FórumKasinaDeaktivovaný účet na bondibet.

Deaktivovaný účet na bondibet.

před 2 roky od missslanga
|
3654 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Nedávno jsem provedl výběr na bondibet, 5. den byl můj účet deaktivován a nevím, co mám dělat 😢😢😢 prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

Ahoj,


určitě bychom potřebovali znát další podrobnosti, abychom mohli uhodnout, co se děje s vaším účtem.

Odeslali jste výběr těsně předtím, než byl váš účet zablokován? Také by mě zajímalo, zda je váš účet plně ověřen. Protože pokud jste výběr odeslali, váš účet může být uzavřen, dokud neposkytnete všechny potřebné dokumenty a ověření bude úspěšně ukončeno.

Podělte se prosím o další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj účet byl ověřen, byl jsem zablokován 7 dní po výběru, nedostal jsem žádnou odpověď, proč?

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

Kromě toho jsem včera mluvil s jejich týmem na živém chatu a řekli, že můj výběr bude zpracován do konce včerejšího dne.

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

Předložil jsem svou totožnost, doklad o bydlišti a bankovní kartu. Bylo ověřeno, že proto jsem mohl odstoupit, čekal jsem a když jsem se dnes pokusil přihlásit, abych zkontroloval, zda se to nezměnilo, nemohl jsem se přihlásit.

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

No, teď to zní dost podezřele.

Obávám se, že nemohu poskytnout žádné přesné vysvětlení. Je dobře, že jste stížnost odeslali, byl byste tak laskav a informoval Nicka o více podrobností, věřím, že stačí vložit to, co jste mi odpověděli.

Děkuji. Doufám, že bychom mohli pomoci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, odpověděl jsem mu (NICK) a včera jsem jim poslal e-mail na adresu support@bondibet.com, řekli mi, abych kontaktoval security@bondibet.com. Budu vás informovat o tom, co k věci říkají.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file tady je jejich reakce...

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

Ahoj.

V tomto případě jsem si jistý, že se Nick pokusí získat podrobnější odpovědi z kasina a prozkoumat jejich důkazy. Zajímalo by mě, jestli vám kasino někdy položilo nějaké další otázky ohledně vašeho účtu? Myslím, že by to byla vhodná reakce, kdyby kasino našlo nějaké nesrovnalosti... 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Od kasina jsem nikdy neobdržel žádnou komunikaci kromě toho, že jsem kladl otázky, takže jsem měl problémy s nahráním svého dokladu o pobytu, protože když jsem se registroval k účtu, můj telefon automaticky vyplnil adresu, takže nebyla stejná jako ta v bance prohlášení, že jsem pokračoval v nahrávání, dokud jsem se nezeptal na živém chatu, proč stále odmítali můj dokument? Tehdy mi řekli, že moje adresa neodpovídá dokumentu, který nahrávám, tak jsem se zeptal, co mám dělat? Tehdy mi bylo řečeno, abych poslal e-mail na jejich bezpečnostní oddělení security@bondibet.com, což jsem udělal. Opravili to a byl jsem schválen na výpisu z účtu jako doklad o bydlišti. Tehdy jsem udělal výběr. Nevím, jestli je to ta nekonzistentnost, na kterou odkazují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dříve jsem u nich měl účet, ale když jsem se pokusil přihlásit k tomuto účtu, již neexistuje, tehdy jsem si před pár týdny zaregistroval nový účet. Nyní ve své odpovědi říkají, že mám více účtů. Pokud tomu tak bylo, proč si mohl zaregistrovat další účet, jinými slovy to byla past nebo co?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od kasina jsem nikdy neobdržel žádnou komunikaci kromě toho, že jsem kladl otázky, takže jsem měl problémy s nahráním svého dokladu o pobytu, protože když jsem se registroval k účtu, můj telefon automaticky vyplnil adresu, takže nebyla stejná jako ta v bance prohlášení, že jsem pokračoval v nahrávání, dokud jsem se nezeptal na živém chatu, proč stále odmítali můj dokument? Tehdy mi řekli, že moje adresa neodpovídá dokumentu, který nahrávám, tak jsem se zeptal, co mám dělat? Tehdy mi bylo řečeno, abych poslal e-mail na jejich bezpečnostní oddělení security@bondibet.com, což jsem udělal. Opravili to a byl jsem schválen na výpisu z účtu jako doklad o bydlišti. Tehdy jsem udělal výběr. Nevím, jestli je to ta nekonzistentnost, na kterou odkazují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To se může stát každému, takže si myslím, že to není velký problém. Informovali jste kasino, co se stalo, a doklad o adrese byl přijat - neřekl bych, že toto je důvod.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dříve jsem u nich měl účet, ale když jsem se pokusil přihlásit k tomuto účtu, již neexistuje, tehdy jsem si před pár týdny zaregistroval nový účet. Nyní ve své odpovědi říkají, že mám více účtů. Pokud tomu tak bylo, proč si mohl zaregistrovat další účet, jinými slovy to byla past nebo co?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je zajímavý bod.

Vždy se ptáme, zda hráč vytvořením druhého účtu získal nějakou výhodu oproti kasinu. Toto pravidlo bylo původně navrženo tak, aby chránilo kasina před zneužitím bonusů, upřímně řečeno, věci se změnily, ale některá kasina vidí více účtů jako důvod pro zrušení výher. Snažíme se dále prozkoumat a definovat, zda bylo dosaženo nějaké nespravedlivé výhody.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, budu čekat na vaši odpověď...

Automaticky přeloženo:
missslanga
před 2 roky

To bude asi nejlepší.

Dovedu si představit, že ta nejistota a nutnost jen čekat je docela otravná. 🙁

Reklamační tým jistě udělá maximum.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky