FórumKasinaCoinKings Casino - všeobecná diskuze

CoinKings Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od janikora
|
653 zobrazení 7 odpovědí |
|
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CoinKings Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Dobrý den, reklamace mi zatím nebyla obnovena, ačkoliv uplynuly 4 měsíce. Stefan mi prostě neodpovídá na mail

Automaticky přeloženo:
janikora
před 2 měsíci

Ahoj. omlouvám se za toto zpoždění. O vaší situaci budu neprodleně informovat náš reklamační tým a ozvu se vám.

Snad tam bude nějaký vývoj.

Automaticky přeloženo:
janikora
před 2 měsíci

Tak mám pro vás pár novinek.

Bohužel, protože Stefan je na nemocenské, budeme muset počkat, až se vrátí. Snad v pondělí.

Mohli byste nám mezitím říct, zda jste náhodou nedostali nějaký e-mail týkající se vašeho případu od našeho týmu pro stížnosti nebo dokonce od regulátora?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Velmi špatné kasino.

Když vyhrajete velké, udělají vše pro zpoždění a neplacení.

Požadují další a další dokumenty, které nemůžete poskytnout (můžete vidět stížnost jiného hráče, já mám naprosto stejnou situaci).

Také nemají žádné zodpovědné herní možnosti, které vám mohou ponechat možnost vybrat si peníze. Svůj účet můžete zablokovat na libovolnou dobu, ale také nebude možné vybrat peníze.

Automaticky přeloženo:
Newbie
před měsícem

Zde jsem viděl vaši stížnost a zjistil jsem, že máte ve skutečnosti problém s předáním dodatečného ověření v tomto kasinu. Že?🤔

Snad se nám na to všechno brzy podaří najít řešení, abyste se ke svým penězům dostali.

Buďte prosím trpěliví a snažte se co nejvíce spolupracovat. Určitě budu držet palce k co nejrychlejšímu vyřešení.🤞



Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuji, doufám, že můžete pomoci, protože je absolutně nemožné mít schůzku s jejich podporou, jsme stále na stejném bodě.


Btw, můžete prosím své kolegy požádat o urychlení reklamačního procesu, zatím jsem od vás nedostal žádné aktualizace. Kontaktujete alespoň zástupce kasina?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Newbie
před měsícem

Bohužel se mi to nedaří urychlit, protože každá reklamace má nastavený vlastní časovač. Je to kvůli enormnímu množství stížností, které musí náš tým vyřídit a ne vždy je možné se ke stížnosti dostat každý den.

Prosím, pochopte to a váš řešitel stížností vám odpoví co nejdříve.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky