Ahoj,
určitě bychom potřebovali znát další podrobnosti, abychom mohli uhodnout, co se děje s vaším účtem.
Odeslali jste výběr těsně předtím, než byl váš účet zablokován? Také by mě zajímalo, zda je váš účet plně ověřen. Protože pokud jste výběr odeslali, váš účet může být uzavřen, dokud neposkytnete všechny potřebné dokumenty a ověření bude úspěšně ukončeno.
Podělte se prosím o další podrobnosti.
Hello,
we would definitely need to know more details to guess what is happening with your account.
Did you submit a withdrawal just before your account got blocked? I also wonder whether your account is fully verified. Because if you did submit a withdrawal, your account may be closed until you provide all necessary documents and the verification will successfully end.
Kindly share more details.
Můj účet byl ověřen, byl jsem zablokován 7 dní po výběru, nedostal jsem žádnou odpověď, proč?
My account was verified I got blocked 7days after withdrawal, I didn't get any response as to why?
Kromě toho jsem včera mluvil s jejich týmem na živém chatu a řekli, že můj výběr bude zpracován do konce včerejšího dne.
On top of that I've been chatting to their live chat team yesterday and they said my withdrawal will be processed by the end of the day yesterday.
Předložil jsem svou totožnost, doklad o bydlišti a bankovní kartu. Bylo ověřeno, že proto jsem mohl odstoupit, čekal jsem a když jsem se dnes pokusil přihlásit, abych zkontroloval, zda se to nezměnilo, nemohl jsem se přihlásit.
I submitted my identity, proof of residence and bank card. It was verified that's why I was able to withdraw, I was pending and when I tried logging in today to check if it had changed I couldn't login.
No, teď to zní dost podezřele.
Obávám se, že nemohu poskytnout žádné přesné vysvětlení. Je dobře, že jste stížnost odeslali, byl byste tak laskav a informoval Nicka o více podrobností, věřím, že stačí vložit to, co jste mi odpověděli.
Děkuji. Doufám, že bychom mohli pomoci.
Well, this sounds quite suspicious now.
I can't provide any sort of exact explanation, I'm afraid. It's good that you have submitted the complaint, would you be so kind and upade Nick with more details, I belive that you can just paste what you replied to me.
Thank you. I hope we would be able to help.
Děkuji, odpověděl jsem mu (NICK) a včera jsem jim poslal e-mail na adresu support@bondibet.com, řekli mi, abych kontaktoval security@bondibet.com. Budu vás informovat o tom, co k věci říkají.
Thank you, I did respond to him(NICK) and I sent them an email yesterday at support@bondibet.com, they told me to contact security@bondibet.com. I will keep you posted on what they have to say about the matter.
Ahoj.
V tomto případě jsem si jistý, že se Nick pokusí získat podrobnější odpovědi z kasina a prozkoumat jejich důkazy. Zajímalo by mě, jestli vám kasino někdy položilo nějaké další otázky ohledně vašeho účtu? Myslím, že by to byla vhodná reakce, kdyby kasino našlo nějaké nesrovnalosti... 🤔
Hello there.
In this case, I'm sure that Nick will try to get more detailed answers from the casino and investigate their evidence. Has the casino ever asked you any additional questions about your account, I wonder? I guess that this would be an appropriate reaction if the casino finds some inconsistencies... 🤔
Od kasina jsem nikdy neobdržel žádnou komunikaci kromě toho, že jsem kladl otázky, takže jsem měl problémy s nahráním svého dokladu o pobytu, protože když jsem se registroval k účtu, můj telefon automaticky vyplnil adresu, takže nebyla stejná jako ta v bance prohlášení, že jsem pokračoval v nahrávání, dokud jsem se nezeptal na živém chatu, proč stále odmítali můj dokument? Tehdy mi řekli, že moje adresa neodpovídá dokumentu, který nahrávám, tak jsem se zeptal, co mám dělat? Tehdy mi bylo řečeno, abych poslal e-mail na jejich bezpečnostní oddělení security@bondibet.com, což jsem udělal. Opravili to a byl jsem schválen na výpisu z účtu jako doklad o bydlišti. Tehdy jsem udělal výběr. Nevím, jestli je to ta nekonzistentnost, na kterou odkazují.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
Dříve jsem u nich měl účet, ale když jsem se pokusil přihlásit k tomuto účtu, již neexistuje, tehdy jsem si před pár týdny zaregistroval nový účet. Nyní ve své odpovědi říkají, že mám více účtů. Pokud tomu tak bylo, proč si mohl zaregistrovat další účet, jinými slovy to byla past nebo co?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
Od kasina jsem nikdy neobdržel žádnou komunikaci kromě toho, že jsem kladl otázky, takže jsem měl problémy s nahráním svého dokladu o pobytu, protože když jsem se registroval k účtu, můj telefon automaticky vyplnil adresu, takže nebyla stejná jako ta v bance prohlášení, že jsem pokračoval v nahrávání, dokud jsem se nezeptal na živém chatu, proč stále odmítali můj dokument? Tehdy mi řekli, že moje adresa neodpovídá dokumentu, který nahrávám, tak jsem se zeptal, co mám dělat? Tehdy mi bylo řečeno, abych poslal e-mail na jejich bezpečnostní oddělení security@bondibet.com, což jsem udělal. Opravili to a byl jsem schválen na výpisu z účtu jako doklad o bydlišti. Tehdy jsem udělal výběr. Nevím, jestli je to ta nekonzistentnost, na kterou odkazují.
I have never received any communication from the casino except me asking questions, so I struggled with uploading my proof residence because when I registered for the account my phone automatically filled out the address, so it wasn't the same as the one on the bank statement that I kept uploading until I asked the live chat why they kept on rejecting my document? That's when they told me that my address doesn't match with the document that I'm uploading, so I asked what can I do? That's when I was told to send an email to their security department security@bondibet.com and I did. They corrected it and I was approved on the bank statement as proof of residence. That's when I made a withdrawal. I don't know if that's the inconsistency they are referring to.
To se může stát každému, takže si myslím, že to není velký problém. Informovali jste kasino, co se stalo, a doklad o adrese byl přijat - neřekl bych, že toto je důvod.
This can happen to anybody, so I guess that's not a big deal. You informed the casino what has happened and the proof of address was accepted - I would not say this is the reason.
Dříve jsem u nich měl účet, ale když jsem se pokusil přihlásit k tomuto účtu, již neexistuje, tehdy jsem si před pár týdny zaregistroval nový účet. Nyní ve své odpovědi říkají, že mám více účtů. Pokud tomu tak bylo, proč si mohl zaregistrovat další účet, jinými slovy to byla past nebo co?
I had an account with them before but when I tried to login into that account it no longer exists, that's when I registered for the new account couple of weeks back. Now they are saying in their response that I have multiple accounts. If that was the case why was able to register another account, in other words that was a trap or what?
To je zajímavý bod.
Vždy se ptáme, zda hráč vytvořením druhého účtu získal nějakou výhodu oproti kasinu. Toto pravidlo bylo původně navrženo tak, aby chránilo kasina před zneužitím bonusů, upřímně řečeno, věci se změnily, ale některá kasina vidí více účtů jako důvod pro zrušení výher. Snažíme se dále prozkoumat a definovat, zda bylo dosaženo nějaké nespravedlivé výhody.
This is an interesting point.
We always ask whether the player gained some advantage over the casino by creating a second account. This rule was originally designed to protect casinos from bonuses abusers, honestly, things have changed but some casinos see multiple accounts as a reason for voiding the winnings. We try to investigate further and define whether some unfair advantage was achieved.
To bude asi nejlepší.
Dovedu si představit, že ta nejistota a nutnost jen čekat je docela otravná. 🙁
Reklamační tým jistě udělá maximum.
That will be best, I guess.
I can imagine that the uncertainty and the need to just wait is quite annoying. 🙁
The complaint team will surely do their best.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.