Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCW Marketing – musí pryč

CW Marketing – musí pryč

 od marme
|
2 724 zobrazení 18 odpovědí |
|

Potřebujeme pomoc dostat tohoto operátora a jeho značky z povrchu zemského.

Ověřování a výběry zaberou nepřiměřeně dlouho.


S tématem souvisí i to, že mám na účtu na Evobet.com přes 20 000 eur a nikdy jsem nebyl více přesvědčen, že se ztratí. Jsou to plnokrevní zločinci a nechápu, jak mohou fungovat na herním trhu.


Podívejte se na chat níže,

zrušil chat a hned poté to šlo offline.


Stane se to v herním průmyslu v roce 2023?


Derek

Derek říká:


Dobrý den, vítejte na Livechatu.


Pokud se vaše dotazy týkají konkrétního účtu, uveďte prosím své datum narození.


Jak vám dnes mohu pomoci?


říká:


Nyní jsem zahájil proces zpochybnění vaší licence.


Chápete vy, kteří tam teď sedíte a chatujete, jakou ostudou jste pro celý herní průmysl?


Derek

Derek říká:


Je mi líto, že se cítíte takto


Derek říká:


Je něco ohledně vašeho účtu, s čím vám mohu pomoci?


Derek říká:


děkujeme, že jste nás dnes kontaktovali. V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat zpět.


Harmonie

Harmony říká:


Jak probíhal váš chat?


říká:



Ale prosím, přestaň říkat, že tě to mrzí.

Je to standardní odpověď, kterou posíláte každý den svým zákazníkům.


Nechápeš, jak ti je špatně v hlavě?

Měli byste prozkoumat dvě jednoduché fotografie, takže to trvalo čtyři dny.


Harmonie

Harmony říká:


To jsem nepochopil. Zkuste přeformulovat svou otázku nebo zkuste jednu z těchto odpovědí.


říká:


Ahoj


Harmonie

Harmony říká:


Vítejte ve zprávách 👋️, vyberte prosím kategorii!


říká:


Ověření


Harmonie

Harmony říká:


Vyberte svou kategorii


říká:


Nahrál jsem své dokumenty


Harmonie

Harmony říká:


Za normálních okolností bude kontrola Ověření dokončena do 3 dnů od odeslání dokumentů. V některých případech však může dojít k určitému zpoždění, pokud je potřeba další přezkoumání. Předem se za to omlouváme. Ujišťujeme vás, že jakmile vaše dokumenty obdržíme, budou včas zkontrolovány a my vás o tom budeme patřičně informovat.


Harmony říká:


Bylo to užitečné?


říká:


Promluvte si s agentem


Harmonie

Harmony říká:


Právě jsme offline.



Pro vaše dotazy nám můžete psát 24/7 na support@evobet.com

16:48



Napište zprávu



Automaticky přeloženo:
marme

Zajímalo by mě, co jste si mysleli, když jste začali konverzaci takto:

"Chápete vy, kteří tam teď sedíte a chatujete, jakou ostudu jste pro celý herní průmysl?"

Mohl byste možná objasnit, co je s kasinem špatně? Mohl bych použít váš vlastní názor, myslím.

Automaticky přeloženo:

Chápeš, že ta věta nepřichází odnikud?

Pozadí: Za sedm dní jsem si s nimi poslal e-mail 48krát a asi 10krát chatoval.

Pak jste pravděpodobně viděli všechny recenze, které vaši uživatelé tomuto operátorovi poskytli, a hodnocení kasina (škoda, že jsem si ho nepřečetl před otevřením účtu) To by vás nemělo překvapit.

Mít na účtu 20 000 eur.

Automaticky přeloženo:
marme

Jak by někdo mohl vědět, že jste nepřidali pozadí?

Díky, že jste to udělali teď - alespoň. Vím, že nelineární vyprávění příběhů je v dnešní době skvěle populární, přesto má smysl takový popis pořádně začít, zvláště na fóru, nesouhlasil byste?

Pokračuji tedy doplňujícími otázkami. 🙂

Je to váš první výběr? Pokud ano, kdy jste jej odeslali? Prošli jste plně KYC? Pokud ne, jaký je prosím aktuální stav?

Jen se ptám, zda je správný čas pro podání stížnosti - což je správná věc, kterou byste měli udělat, pokud jste přesvědčeni, že kasino jedná nespravedlivě.

Přesto umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a zpracování platby.

Proto se stále ptám, abych vám ušetřil čas a další zklamání.

Brzy budu pryč, ale podrobnosti stížnosti jsou vysvětleny zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Automaticky přeloženo:

souhlasím s tím, co myslíš. Jsem tak frustrovaný, že nestydatí herci, jako je tento, mohou v roce 2023 působit na herním trhu.


Existuje další pozadí; Před létem jsem hrál v Betyuggi. Pochybně se mnou driblovali, pak si nechali ověřit účet, ale pak můj výběr zadrželi 13 dní. Ztratil jsem trpělivost, zrušil jsem výběr a prohrál výběr 1 000 eur a 3,5 000 eur, které jsem měl na účtu.


V pozdější fázi si všiml, že to byl stejný herec jako Evobet. Jsem ze sebe tak zklamaný, že jsem nevěnoval více pozornosti. Měl jsem být, když jsem hrál 17 let.


Jsem v ověřovací smyčce a předložil jsem další dokumentaci. Uběhlo sedm dní, takže musím ještě chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:

Zvláštní, teď byl účet ověřen. Nyní proveden výběr 1000 eur.

Teď uvidíme, s čím budou driblovat..

Automaticky přeloženo:

Souhlasím, celá jejich síť kasin, ať už je to kasino s licencí na curacao nebo kasino MGA, je podvod. Nechápu, proč MGA stále nedělá žádné kroky, zřejmě jsou pro MGA důležitější peníze než pověst.

To je vidět ze stížností na jejich kasina. Každý výběr prostředků je také doprovázen zpožděním ověření a platby.


Automaticky přeloženo:

Zvláštní, teď byl účet ověřen. Nyní proveden výběr 1000 eur.

Teď uvidíme, s čím budou driblovat..

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Zúčastnil jsem se workshopu a upřímně, nebyl jsem schopen se vrátit na fórum dříve, ale rád bych viděl, jak to s vámi dopadlo.

Můžete mě aktualizovat, prosím?

Automaticky přeloženo:

Souhlasím, celá jejich síť kasin, ať už je to kasino s licencí na curacao nebo kasino MGA, je podvod. Nechápu, proč MGA stále nedělá žádné kroky, zřejmě jsou pro MGA důležitější peníze než pověst.

To je vidět ze stížností na jejich kasina. Každý výběr prostředků je také doprovázen zpožděním ověření a platby.


Automaticky přeloženo:

Ahoj, pozndarya!

Jak to vidím já, regulátor, nebo v případě MGA poskytovatel licence, může odebrat licenci, pokud kasino poruší požadavky nebo bude jednat v rozporu s vyhláškou.

Z mého pohledu to nic nemění. Slyšeli jste někdy, že se MGA nebo jakýkoli jiný regulátor přímo zapojil do procesu nezbytného pro získání legálních výher podvodným hráčům?

Jsem přesvědčen, že to není standardní přístup. To ponechává důležitost licence v mých knihách docela zajímavou. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj!

Samozřejmě zrušili výběr 1000 eur a teď chtěli selfie, kde jsem napsal informace o sobě na papír A4. Odeslali a nyní čekáme na odpověď.

Pokud je nyní účet ověřený, jsem zvědavý, jak dlouho budou s výběry ještě driblovat. To jsou opravdu nemocní lidé, kteří za těmito operátory stojí. Měli by být nahlášeni policii, protože je to trestné.

Automaticky přeloženo:

Radko, nevíš, jestli vůbec některý hráč dostal peníze od nějaké značky CW marketingu?

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Samozřejmě zrušili výběr 1000 eur a teď chtěli selfie, kde jsem napsal informace o sobě na papír A4. Odeslali a nyní čekáme na odpověď.

Pokud je nyní účet ověřený, jsem zvědavý, jak dlouho budou s výběry ještě driblovat. To jsou opravdu nemocní lidé, kteří za těmito operátory stojí. Měli by být nahlášeni policii, protože je to trestné.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Co mohu říci? Víš co? Myslím, že nastal čas podat stížnost. Zdá se, že nemůžeme přijít s rozumným vysvětlením, a co je důležitější, jsem přesvědčen, že jste čekali příliš dlouho na to, abyste byli znovu ignorováni...

Připravte se tím, že si přečtete tento článek průvodce o funkci stížností – a poté důrazně doporučuji jej ihned odeslat:

https://casino.guru/complaints/create

Cítíš to stejné?

Automaticky přeloženo:

Radko, nevíš, jestli vůbec některý hráč dostal peníze od nějaké značky CW marketingu?

Automaticky přeloženo:

Doporučuji procházet uživatelské recenze, to je první zdroj, který bych zkontroloval:

https://casino.guru/user-reviews

Bylo by také dobré zmínit, že - pokud mohu soudit, hráči mají tendenci sdílet negativa častěji. Procházení sekce stížností by tedy mělo poskytnout širší prostor. Můžete najít vyřešené stížnosti týkající se opožděné platby, ale tito hráči byli nakonec zaplaceni, protože pokud by nebyly, stížnost by nebyla uzavřena jako vyřešená.

To je to, co bych navrhoval, neříkám, že najdete to, co hledáte, přesto je to možnost.

Chcete to zkusit?🤔

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

Hotovo!

Automaticky přeloženo:
marme

Našli jste nějakou pozitivní zpětnou vazbu? 🤔

Automaticky přeloženo:

Ne, nic.

Automaticky přeloženo:
marme

Tak je to podle očekávání 🙁

Když už mluvíme o očekáváních, nějaký pokrok s ověřováním, možná?

Automaticky přeloženo:

Nechte si vybrat 1 000 eur, na které se čeká před 48 hodinami. Brzy bude velká bolest hlavy, když buď zruší, nebo požádají o další ověření. Ověřoval jsem jim zatím celý život tak nevím co teď vymyslí..

Automaticky přeloženo:
marme

Existuje však i třetí možnost.

Odběr může být jen zpožděn kvůli nějakým vnitřním okolnostem?! Zůstanu optimistou, dokud se neprokáže, že jsem se mýlil. Držím vám palce!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky