Ahoj,
Opravdu bych vám rád pomohl, bohužel umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a dokončení výběru, než do toho vstoupíme. Je to proto, že první KYC (poznejte svého zákazníka) a související výběry jsou obvykle nejdelší.
Přečtěte si více o našem centru pro řešení stížností zde .
Navrhoval bych poslat e-mail jednou za několik dní, myslím, že by bylo lepší hrát v kasinu, které poskytuje live chat.
Mohu prosím vědět, kdy jste odeslali odstoupení od smlouvy?
Jen laskavá poznámka, vyzvedněte si výhry a zkuste místo toho najít slušnější kasino (nejlépe s licencí pro Spojené království), zkontroloval jsem pověst a je blízko katastrofy:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Dejte mi prosím vědět, jak postupujete s KYC.
Hello there,
I'd really like to help you, sadly we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal before we step in. It's because the first KYC (know your customer) and associated withdrawals are usually the longest.
Read more about our complaint resolution center right here.
I'd suggest sending the email once a few days, would be better to play in a casino that provides live chat, I guess.
May I know when did you submit the withdrawal, please?
Just a kind note, collect the winnings and try to find a more decent casino instead (preferably UK-licensed), I checked the reputation, and it is close to a disaster:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Let me know how you proceed with the KYC, please.
Automaticky přeloženo: