FórumKasinaDivas Luck Casino - všeobecná diskuze

Divas Luck Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Leonorcostaa
|
5393 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Divas Luck Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Snažím se odtamtud vybrat peníze od března a nejde mi to a už jsem zkoušel kontaktovat kasino a nepomohlo. Může mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

Jsme vždy ochotni pomoci, ale to bude vyžadovat více podrobností, jsem si jistý

Byl váš účet plně ověřen, prosím? Obdrželi jste od kasina nějaké související informace? Pokud ano, klidně to sem celé vložte.

Bohužel vidím, že kasino patří mezi ty špatné. ( zkontrolujte zde ) No, může to trochu zkomplikovat věci.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj účet byl ověřen měsíce, obdržel jsem potvrzovací e-mail.

Provedl jsem již více než 3 vklady a vsadil jsem více peněz, než jsem již investoval.

Už jsem mluvil se 3 různými asistenty a vůbec mi nemohou pomoci, teď mi znovu zkontrolují účet 🤷🏽‍♀️

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Isto foi a resposta que os 3 me deram:

62.10 Před objednáním první platby musí hráč vsadit 100 % platby jako vklad peněžní částky s kurzem minimálně 1,50. Tento požadavek je zaveden pro boj proti podvodům a „praní špinavých peněz" ze strany hráčů.

63.6 Peníze vložené do kasina musí být použity pro herní činnost. Z tohoto důvodu je nutné všechny vklady vsadit alespoň třikrát (3).

Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

Abychom se ujistili, že tomu dobře rozumím, už jste splnili sázení vkladů: 3násobek celkové částky a stále nemůžete vybrat aktivní zůstatek, mám prosím pravdu?

Jste si jisti, že splňujete požadavky na sázení, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano!

Dnes konečně po 5 pokusech a mnoha výměnách e-mailů přijali, že peníze vybírám (alespoň na účtu už nejsou žádné peníze). Požádal jsem je, aby mi poslali peníze bankovním převodem, neví někdo, jak dlouho trvá, než se dostanou na můj účet?


Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

Ahoj,

normálně by to trvalo asi pár pracovních dní, řekl bych.

Dej mi vědět jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, podařilo se mi vrátit peníze! Díky moc za veškerou pomoc!!

Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

Ahoj!

Úžasné a skvělé 🙂!

Jak dlouho celkem trvalo získat peníze, můžete mi prosím říct?

Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

Ahoj, to je skvělé. Taky jsem zvědavá jako Radka. Dejte nám prosím vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, trvalo to 2/3 dne.

Automaticky přeloženo:
Leonorcostaa
před 2 roky

No, řekl bych, že je to velmi osvěžující, protože jsme zvyklí spíše na delší období. 😀

Zrovna jsem si všiml, že před 1 měsícem jsi napsal " Od března se snažím odtamtud vybrat své peníze a nejde mi to a už jsem zkoušel kontaktovat kasino a nepomohlo to. Může mi někdo pomoci prosím?"

Vaše odpověď tedy zní dost zmateně. To jsem jen já?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den: Zaregistroval jsem se v Divas casinu, hrál, ověřil svůj účet a provedl výběr ve výši 470 Euro. Výběr čeká na 1 měsíc a když kontaktuji e-mailem a zeptám se, říká, že mám pokračovat v čekání.

Automaticky přeloženo:
f6fotografia
před rokem

Ahoj!

Upřímně doufám, že nemluvíte o kasinu Divas Luck. Podívejte se prosím na tento odkaz , abyste věděli, s čím se zde zabýváme.

V každém případě je jeden měsíc mnohem více než obvykle a podal bych stížnost na kasino. Jsem rád, že jste nás našli!

Nebojte, reklamace je zdarma. Další podrobnosti jsou k dispozici přímo zde .

Chcete-li jej vytvořit, klikněte nebo klepněte na tento přímý odkaz . Jste na to?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Přesně takové kasino Divas štěstí je. Co mám udělat, aby mi kasino zaplatilo?

Automaticky přeloženo:
f6fotografia
před rokem

Pro začátek by bylo nejlepší podat stížnost na odkaz, který poslala Radka v odpovědi. Ale přidám to i sem:https://casino.guru/complaints/all

Náš tým se vám pokusí pomoci, protože si myslím, že měsíc je příliš dlouhá doba. Když jsem se však podíval na index bezpečnosti kasina, tak se této situaci nedivím. Dalo vám kasino důvod, proč musíte tak dlouho čekat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Požádal jsem o výběr 29. 11. a stále čekám. Na podporu pouze naznačují, že mám počkat.

Je to vklad bez bonusů, absolvoval jsem rollover jak v kasinu, tak ve sportovním sázení a mám ověřený Skrill účet.

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
swfr97
před 11 měsíci

Upřímně řečeno, asi si budete muset chvíli počkat 🙁. Vím, že to zní drsně...

Jednoduše řečeno, z toho, co říkáte, nevidím žádný zřejmý důvod pro nějaké zpoždění, přesto je to jen názor založený výhradně na vašem úhlu pohledu.

Opravdu by se nám hodilo nějaké vysvětlení z kasina. A nerad vidím, že žádný nemáš.

S ověřením jsou vázány obvyklé problémy, mohu tedy vědět, zda jste tímto procesem již úspěšně prošli?

Nechci vás vystavit dalšímu tlaku, ale předpokládám, že byste měli vědět, že toto kasino získalo příšerný bezpečnostní index. Což svědčí o velmi nízké spolehlivosti... Přesvědčte se sami zde .

Obzvláště mě znepokojuje toto varování:

Stížnosti hráčů znamenají, že kasino nezachází s hráči správně nebo neřeší určité situace správně. Počet a závažnost stížností zvažujeme ve vztahu k velikosti kasina, protože lze očekávat, že více stížností budou mít i stránky s více hráči. Zohledněny jsou i stížnosti na související kasina.

Dej mi prosím vědět podrobnosti.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, úspěšně jsem prošel ověřením účtu a způsobu vkladu.

Nejprve jsem vložil přes Jeton Cash (Jeton Card řekla, že není k dispozici, nevysvětlili proč), pak jsem zkusil vybrat přes Jeton Card a oni odmítli, protože to byla jiná metoda. Dokonce akceptuji, že i když je to všechno Jeton a na podporu mi řekli, že mohu vybrat jinou metodou než vkladem.

Poté jsem provedl nový vklad přes Skrill, dokončil nové přetočení částky a ověření účtu a požádal o výběr.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky