jinak riskujete, že kontrolou neprojdete.

Některá kasina o to žádají automaticky, některá pouze v případě, že dosáhnete určité hranice (součet), a některá dokonce provádějí náhodné kontroly.

Poskytnout kasinu své ID a selfie + úplnou adresu je také docela citlivé, nemyslíte?

Hráčům vždy doporučujeme v takových situacích spolupracovat, jen doufám, že hrajete ve slušném kasinu. 😉


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj milá Radko a děkuji ✌🏽🕊✌🏼

Pokud říkáte ANO, máte pravdu. 😀 ID je taky hodně ošemetné, ale něco, co musíte v dnešní době ukazovat skoro všude, takže to není tak hrozné 🙂

Ale dokládání příjmu, co pracuješ a jestli máš jmění na boku atd. je opravdu přehnané a teoreticky to není ani moje vlastní matka.

Přijde mi to hodně přehnané 🙂

Chápu také, že můžete po chvíli požádat o další dokumenty, ale kasino, se kterým v tuto chvíli jednám, vždy vyžaduje další dokument po jednom.

Požádají o dokument, který pak nahraji, a ten je také přijat a vy pak požádáte o nový dokument.

Nyní bylo za poslední 3 dny vyžádáno hrdých 14 dokumentů a ne všechny najednou, ale vždy jeden po druhém, což osobně považuji za čisté obtěžování.

Samozřejmě, že kasino může požádat! Ale pak se prosím ptejte na všechno najednou a ne 14x za sebou 🙂

Mám teď dojem, že bohužel některá kasina používají přesně tohle jako strategii, aby lidé prohráli to, co vyhráli 🙂

Můžete to udělat, ale podle mého názoru to zajistí, že hráči budou hledat jiná kasina.

Nakonec kasino prohraje.

Když půjdu do restaurace, kde je obsluha tak dobrá, že se cítíte jako doma, bude tato restaurace vždy plná, pokud nabídne dobré jídlo 🙂 Někdy mi přijde opravdu smutné, že hráčům a opravdu s jejich časem děláte tolik problémů hraje.

✌🏼🕊✌🏽

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Dobrý den 🙂,

Moje odpověď byla myšlena na vaši úvodní otázku ohledně dokládání příjmů a domnívám se, že existují určité situace, které kasinům objektivně umožňují takový doklad vyžadovat.

Ale 14 dokumentů? Je to spíše jako „prokázat svou existenci" než ověření účtu.

Vyhráli jste nějaký velký jackpot, takže kasino musí být přesně takové, pokud jde o KYC?

Není divu, že máte pocit, že jde o zdržovací taktiku. 🙁

Myslím, že jedním ze způsobů je podat stížnost a nechat náš tým vyhodnotit požadavky kasina.

Co si o tom myslíš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj milá Radko 🙂

Ano, neuvěřitelných 14 dokumentů... 👎🏼😑

Jackpot by byl fajn hehe 😛 je to jen 500€!!!!

Myslím, že za takovou sumu nemusíte hráče mučit.

Zvlášť pokud jste tam registrovaní od věků a také měli nějaké platby.

Byl jsem také ověřen, ale chtěli všechny tyto dokumenty znovu.

První výplatu jsem provedl 31. října (na moje narozeniny😛) a stále se rušilo kvůli požadovaným dokumentům.

2. listopadu jsem po všech předložených dokumentech inicioval další výplatu, která probíhá již 2 dny.

Nechci podávat stížnost a nechci zde uvádět jméno, protože nechci nikoho urazit.

Pokud však do 2 týdnů stále nic nového a nemáte to zpracované a vyplacené, myslím, že podám reklamaci. 🙂

Jsem někdo, kdo hraje v mnoha různých kasinech a často má několik nevyřízených výplat, takže s čekáním měsíc opravdu nemám problém.

Osobně jsem zjistil, že výplata některých kasin trvá opravdu dlouho, ale pokud se dostatečně dlouho zdržíte hazardních her, kasino se ve většině případů vyplatí 🙂

Nejhorší kasino, na které jsem osobně narazil, bylo Casinoplanet.com, jméno také rád uvádím, protože sám vím, že jsou to opravdu oškliví podvodníci, kteří se ani neštítí padělat soubory PDF a vkládat nesprávné částky sázek. může zabavit výhru hráče.

Hraji v kasinech už bez problémů 20 let a také jsem viděl jedno nebo druhé ošklivé chování, ale Casinoplanet je opravdu jedno z nich, které bych vymýtil, kdybych mohl.

Vždy říkám upřímně, co se děje, a vždy se snažím být zdvořilý a nikoho nenamlouvat, protože si nechci hrát s cizím chlebem! Některá kasina vás však svými zkorumpovanými způsoby tak mrzí, že přijdete o veškerou zábavu. 🙂

Proto jsem opravdu ráda, že existuješ 🙂

Už nebudu hrát v žádném kasinu, které není na vašem seznamu!

Vždy se podívám, která kasina mají nejméně stížností a dobrá hodnocení a pak tam hraju 🙂 a zatím vždy bez problémů až na to, že na své peníze musíte někdy čekat déle, ale to není tak špatné, když prokážete trochu trpělivosti. 🙂

Je fajn, že existuješ ✌🏽❤️✌🏼

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Ahoj 🙂,

gratuluji a vše nejlepší na světě k vašim strašidelným halloweenským narozeninám - to je skvělé! 👏👏👏

ok - myslím, že chápu, že v tuto chvíli raději trpělivě čekáte. Tak ať je to 14 dní 👍

Přesto 14 dokumentů kvůli 500 EUR? No, wau! 😂

Pokud mohu hádat rozumné vysvětlení, řekl bych, že váš účet byl nějak označen systémem a kasino právě přišlo s úplnou bezpečnostní kontrolou - nic lepšího nevymyslím 🤔.

Souhlasím také s tím, že většina kasin nakonec vyplácí – takže jim umožňujeme všech 14 celých dní projít KYC a výběry. Čas je podstatou 😀

Vzpomínám si, že jste se již zmínili o své dlouhé historii kasina, a proto je škoda, že jste propásli naši nejnovější soutěž, která se týkala poskytování užitečných informací prostřednictvím fóra a sbírání lajků. Myslím, že by pro vás bylo docela snadné soutěžit. 😉 Tak příště.

Pokud jde o Casino Planet , stížnost zkontroluji velmi krátce a zde to může udělat každý .

Bohužel je téměř nemožné dokázat, že vaše herní historie byla pozměněna, nemám ponětí, jak bych se sám pokusil něco takového dokázat.

Jsem si jistý, že všechny naše specializované týmy budou nadále kontrolovat kasina tak, jak to dělají nyní, a neustále pracovat na vylepšeních, aby bylo zajištěno, že skóre reputace odpovídá výsledkům.

Je jen fér zmínit, že každý detail, který nám unikl nebo není aktuální, oceňujeme, když ho „nahlásí" každý, kdo nám chce trochu pomoci. 🙂

Doufejme, že se seznamem kasin splníme vaše očekávání. Je skvělé, že i vy věnujete takové úsilí hledání míst, kde si hrát.

Velké objetí 😁👍








Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji moc Radko ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Kasino má také několik dalších kasin se stejnými manažery.

Před rokem jsem hodně hrával v jednom ze sesterských kasin a najednou jsem dostal z ničeho nic úplný ban a můj účet byl právě uzavřen, i když jsem opravdu někdo, kdo hraje poctivě. Na otázku, proč byl můj účet zablokován, byla jediná odpověď „Nejsme povinni vám uvádět důvod, toto rozhodnutí bylo učiněno a již nelze vrátit zpět". Byl jsem upřímně v šoku, protože jsem si nedokázal představit, co jsem měl udělat špatně! Ale ano, myslím, že jsem tam vyhrál až příliš často a i když se mýlím, myslím, že to byl důvod, proč jsem dostal ban, ale mohu se také mýlit, samozřejmě je to jen odhad 🙂

Pokud jde o vítězství ve hře, určitě bych se rád zúčastnil. 🙂

A ano, 14 dokladů za 500 € je velmi směšné, ale co už. 🙂

Vím jen jednu věc a to, že jsem moc ráda, že vás mám, kteří vám vždy stojí za zády a jsou tu pro vás, když jsou problémy ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


Ps: Před časem jsem psal, že jsem dostal e-maily, které údajně pocházely od Casino Guru, ale nevěřil jsem tomu, protože mi to přišlo velmi podezřelé a nevyhovovalo vám a nahlásil jsem vám to.

Už pár dní nepřišly žádné e-maily 😀

Podařilo se vám to objasnit?

Připadalo mi to opravdu divné, protože tento e-mail žádal o hraní toho, co nikdy neděláte, az toho důvodu jsem si okamžitě myslel, že je něco špatně.

Doufám, že se vám podařilo tento problém vyřešit!

Něco takového by pro mě bylo opravdu velmi nepříjemné, kdyby někdo použil mé jméno nebo jméno mé společnosti k tomu, aby oklamal lidi a povzbudil je ke hře.


Miluji tě. 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasina jsou z toho stejně otrávená jako hráči. Kasina skupiny N1 nyní vždy vyžadují nové ověření, když akumulované výhry dosáhnou 2000 eur. Důvodem jsou nové zákony EU proti praní špinavých peněz/financování terorismu a související požadavky na poskytovatele online kasin. V roce 2018 se to samé stalo v USA. Dokonce si o tom můžete přečíst v komentářích zástupce N1 na místě na fóru LCB. V EU je to celé ještě složitější, protože každá členská země má své požadavky.

Tady v Německu může být návštěva úřadů někdy opravdovým dobrodružstvím, protože stejný úřad v 16 spolkových zemích má 16 vlastních pravidel, zákonů...atd.

Na úrovni EU je to určitě mega zábava pro každého.

Odkaz pochází od Evropské asociace pro hraní a sázení. Jsou něco jako poradna pro hazardní průmysl a EU. Jsou tam aktualizace, odkazy a pdf o všem hazardu a EU... a tak dále.

Takže pokud se opravdu nudíte, zaručeně tam najdete něco, co si přečtete a ještě nudnější. 😉


https://www.egba.eu/news-post/towards-a-stronger-culture-of-industry-responsibility-and-cooperation-in-europe-and-beyond/


Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Užitečné díky!!!

Opravdu chápu, když kasina požadují dokumenty, ale i vy to můžete přehánět!!!

Nyní jsem nahrál 17 dokumentů, z nichž některé obsahují citlivé údaje... a dnes mi napsali, že by chtěli výpis z účtu za posledních 6 měsíců...

Už mi to fakt začíná lézt na nervy!!!!!

Za co bankovní výpisy za posledních 6 měsíců?!?!? 😡


@Radka, smějí to dělat? Teda pomalu, ale jistě, to bude čisté obtěžování, ne?!?!????

Byl bych rád, kdybyste mi řekli, zda to všechno zachází příliš daleko, pokud ano, podám stížnost.

Jsem opravdu trpělivý, ale začínám být opravdu naštvaný.

Taky rád počkám 2 měsíce na výplaty, vůbec žádný problém!!!!! Ale každý den nové dokumenty, které jsou stále citlivější, požadují příliš mnoho dobrých věcí... to je asi 500 EUR.

Myslím, že jsem téměř 20 doklady dostatečně dokázal, že jsem to já!!!!

Na mém výpisu z účtu je opravdu hodně údajů, se kterými kasino nemá NIC společného!!!!

Jsou tam i jména přátel a příbuzných, kterým jsem poslal peníze nebo cokoli jiného.

Může mi někdo říct, jestli je to důvod k reklamaci?!?!?!?

Vážně mě začíná zajímat, co bude dál...

Možná požadují důkaz, jako že stojím nahý v obýváku s občankou v ruce a papírem s názvem kasina........😏😒🙄🙄🙄🙄🙄

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Pokud chce hráč vybrat velkou částku, zkontrolujte, zda byly vklady provedeny správně. Pokud hráč nemůže prokázat, jak sám přišel k penězům, které vložil, kasino předpokládá, že peníze jsou špinavé. Pokud by kasino vyplatilo výhru jen tak, výplata by byla čistá a kasino by se provinilo praním špinavých peněz.

To si kasina samozřejmě nepřejí a je jejich povinností zajistit, aby se to nestalo. Hráči tedy musí prokázat, že si vložené peníze poctivě vydělali.


Příští rok budou anonymní převody kryptoměn v EU s novým zákonem zakázány. Bez ohledu na částku. Pokud například převedu bitcoiny v hodnotě 5, 20, 50 nebo X 00 000 eur ze své vlastní peněženky své neteři k jejím 18. narozeninám, jsme oba!!! Odesílatel a příjemce jsou zpočátku podezřelí. Některé banky již odmítají převody v eurech z účtu peněženky nebo coinbase na váš vlastní běžný účet, pokud nemůžete prokázat, jak jste bitcoiny získali, než jste je směnili za eura ve vlastní peněžence nebo na vašem vlastním účtu Coinbase, abyste je mohli převést na svůj účet. vlastní běžný účet 😳🙄🤔🤯💣



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Opravdu to zní, že hráči očekávají v budoucnu další herní problémy.

Opravdu chápu, že kasino se musí řídit pokyny, ale jak jsem řekl, než to můžete přehnat! 😀

Vyžadování téměř 20 dokumentů už nemá nic společného s žádnými pravidly nebo zákony.

Jen chtějí hráče odradit na tak dlouho, že buď všechno prohraje, nebo si myslí, že je to pro mě příliš citlivá data, a vzdá se výhry. Znám některé, kteří se vzdali svých výher nebo je sázeli, protože nechtěli zveřejnit nějaké dokumenty.

Ani finazmant v zemi, ve které žiji, nevyžaduje tolik jako některá kasina!!!

Zákony jsou dobré, jinak bychom si žili jako v džungli, ale žádat při ověření 20 dokumentů je čiré obtěžování a nemá to nic společného s žádnými zákony EU.

Nechal jsem se prvních 7 dokumentů přesvědčit, že to slouží k prokázání toho, že jste to vy, ale všechno na tom je jen čirá sranda z hráče!



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji moc Radko ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Kasino má také několik dalších kasin se stejnými manažery.

Před rokem jsem hodně hrával v jednom ze sesterských kasin a najednou jsem dostal z ničeho nic úplný ban a můj účet byl právě uzavřen, i když jsem opravdu někdo, kdo hraje poctivě. Na otázku, proč byl můj účet zablokován, byla jediná odpověď „Nejsme povinni vám uvádět důvod, toto rozhodnutí bylo učiněno a již nelze vrátit zpět". Byl jsem upřímně v šoku, protože jsem si nedokázal představit, co jsem měl udělat špatně! Ale ano, myslím, že jsem tam vyhrál až příliš často a i když se mýlím, myslím, že to byl důvod, proč jsem dostal ban, ale mohu se také mýlit, samozřejmě je to jen odhad 🙂

Pokud jde o vítězství ve hře, určitě bych se rád zúčastnil. 🙂

A ano, 14 dokladů za 500 € je velmi směšné, ale co už. 🙂

Vím jen jednu věc a to, že jsem moc ráda, že vás mám, kteří vám vždy stojí za zády a jsou tu pro vás, když jsou problémy ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


Ps: Před časem jsem psal, že jsem dostal e-maily, které údajně pocházely od Casino Guru, ale nevěřil jsem tomu, protože mi to přišlo velmi podezřelé a nevyhovovalo vám a nahlásil jsem vám to.

Už pár dní nepřišly žádné e-maily 😀

Podařilo se vám to objasnit?

Připadalo mi to opravdu divné, protože tento e-mail žádal o hraní toho, co nikdy neděláte, az toho důvodu jsem si okamžitě myslel, že je něco špatně.

Doufám, že se vám podařilo tento problém vyřešit!

Něco takového by pro mě bylo opravdu velmi nepříjemné, kdyby někdo použil mé jméno nebo jméno mé společnosti k tomu, aby oklamal lidi a povzbudil je ke hře.


Miluji tě. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vím, že jde o kasina a férovost, ale naše zdravotní problémy mě hluboce šokovaly!

Je mi to moc líto, ale zároveň mám pocit, že nic, co bych "řekl", by neznělo adekvátně. 🙁

Buďte silní, bojujte tvrdě a nikdy se nevzdávejte . Nebylo by na škodu přestat věnovat kasinům pozornost a zaměřit se na něco skutečnějšího, co myslíte?

Pokud jde o falešný bonusový zpravodaj, laskavě jste nám nahlásili, vzpomínám si, že se náš tým obrátil na vedení kasina s dotazem na incident, bylo nám řečeno, že to byl nějaký druh člena jejich affiliate programu, ale nemohou to udělat cokoliv, aby se to neopakovalo. 😀

Žijeme ve velmi zajímavé digitální době, že? 🤯

Myslím, že vytvořím příspěvek na sociální síti s tím, že bychom nikdy neposílali bonus za vklad, protože nechceme nikoho povzbuzovat, aby hrál o skutečné peníze. Může být užitečné.

Krásnou neděli, opatrujte se a užijte si rodinu . Rádi vás tu někdy uvidíme, ale doufám, že váš hlavní zájem je jinde 💚🙏.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace 9. listopadu (9. den platby) a mezitím 24 dokumentů....

Začínám být opravdu naštvaný.

Kdo ví, co udělají se všemi dokumenty...

😑

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Mezitím jsem měl další 4 výplaty, všechny byly provedeny až 5. a ty už jsou na mém účtu.

Kasino, které neustále vyžaduje doklady, se ale stále nepodařilo vybrat peníze.

Takže vyvstává otázka, drahý Frankey, je to skutečně pravda s nařízeními EU, nebo se to lidem říká?

Žádné jiné kasino, ve kterém hraji, nepožaduje tolik dokumentů.

Musí se držet pravidel, což dělají, ale nevyžadují 24 dokladů a zaplatí, pokud nahrajete pas, doklad o adrese a doklad o zaplacení. Ale 24 dokladů?? Nemá to nic společného s žádnými zákony EU nebo cokoli jiného.

A vsadím se, že budou chtít mnohem více dokumentů.

Až budu příště požadovat doklad, podám reklamaci zde.

Normálně jsem opravdu trpělivý, ale neustále žádám o nové dokumenty, které už jdou směrem ke 30, protože opravdu ztrácíte trpělivost a jste jen otrávení.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za milá slova Radko ❤️🍀✌🏼✌🏽

Bohužel takový je život, ale já jsem pozitivní věci, protože to nejhorší mám za sebou 🙂

To je dobrý nápad s příspěvkem, aby každý věděl, že není váš, protože někteří nemusí být schopni rozeznat rozdíl.

Tak to by byl určitě super nápad 🙂

Ano, digitální doba postupuje stále rychleji, už se s ní opravdu nedá držet krok 😀

Přeji vám i celému kasinovému týmu krásný týden ✌🏼🍀❤️✌🏽

Zůstat zdravý. 🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Kasino nebo finanční zpracovatel, který pro kasino pracuje, pravděpodobně nezjistil, co přesně potřebuje nebo v jakém formátu. Něco se zaručeně pokazí. Ale i u zkušených poskytovatelů se občas něco pokazí.

Kdysi jsem měl problém, že jsem se už nemohl přihlásit do Skrill. Používám to velmi zřídka a když jsem se po delší přestávce pokusil přihlásit, nefungovalo to, protože Skrill poslal SMS potvrzení na staré číslo mobilního telefonu.

Jediné, co jsem chtěl, bylo, aby moje nové číslo šlo do systému. Trvalo 11 dní, spoustu e-mailů, telefonátů a videohovorů, než se to vyřešilo.

Nevím přesně, proč vám kontrola trvá tak dlouho, ale dokud s vámi stále komunikují, znamená to, že na tom pracují. I když je to nepříjemné.


Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ano 24 dokladů je moc 😀 trochu moc!!!!

Taky to nechápu, ale ano. 🙂

Nezdá se to, ale jsem opravdu trpělivý člověk. Pokud ale přehrávač odkládáte téměř 2 týdny a neustále žádáte o doklady, je to velmi nepříjemné 😂

Zvládnou to i ostatní

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace 9. listopadu (9. den platby) a mezitím 24 dokumentů....

Začínám být opravdu naštvaný.

Kdo ví, co udělají se všemi dokumenty...

😑

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám představu o tom, co s těmito dokumenty možná dělají, ale nehodí se to ke slušné konverzaci.. 😂😁

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Ahoj 💚,

Co kdybyste navrhli ověřovací hovor do kasina? Protože jsem si zcela jist, že vám ještě nebylo řečeno, co je s dokumenty problém nebo co chybí.

Odvážný nápad, ale pro takové situace docela užitečný nástroj. 🤔




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za milá slova Radko ❤️🍀✌🏼✌🏽

Bohužel takový je život, ale já jsem pozitivní věci, protože to nejhorší mám za sebou 🙂

To je dobrý nápad s příspěvkem, aby každý věděl, že není váš, protože někteří nemusí být schopni rozeznat rozdíl.

Tak to by byl určitě super nápad 🙂

Ano, digitální doba postupuje stále rychleji, už se s ní opravdu nedá držet krok 😀

Přeji vám i celému kasinovému týmu krásný týden ✌🏼🍀❤️✌🏽

Zůstat zdravý. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, brzy na tom zapracujeme. 🙂

Jsem tak rád, že to nejtěžší už skončilo, opravdu jsem se bál. Před pár týdny jsem ztratil svého posledního dědečka a od té doby jsem citlivější na znepokojivé zdravotní problémy nebo cokoli s tím související (zní to divně, ale myslím, že to chápete).

Řekl jsi to - to je život!

Někdy mám také pocit, že mě tahle digitální éra přemáhá 😂! Žádný strach, to je přirozené, stárnutí mozku nikdo nezastaví - trochu vtipkujeme😉

Zůstaňte úžasní 😊

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky