Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Hello. Interesting question!
We currently don't have the option to filter casinos by owner on the website, but I might try to find something internally. 😀
Do you have a specific casino tip so I can start?
So far we have these 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambetta10 Casino
Lucky Bull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Try to focus on user reviews, or open and closed complaints. I'll make it easier for you, as far as ratings are concerned, they all have "questionable" - questionable.
You can put them all in a search engine and focus on the mentioned details:
Let me know if you found out what you were looking for. 🙂
Ahoj. Zajímavý dotaz!
Momentálně nemáme na webu možnost filtrovat kasína podle majitele, ale mohla bych zkusit něco dohledat interně. 😀
Máš nějaký konkrétní tip na kasíno, abych měla kde začít?
Zatím máme těchto 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambeta10 Casino
LuckyBull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Zkus se u nich zaměřit na uživatelské recenze, pořípadě otevřené a zavřené stížnosti. Usnadním Ti to, co se týče hodnocení, mají všechna "sporný" - questionable.
Můžeš je všechna postupně dát do načeho vyhledávače a zaměřit se na zmíněné detaily:
Dej mi vědět, zda jsi se dozvěděl, co jsi hledal. 🙂
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ here are their brands, they probably also include onestepcasino, everything is pointing to me having to send a complaint, to b-bets and onestepcasino, since I asked for withdrawal of money, so the applications are still pending, while I have sent all the verifications they requested to KYC, I am waiting for the recommended 2 weeks to pass.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ tady jsou jejich značky, ještě pod ně patří nejspíš onestepcasino, vše směřuje k tomu, že budu muset poslat stížnost, na b-bets a onestepcasino, od té doby, co jsem požádal o výběr peněz, tak jsou žádosti stále čekající, přitom jsem na KYC poslal veškeré ověření, které si vyžádali, čekám až uběhnou 2 týdny, které jsou doporučené.
Well, that doesn't sound very good. To me it looks like KYC is not completed and that is always a problem. I'm assuming there's no communication from the casino support shit either, right?
I'm afraid if they don't respond, it's really best to wait now. Although of course I realize how unnecessary this sounds.
If anything changes, we will definitely appreciate an update.🤞🤞
No, tak to nezní moc dobře. Za mě to vypadá, že KYC není dokončeno a to je vždycky potíž. Předpokládám, že se ani nekoná žádná komunikace ze srany podpory kasína, že?
Já se obávám, že pokud nereagují, je opravdu nyní skutečně nejlepší vyčkat. I když si samozřejmě uvědomuji, jak zbytečně to zní.
Když se cokoliv změní, určitě oceníme update.🤞🤞
Stejně jako casinogurus skandální, nedbalé chování s kasiny, jako je scatterhall, šílené peníze atd. atd. atd., zde opět upouštějí míč.
VYHNĚTE SE kasinům CONDOR MALTA LIMITED.
Podívejte se do sekce stížností na askgamblers a dalších lepších stránkách. Poslední 4 měsíce zdržovali hráče zleva doprava a uprostřed, zavírali účty nespravedlivě, ztráceli výběry, „lidská chyba" zdržovala výběry a dokonce rozdělovali výběry a dávali termíny na splátky.
Skupina je ve finančních problémech, to všechno jsou příznaky. Je proti nim zahájeno mnoho případů s MADRE a MGA a myslím si, že budou ukončeny a/nebo jim bude odebrána licence.
Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here.
AVOID CONDOR MALTA LIMITED Casinos.
Look at the complaints section on askgamblers and other better sites. For the last 4 months they have been stalling players left right and centre, closing accounts unfairly, losing withdrawals, 'human error' delaying withdrawals and even SPLITTING WITHDRAWALS and putting dates on instalments.
The group is in trouble financially, these are all the signs. There are numerous cases open against them with MADRE and the MGA and I imagine they will out of business and/or license revoked.
Vítej zpět!
Přestaňte s urážkami, jste krůček od zákazu. I když oceňuji váš zájem a poskytnuté informace, velmi dobře si pamatuji také váš houževnatý, skandální, mizerný, nenávistný a tvrdohlavý přístup z minulosti.
Poslední varování. Ber nebo odejdi.
Welcome back!
Stop with the insults, you're one step from being banned. Though I appreciate your concern and the information given, I also remember your sturdy, scandalous, lousy, hateful, and stubborn approach very well from the past.
Last warning. Take it or leave.
Vše, co jsem řekl, je založeno na skutečnosti, na vašem předchozím chování a je to můj upřímný názor na kasino guru.
jsi to ty, kdo mi vyhrožuje.
Navrhoval bych, abyste se zaměřili na pomoc hráčům a varování hráčů
Everything I have said is based on fact, based on your previous behaviour and is my honest opinion of casino guru.
it is you who is threatening me.
I would suggest you focus on helping players and warning players
Nepřekrucujte má slova. Musím vás varovat, kdykoli překročíte hranici. Už to nedělej:
"Stejně jako kasinoguru skandální, nedbalé chování s kasiny, jako je scatterhall, šílené peníze atd. atd. atd., tady znovu pouštějí míč."
Pamatujte, že si pamatuji všechna vaše předchozí prohlášení.
Myslím, že pointa je celkem jasná. Nepotřebujeme hráče s divokými nápady, aby zde šířili negativní vibrace. Je mnohem složitější soustředit se na to, na čem záleží – na podporu hráčů.
Mějte se fajn!
Don't twist my words. I must warn you whenever you cross the line. Don't do that again:
"Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here."
Keep in mind I remember all your previous statements.
I believe the point is pretty obvious. We do not need players with wild ideas to spread negative vibes here. It makes it much more complicated to focus on what matters -supporting players.
Have a good one!
Naprosto nesmyslný příspěvek.
Zaměřte se na varování hráčů a aktualizaci vaší databáze místo toho, abyste museli projevovat falešnou empatii, jako jste to dělali na fóru scatterhall.
Completely pointless post.
Focus on warning players and getting your database up to date instead of having to exhibit faux empathy like you did on the scatterhall forum.
just wanted to update a bit about condor malta ltd, first of all i think trudders are right and they are really in financial trouble, however b-bets paid me out pretty soon after a demanding KYC, onestep casino had an even more demanding KYC but recently i probably after 2 months and after successful KYC they sent all the money, the question is should I try other casinos from Condor Malta Ltd..
chtěl jsem trochu aktualizovat informace o Condor Malta Ltd, v první řadě si myslím, že má trudders pravdu a mají opravdu finanční potíže, nicméně b-bets mi vyplatilo peníze celkem brzy po náročném KYC, onestep kasino mělo ještě náročnější KYC, ale nedávno mi asi po 2 měsících a po úspěšném KYC poslali veškeré peníze, otázka je, jestli mám zkoušet další kasina od Condor Malta Ltd..
Ahoj, nejsem si jistý finančními problémy, které má Condor Malta Ltd, ale nemohu to ani popřít.
Abych byl upřímný, pokud jde o to, zda byste měli jít hrát do jiných kasin, myslím si, že konečné rozhodnutí bude na vás, ale pokud máte více zkušeností s tím, že KYC je obtížný proces, znovu bych zvážil, zda půjdu hrát znovu do kasina pod Condorem. Na druhou stranu jste zatím vždy dostali zaplaceno. Otázkou je, zda pro vás byla přijatelná doba, za kterou jste peníze dostali.
Ať už se rozhodnete jakkoli, určitě je dobré podívat se na uživatelské recenze nebo stížnosti, které by mohly obsahovat spoustu užitečných informací.
Nakonec jen zmíním, že buďte opatrní, pokud vkládáte do kasina z této skupiny, a předtím si proveďte průzkum, i když to nezaručuje. že budete mít pozitivní zkušenosti. Kasina v této skupině mají pochybnou pověst, takže buďte opatrní. Pokud však získáte nové zkušenosti, neváhejte a dejte nám vědět.
Hi, I'm not sure about the financial problems Condor Malta Ltd has, but I can't deny it either.
To be honest, as for whether you should go play at other casinos, I think the final decision will be up to you, but if you've had multiple experiences with KYC being a difficult process, I'd reconsider going again play in the casinos under Condor. On the other hand, you have always gotten paid so far. The question is whether the time for which you received the money was acceptable to you.
Whatever you decide, it's definitely a good idea to look at user reviews or complaints, which could have a lot of useful information.
Finally, I'll just mention that be careful if you deposit to a casino from this group and before that, do your research, even though it doesn't guarantee. that you will have positive experiences. Casinos under this group have a dubious reputation, so be careful. However, if you gain new experiences, do not hesitate to let us know.
Ahoj, o finačných problémoch si nie som istý, že by Condor Malta Ltd malo, avšak nemôžem to ani poprieť.
Pravdupovediac, čo sa týka toho, či by si mal ísť hrať do ďalších kasín, myslím, že konečné rozhodnutie bude na tebe, avšak ak máš viacero skúseností s tým, že KYC bol náročný proces, rozmyslel by som si, či by som ešte išiel hrať do kasín pod Condorom. Na druhú stranu si však zatiaľ vždy dostal zaplatené. Otázkou je, či bol pre teba prijateľný čas, za ktorý si peniaze dostal.
Ak by si sa rozhodol už akokoľvek, určite bude dobré si pozrieť uživateľské recenzie alebo sťažnosti, ktoré by mohli mať množstvo užitočných informácii.
Nakoniec teda už len zmienim, že si dávaj pozor, či depozitneš do kasína z tejto skupiny a predtým, si sprav prieskum, aj napriek tomu, že nezaručuje. že budeš mať pozitívne skúsenosti. Reputáciu majú kasína pod touto skupinou pochybnú, takže buď opatrný. Ak však nadobudneš nové skúsenosti, neváhaj nám dať vedieť.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.