Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Divas Luck Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Snažím se odtamtud vybrat peníze od března a nejde mi to a už jsem zkoušel kontaktovat kasino a nepomohlo. Může mi prosím někdo pomoci?
I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?
Estou desde março a tentar retirar o meu dinheiro de lá e não consigo, sendo que já tentei entrar em contacto com o casino e não adiantou de nada. Alguém me consegue ajudar por favor?
Jsme vždy ochotni pomoci, ale to bude vyžadovat více podrobností, jsem si jistý
Byl váš účet plně ověřen, prosím? Obdrželi jste od kasina nějaké související informace? Pokud ano, klidně to sem celé vložte.
Bohužel vidím, že kasino patří mezi ty špatné. ( zkontrolujte zde ) No, může to trochu zkomplikovat věci.
We are always willing to help, but it will require more details, I'm sure
Has your account been fully verified, please? Have you received any related information from the casino? If so, feel free to paste it all here.
Sadly, I can see that the casino is among the bad ones though. (check here) Well, it may complicate things a bit.
Můj účet byl ověřen měsíce, obdržel jsem potvrzovací e-mail.
Provedl jsem již více než 3 vklady a vsadil jsem více peněz, než jsem již investoval.
Už jsem mluvil se 3 různými asistenty a vůbec mi nemohou pomoci, teď mi znovu zkontrolují účet 🤷🏽♀️
My account has been verified for months, I received the confirmation email.
I have already made more than 3 deposits and I have bet more money than I have already invested.
I've already talked to 3 different assistants, and they can't help me at all, now they're going to check my account again 🤷🏽♀️
A minha conta já foi verificada à meses, recebi o e-mail a confirmar.
Já fiz mais de 3 depósitos e já apostei mais dinheiro do aquele que já investi.
Já falei com 3 assistentes diferentes, e não me conseguem ajudar em nada, agora vão me voltar a verificar a conta 🤷🏽♀️
Isto foi a resposta que os 3 me deram:
62.10 Před objednáním první platby musí hráč vsadit 100 % platby jako vklad peněžní částky s kurzem minimálně 1,50. Tento požadavek je zaveden pro boj proti podvodům a „praní špinavých peněz" ze strany hráčů.
63.6 Peníze vložené do kasina musí být použity pro herní činnost. Z tohoto důvodu je nutné všechny vklady vsadit alespoň třikrát (3).
Isto foi a resposta que os 3 me deram:
62.10 Before ordering the first payment, the player must bet 100% of the payment as a deposit of money amount at minimum 1.50 odd. This requirement is introduced to combat fraud and "money laundering" by players.
63.6 Money deposited in the Casino must" be used for gaming activity. Due to this, all deposits need to be wagered at least three (3) times.
Abychom se ujistili, že tomu dobře rozumím, už jste splnili sázení vkladů: 3násobek celkové částky a stále nemůžete vybrat aktivní zůstatek, mám prosím pravdu?
Jste si jisti, že splňujete požadavky na sázení, prosím?
Just to make sure that I understand correctly, you have already fulfilled the wagering of deposits: 3 times the total amount and you still can't withdraw the active balance, am I correct, please?
Are you sure that you meet the wagering requirement, please?
Ano!
Dnes konečně po 5 pokusech a mnoha výměnách e-mailů přijali, že peníze vybírám (alespoň na účtu už nejsou žádné peníze). Požádal jsem je, aby mi poslali peníze bankovním převodem, neví někdo, jak dlouho trvá, než se dostanou na můj účet?
Yea!
Today, they finally accepted that I withdraw the money (at least there is no money in the account anymore), after 5 attempts and many email exchanges. I asked them to send me the money through Bank Transfer, does anyone know how long it takes to get into my account?
Sim!
Hoje, finalmente aceitarem que eu retirasse o dinheiro (pelo menos já não aparece dinheiro nenhum na conta), após 5 tentativas e muitas trocas de emails. Pedi para me enviarem o dinheiro pelo Bank Transfer, alguém me sabe dizer quanto tempo demora a entrar na minha conta?
Ahoj,
normálně by to trvalo asi pár pracovních dní, řekl bych.
Dej mi vědět jak to jde.
Hello,
normally it would take about a few working days, I'd say.
Let me know how it goes.
Ahoj, podařilo se mi vrátit peníze! Díky moc za veškerou pomoc!!
Hi, I managed to get my money back! Thanks so much for all the help!!
Olá, eu consegui reaver o meu dinheiro! Muito obrigada por toda a ajuda!!
Ahoj!
Úžasné a skvělé 🙂!
Jak dlouho celkem trvalo získat peníze, můžete mi prosím říct?
Hello there!
Wonderful and splendid 🙂!
How long did it take in total to get the money, can you tell, please?
Ahoj, to je skvělé. Taky jsem zvědavá jako Radka. Dejte nám prosím vědět. 🙂
Hi, that's great. I am also curious same like Radka. Let us know please. 🙂
No, řekl bych, že je to velmi osvěžující, protože jsme zvyklí spíše na delší období. 😀
Zrovna jsem si všiml, že před 1 měsícem jsi napsal " Od března se snažím odtamtud vybrat své peníze a nejde mi to a už jsem zkoušel kontaktovat kasino a nepomohlo to. Může mi někdo pomoci prosím?"
Vaše odpověď tedy zní dost zmateně. To jsem jen já?
Well, I'd say that is very refreshing since we are more used to rather long periods. 😀
I just noticed that 1 month ago you wrote "I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?"
So, your answer sounds quite confusing. Is it just me?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.