Upřímně řečeno, asi si budete muset chvíli počkat 🙁. Vím, že to zní drsně...
Jednoduše řečeno, z toho, co říkáte, nevidím žádný zřejmý důvod pro nějaké zpoždění, přesto je to jen názor založený výhradně na vašem úhlu pohledu.
Opravdu by se nám hodilo nějaké vysvětlení z kasina. A nerad vidím, že žádný nemáš.
S ověřením jsou vázány obvyklé problémy, mohu tedy vědět, zda jste tímto procesem již úspěšně prošli?
Nechci vás vystavit dalšímu tlaku, ale předpokládám, že byste měli vědět, že toto kasino získalo příšerný bezpečnostní index. Což svědčí o velmi nízké spolehlivosti... Přesvědčte se sami zde .
Obzvláště mě znepokojuje toto varování:
Stížnosti hráčů znamenají, že kasino nezachází s hráči správně nebo neřeší určité situace správně. Počet a závažnost stížností zvažujeme ve vztahu k velikosti kasina, protože lze očekávat, že více stížností budou mít i stránky s více hráči. Zohledněny jsou i stížnosti na související kasina.
Dej mi prosím vědět podrobnosti.
Frankly, I guess you need to wait a bit 🙁. I know it sounds harsh...
Simply put, from what you say, I see no obvious reason for any delay, yet it is just an opinion based solely on your point of view.
We could really use some explanation from the casino. And I hate to see you have none.
The usual problems are bound to the verification, so may I know whether you have successfully passed this process yet?
I do not want to put you under additional pressure, but I presume you should know this casino has earned a terrible safety index. Which indicates very low reliability... See for yourself here.
I'm especially concerned about this warning:
Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints. Complaints about related casinos are also taken into account.
Well, let me know the details, please.
Automaticky přeloženo: