FórumKasinaCYBER.BET Požádal jsem o výběr a odepřeli mi stržení z mého účtu.

CYBER.BET Požádal jsem o výběr a odepřeli mi stržení z mého účtu.

před rokem od rinibon
|
2381 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Začal jsem aktivací uvítacího bonusu, ve kterém jsem musel dosáhnout částky 500 000, abych ho mohl dokončit a mohl si tak vybrat to, co jste vyhráli, pokud to nesplníte NEMŮŽETE SI TO VYBRAT, stránka vám to nedovolí a řekne vám, že to musíte dokončit A kolik toho potřebujete, abyste toho dosáhli? Když jsem to dokončil, měl jsem na účtu 190 000 a když jsem se je pokusil vybrat, neměl jsem žádný problém, protože to bylo dosaženo. Aktivoval jsem další bonus za točení zdarma (který mi dali za nepříjemnosti, které komentuji níže. ) Měl jsem problémy se 3 hrami, kde mi v rámci toho nedali uvedenou výhru,

jedna částka byla 33 000, další 8 000 a další 9 000.

Musím podotknout, že pomocná služba je extrémně neschopná, musel jsem 3x hlásit, kam jsem musel poslat screenshot (jako bych viděl budoucnost a předpokládal, že mi v rámci ní hra možná nedá cenu, kdyby člověk věděl, že to se stává, kdo by hrál o peníze?) Že ano, poslední hra, která mi dala chybu, pokud bych mohl mít zachycení okna, protože když jsem byl poprvé pozorný, že se to stalo... neodpověděli mi, oni řekli mi, že budou za 2 hodiny nebo 4 hodiny, pak další den, pak za 2 dny a tak dále...až zjevně řekli, že neexistuje žádný záznam, který jsem v uvedeném čase přehrál. Lidé jsou extrémně neuctiví a nemají vůbec žádné jazykové znalosti. Ani oni nezpracovávají informace dobře, protože jeden mi řekl, že zkontrolují video ze hry a poté mi další agent řekl, že nic takového neexistuje.

Když jsem se vrátil k otázce kasina několik dní po žádosti o výběr, několik dní již uplynulo a řekli mi, že to probíhá. Jdu na účet a vyjde mi, že mám 69 420. Myslel jsem....dali mi cenu za chybu ve hře? a těch 190 000 musí být v procesu, a proto se neobjevují) a ne... Zlevnili peníze za bonus za točení zdarma (což mi nepřineslo téměř žádný zisk a musel jsem dokončit dalších 500 000, ale pouze v této hře) a já se ptám...proč mi vzali peníze, když už jsem výběr provedl, proto mě nechali provést akci, jak jsem již vysvětlil, stránka VÁM NEUMOŽŇUJE VÝBĚRY, pokud máte aktivní bonus . Ale samozřejmě říkají, že je to kvůli bonusu a konci za roztočení zdarma. Vaše slovo proti mému....Velmi snadné počkat několik dní a zadržet výběr, dokud neskončí platnost dalšího bonusu a slevit ho.

Nikdy jsem neměl tak špatnou zkušenost se sázkami a službami. Mám screenshoty chatu a log věcí.

Upřímně doufám, že v této sázkové kanceláři nebudou pokračovat, protože je to LOUPEŽ


filefilefilefile

Tady mi to jasně říká, že k DALŠÍMU VÝBĚRU jsem musel dosáhnout výše druhého bonusu, který mi dali za tu nepříjemnost.

ale za výběr co jsem udělal předtím nebyl problém a i tak to zlevnili.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

Automaticky přeloženo:
rinibon
před rokem

Ahoj,

Domnívám se, že tato situace je poměrně složitá a pro lepší orientaci bych mohl použít přímější popis. Mohl byste shrnout všechny problémy v chronologickém pořadí, prosím? Cítím, že by to mohlo pomoci.

Obávám se však, že pokud jde o technickou chybu, kterou jste popsal, vaše herní historie musí prokázat, že jste tyto hry skutečně hráli, jinak není co kontrolovat.

Navíc rozumím jen anglicky, ty printscreeny jsou mi tedy k ničemu 🙁.

Kromě toho, pokud jste si jisti, že se kasino mýlí, neváhejte a odešlete stížnost – stačí kliknout/klepnout na tento odkaz a poté tam vložit vše, co máte. Náš tým pro stížnosti se tím bude zabývat.

Doufám, že do této záležitosti vneseme trochu světla.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Ano, v mé historii se zdá, že jsem hrál hry, které měly chyby

Psi řekli, že neexistuje žádný záznam o tom, že jsem v ten čas a datum dělal peněžní poukázky.

Poslal jsem obrázek 1 z nich, kde je uvedeno datum a čas a nedali mi odpověď.


Je mi líto, že neumíte psát anglicky, protože to není moc dobré.

Přeložit to mohl jen google.


-První věc byla, že hra nepřidala výdělky ve hře s názvem "Throne of camelot"

Řekli, že si vyžádají video z her, takže mi to dodalo více sebevědomí, ale pak jsem se znovu zeptal, abych zjistil, jak to probíhá, a řekli mi, že video neexistuje, že tato informace je špatná.

Řekl jsem mu, aby viděl moji historii, protože se hra objevila, ale nepomohlo to.

- požádat o výběr peněz

-Pak řekli, že mi dali pár roztočení zdarma na problémy a nechali mě během toho všeho čekat několik dní.

-Měl jsem problémy, protože hra "Solar queen Megaways" mi znovu nevyplatila cenu

-To, co říkají obrázky, odkazuje na to, co zmiňuji:

Nejdřív mi to napíše, že mám aktivní bonus a proto si nemůžu vybrat peníze.

pak mu řeknu, že jsem výběr provedl dříve (stránky vás neumožňují vybrat peníze, pokud nedoplníte celkovou částku bonusu, jsou obecně 500 000) a neměl jsem žádný problém

a pak mi agent řekne, že mám pravdu, že můj výběr probíhá, ale pokud chci provést DALŠÍ výběr, musím dokončit další bonus, zatím je vše v pořádku.

pak pár dní (jak jsem řekl, nikdy nedodržují termíny a překračují to, vypadá to schválně, aby nemuseli vyplácet zisky nebo dokud nevyprší bonusy, nevím)

Píše mi to, že nemohu provést výběr, protože nemám dostatečnou částku, protože mi strhli peníze.



Kasino nenese odpovědnost za chyby ve hře.

cenu nevyplácí.

neuvolňuje výběry peněz

nesplňuje platební termíny ani odpovědi


Automaticky přeloženo:
rinibon
před rokem

Ahoj,

děkuji za toto shrnutí, myslím, že mi pomohlo pochopit.

Také vidím, že stížnost je nyní odeslána a přezkoumána. Mám pocit, že byste měli zkopírovat i tento poslední příspěvek do stížnosti, protože podle toho, co vidím, v popisu stížnosti v současné době chybí spousta informací, které jste zde na fóru již zveřejnili. Pokud souhlasíte, zkopírujte příspěvek a poté klikněte/klepněte na tento odkaz a vložte tělo příspěvku do vlákna stížnosti.

Nejste si jisti, jaký je váš mateřský jazyk, ale všimli jste si, že pokud chcete, můžete místo angličtiny použít např. španělštinu?

Chcete-li to provést, prohoďte jazyky v nastavení jazyka v pravém horním rohu - na levé straně od obrázku účtu:

file

Klidně to vyzkoušejte.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se, že je zamčeno pro kontrolu, nemohu tento příspěvek přidat do stížnosti.

můj hlavní jazyk je španělština.

Automaticky přeloženo:
rinibon
před rokem

Dobrý den, každý příspěvek, který vytvoříte ve vláknu stížností, musí být nejprve zkontrolován, děláme to proto, abychom zajistili, že žádné osobní údaje nebo citlivé informace nebudou viditelné veřejnosti.

Proč si myslíte, že tento příspěvek nemůžete přidat do stížnosti, prosím? Vyskytují se při tom nějaké chyby?


Automaticky přeloženo:
před rokem

zkopírujte a vložte poslední zprávu s dalšími informacemi přímo do relama

Automaticky přeloženo:
rinibon
před rokem

Děkuji ti za to. Opravdu si myslím, že Petronela to bude považovat za užitečné.

Prozatím si počkejme na další aktualizace. 👌

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky