Ahoj!
Možná byste mohli své obavy vysvětlit svými vlastními slovy. Je pravda, že naše fórum umí automaticky překládat psaný text do většiny jazyků, ale neumí překládat obrázky. Jsem si proto jist, že váš komentář bude oceněn. Navíc jsem si všiml, že tento e-mail nebo dopis, jak je ve skutečnosti napsán, odkazuje na více než jen na JustCasino; klidně to uveď také.
Například „datováno 8. září 2023" je podle mého názoru nejvýznamnější část.
Zajímalo by mě, co se od tohoto varování stalo? Máte prosím tušení?
Hi!
Maybe you could explain your concern in your own words. It is true that our forum can automatically translate written text into most languages, but it cannot translate images. I am therefore certain that your comment would be valued. Additionally, I noticed that this email or letter, as it is actually written, refers to more than just JustCasino; feel free to bring that up as well.
For example, "dated this 8 September 2023" is the most significant part in my opinion.
What has transpired since this warning, I wonder? Do you have a clue, please?
Milá Radko…
Jen s vámi sdílím informace, které jsem shromáždil o www.justcasino.com, abych dokázal, že toto kasino není důvěryhodné.
Dear radka…
I am just sharing with you the information I collected about www.justcasino.com to prove that this casino is not trustworthy.
Vážený uživateli.
Co říkáte na můj dotaz, prosím? Máte snad něco novějšího?
Když už jsme u toho, hráli jste někdy v tomto kasinu a byli jste svědky něčeho neobvyklého, nebo vás to prostě obecně znepokojuje?
Obávám se, že není moc co dodat, pokud nemůžeme probrat podrobnosti.
Dear user.
How about my question, please? Do you perhaps have something more recent?
Speaking of which, have you ever played in this casino and witnessed something unusual, or are you simply generally concerned?
I fear there is little to add if we can't discuss specifics.
Samozřejmě jsem v tomto kasinu hrál a dvakrát vyhrál, což je pro mě velká částka, 300 000 eur, ale poprvé jsem prohrál, protože jsem byl chamtivý, ale podruhé, když jsem vyhrál, začaly spory s kasinem pod záminkou porušení pravidla, která nebyla hráčům jasná. Zrušili také mou sázku jednou ve hře. Blackjack, když jsem se chystal vyhrát straight flush a téměř dvakrát v ruletě, ale sázel jsem na velké sázky a také mi částečně uzavřeli účet, protože jsem se mohl přihlásit a požádat o výběr, ale nemohl jsem hrát v žádné hře na webové stránky kasina www.justcasino.com bez předchozího varování uzavřeli můj účet a požádali o KYC požadavky a já jsem během asi týdne splnil všechny jejich požadavky. Poté mi stáhli veškerou částku mých zisků a uzavřeli můj účet natrvalo!! Nedokázali tuto záležitost shrnout od začátku, nebo si to rozmysleli a odmítli mi zaplatit?
Of course, I played in this casino and won twice, a large amount for me, 300,000 euros, but I lost the first time because I was greedy, but the second time when I won, disputes began with the casino under the pretext of violating rules that were not clear to the players. They also canceled my bet one time in a game. Blackjack when I was about to win straight flush and almost twice in roulette, but I was betting on large bets, and they also partially closed my account, as I could log in and request a withdrawal, but I could not play In any game on the casino website www.justcasino.com, without prior warning, they closed my account and asked for KYC requests, and I fulfilled all their requests over the course of about a week.. Then they withdrew all the amount of my profits and closed my account permanently!! Weren't they able to summarize this matter from the beginning, or did they change their mind and refuse to pay me?
---------- Přeposlaná zpráva ---------
Od: VIP z Player Relations < >
Datum: středa 20. listopadu 2024 v 13:05
Předmět: Re: Žádám o telefonát, pokud možno v arabštině
od nich: Ahoj Fahade,
Vaše výhry, kde jste překročili maximální sázku, pocházely z týdenního bonusu Mléčná dráha.
Jelikož se jedná o bonus, platí bonusové podmínky.
Opět platí, že zisky budou v takovém případě zabaveny, ale vedení souhlasilo, že si ponechá 5 000 eur, abyste si mohli vybrat.
Herní relace byly zkontrolovány a maximální sázka byla porušena, rozhodnutí administrativy je konečné.
heba,
VIP Account Manager
ode mě: Vítejte, drahá.
Není to moje první ani první stránka, na které hraji, i když existuje bonus, který má podmínky. Pokud podmínky poruším, částka vyhraná bonusem bude automaticky zabavena, nikoli ručně. To je to, co se mi stalo, když byl můj účet uzavřen. Bylo to odečteno z mého zůstatku. Bylo to přibližně 137 000 eur a stalo se přibližně 132 000. Je jasné, že odpočet je manuální, nikoli automatický. Pokud se jedná pouze o hotovostní částku, skutečný zůstatek, můžete ji zadat a zabavit. Znám metodu. Chci to ověřit u License Curacao. Musí tam být transparentnost a na vlastní oči vidím, že je tam bonus nebo rovnováha.
můj pozdrav
od nich: ahoj Fahade,
Vaše výhry, kde jste překročili maximální sázku, pocházely z týdenního bonusu Milky Way.
Jelikož se jedná o bonus, platí bonusové podmínky.
Opět platí, že zisky budou v takovém případě zabaveny, ale vedení souhlasilo, že si ponechá 5 000 eur, abyste si je mohli vybrat.
Herní relace byly zkontrolovány a maximální sázka byla porušena, rozhodnutí administrativy je konečné.
heba,
VIP Account Manager
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Proč nebyly podmínky uplatněny poprvé, když vyhrál stejnou spornou částku stejným způsobem, vklad + bonus?
Je to proto, že jsem přišel o všechny své zisky a o týden později se rozhodli, že mě o obrovský zisk připraví podruhé. Také organizace Curacao dává hráčům podmínku pro vysvětlení, spolu s naprostou transparentností vůči nim, ale kde je ta transparentnost, když jsem je požádal o důkaz jejich tvrzení?
a dnes se tento chat děje s nimi ona tvrdí, že je to slabě mikey way jméno
Je umístění snímků obrazovky pro hráče kasina takto jasné a transparentní?
Také, jak jsem jí poslal e-mailem, podívejte se na odpověď. Existuje srozumitelnost a transparentnost, jak to vyžaduje seznam organizací Curaçao?
---------- Forwarded message ---------
From: VIP from Player Relations <vip@justcasino.com>
Date: Wed, 20 Nov 2024 at 13:05
Subject: Re: i request a phone call please in arabic if possible
To: <falenizi36@gmail.com>
from them: Hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
from me : Welcome, dear.
This is not my first time or the first site I play on, even if there is a bonus that has conditions. If I violate the conditions, the amount won by the bonus will be automatically confiscated, not manually. This is what happened to me when my account was closed. It was deducted from my balance. It was approximately 137,000 euros and became approximately 132,000. It is clear that the deduction is manual, not automatic. If it is just a cash amount, a real balance, you can enter and confiscate it. I know the method. I want to check with License Curacao. There must be transparency and I see with my own eyes that there is a bonus or balance.
my regards
from them: hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?
This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time. Also, the Curacao organization gives a condition for clarification to the players, along with complete transparency with them, but where is that transparency when I asked them for proof of their claims?
and today this chat happens with them she claim its a weakly mikey way name
Is the placement ofscreenshot images clear and transparent to casino players like this?
Also, as I sent to her via email, look at the response. Is there clarity and transparency as required by the List of Curaçao organizations??
Ahoj!
Vidíš? Nyní všichni můžeme zcela jasně pochopit vaše obavy. Dobrá práce!
Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně složitý soubor informací, myslím, že by nebylo na škodu zmínit i vaši stížnost .
Pokud dovolíte trochu zjednodušení, problém je v tom, že jste kvůli aktivnímu bonusu umístili vyšší sázky, než je povoleno. Také jste přiznali, že víte, že bonusy přicházejí s omezeními, ale očekávali jste, že vyšší než povolené sázky budou zrušeny „automaticky". Prosím, klidně mě opravte.
Klíčovým bodem je podle mého názoru to, jak podmínky nastiňují důsledky uzavření takových sázek a také kroky, které kasino ve vašem konkrétním případě podnikne.
Navíc jste zmínil zajímavou otázku:
" Proč nebyly podmínky uplatněny poprvé, když vyhrál stejnou spornou částku stejným způsobem, vklad + bonus? Je to proto, že jsem přišel o všechny své zisky a o týden později se rozhodli připravit mě o obrovský zisk podruhé. "
Protože jste prohráli peníze, předpokládám, že kasino se nemuselo zabývat sázkami a nemuselo se dívat do vaší herní historie, aby schválilo výběr. Když jste vyhráli podruhé, podařilo se vám podat výběr – je to tak, prosím?
Toto je bohužel zcela odlišný scénář; po provedení výběru zaměstnanci kasina ověří, že výhry byly uskutečněny v souladu se všemi platnými podmínkami.
Rád bych však objasnil, že i když chápu, proč si myslíte, že měli vědět, že jste takové sázky uzavřeli, upřímně bych předvídal přesný scénář, který jsem právě popsal.
Dále tvrdíte, že oznámení je nejasné, ale jak to odporuje vašemu vlastnímu přiznání, že jste si plně vědomi toho, že každý bonus má podmínky? Chci říct, jak jste dvakrát zjistili, že tento bonus je pro vás výhodný, pokud tyto požadavky nejsou uvedeny na snímcích obrazovky? Zajímalo by mě, jak jste očekával zrušení příliš vysokých sázek? Věřím, že je extrémně nebezpečné přijímat bonus bez úplného pochopení podmínek; navíc se zdá, že jste si byli vědomi omezení.
Ačkoli je velmi běžné, že podmínky jsou vysvětleny v bonusových podmínkách, řekl bych, že v ideálním světě by související podmínky byly uvedeny na stejné stránce jako bonus. Například si myslíme, že k takovým zásadním informacím by měla být jen dvě kliknutí.
Protože vím, že to pro vás musí být frustrující situace, doufám, že mé otázky ukazují, že si cením jakékoli vaší zpětné vazby.
V každém případě doufám, že vaše stížnost bude brzy spravedlivě vyřešena, a pokud byste nás chtěli o situaci informovat, udělejte tak.
Hi!
You see? Now we can all understand your concern pretty clearly. Good job!
Since it is a pretty complex set of information, I think it would not be a bad idea to mention your complaint as well.
If you allow me a bit of simplification, the problem is that you placed higher bets than allowed due to an active bonus. You also admitted you know bonuses come with restrictions, but you expected higher-than-allowable bets to be cancelled "automatically." Please feel free to correct me.
The key point, in my opinion, is how the terms outline the consequences of placing such bets as well as the actions taken by the casino in your specific case.
Additionally, you mentioned an interesting question:
"Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time."
Since you lost the money, I suppose the casino did not have to deal with the bets and did not need to look into your gaming history in order to authorize the withdrawal. When you won for the second time, you managed to submit a withdrawal—is that so, please?
This is regrettably an entirely different scenario; after the withdrawal is made, the casino employees verify that the winnings have been made in accordance with all applicable conditions.
However, I would like to clarify that while I can see why you believe they should have known you had placed such bets, I would honestly anticipate the exact scenario I just described.
Furthermore, you claim that the announcement is unclear, but how does that contradict your own admission that you are fully aware that every bonus has terms? I mean, how did you determine twice that this bonus is beneficial to you if these requirements are not stated in the screenshots? How did you anticipate the cancellation of the excessively high bets, I wonder? I believe it is extremely dangerous to accept a bonus without fully understanding the terms; additionally, it appears that you were aware of the restrictions.
Although it is very common for the terms to be explained in the bonus terms and conditions, I would say that in an ideal world, the related terms and conditions would be mentioned on the same page as the bonus. For instance, we think that such crucial information should only be two clicks away.
Since I know it must be a frustrating situation for you, I hope my questions show that I value any feedback you may have.
In any event, I hope your complaint is fairly resolved soon, and if you would like to update us on the situation, please do so.
Dobrý den Radko
Mluvím o jejich tvrzeních a zároveň se vám snažím zprostředkovat své téma a již jsem poslal důkazy, že odměna není zadarmo a že slabě mléčná dráha má maximální limit 400 USD. Jaká tedy byla odměna ve výši 2000 eur? Chápeš, co tím myslím?
Nyní se podívejte na konverzaci s nimi prostřednictvím e-mailu a budete vědět, jak byly odpovědi pro mě nejasné a netransparentní, protože jsem vyhrál svou snahou, ale připravily mě o zisk.
V mých rozhovorech s nimi prostřednictvím e-mailu tvrdí, že je to 2 000 eur za výhru v turnaji a není to zdarma, ale spíše volné peníze, neomezené podmínkami. které mohu stáhnout nebo si s nimi hrát. Je velmi normální, že jsem prostě nic neporušil, ale oni hledají jakoukoli výmluvu, aby mi ten zisk nepřevedli.
a Mléčná dráha není v podstatě turnaj. Je to jen jedna ze speciálních akcí jejich webu a je vázána smluvními podmínkami
Podívejte se zde na limit pro bonus, který je pouze 400 USD, tak jak mohou tvrdit, že to bylo 2000 eur přes email?!
Zde se ukazuje, že transparentnost a důvěryhodnost neexistují, a neviděl jsem nic, co by nasvědčovalo důvěryhodnosti jejich slov. Není to jedna z podmínek pro udělení licence organizaci Curaçao?
a Potřebuji další vysvětlení než toto?
Hello Radka
I am talking about their claims, and at the same time I am trying to convey my topic to you, and I have already sent proofs showing that the reward is not free and that the weakly milky way has a maximum limit of 400 USD. So how was the reward amounting to 2000 euros? Do you understand what I mean?
Now look at the conversation with them via email and you will know how the responses were unclear and not transparent with me because I won through my effort but they deprived me of the profit.
In my conversations with them via email, they claim that it is 2000 euros from winning a tournament, and it is not free, but its rather free cash, not restricted by conditions,. which I can withdraw or play with. It is very normal that I simply did not violate anything, but they are looking for any excuse just to not transfer the profit to me.
and The Milky Way is not essentially a tournament. It is just one of their site’s special promotions and is bound by terms and conditions
Look at the limit for the bonus here, which is only 400 USD, so how can they claim that it was 2000 euros via email?!
Here it becomes clear that transparency and credibility do not exist, and I did not see anything indicating the credibility of their words. Isn’t this one of the conditions for licensing the Curaçao organization?
and Do I need more clarification than this?
Děkuji za vysvětlení, co za celou touto situací stojí. I když jsem teď trochu zmatený. Ale udělám vše pro to, abych pochopil vaše body!
Mohl byste mi laskavě pomoci s těmito?
Co to prosím znamená "odměna není zadarmo"?
Pokud tento turnajový bonus přichází s podmínkami uvedenými mimo snímky obrazovky, myslím, že by bylo nejlepší je zkopírovat a vložit sem.
Vsadím se, že kasino musí vysvětlit, že výhry byly vyšší, než jste očekávali. Napadla mě vtipná myšlenka: Je možné, že zástupce kasina popisoval jiný bonus, protože použil špatný název bonusu nebo turnaje?
Upřímně nevím, co si o tom myslet.
Thank you for explaining what is behind this whole situation. Though I'm a bit confused now. But I'll do my best to understand your points!
Could you kindly help me with these?
What does it mean "the reward is not free," please?
If this tournament bonus comes with conditions mentioned outside of the screenshots, I think it would be best to copy and paste them here.
I bet the casino needs to explain the winnings were higher than you expected. I had a humorous thought: could it be that the casino representative was describing a different bonus because they used the wrong bonus or tournament name?
I honestly do not know what to think about it.
Někteří poskytovatelé organizují turnaj na stránkách kasina a jedná se o hotovost zdarma, která není omezena bonusovými podmínkami na žádné stránce kasina. Po skončení turnaje rozdělí tyto odměny hráčům s nejvyššími pozicemi a tyto odměny jsou volné peníze, které nejsou omezeny určitými podmínkami a zásadami. Ve svém předchozím e-mailu jsem vysvětlil některé rozpory v odpovědích, které obdrželi. prostřednictvím emailu
Jak můžete tvrdit, že jde o mistrovský bonus v hodnotě 2000 eur
V dalším e-mailu říká, že je přidružena k Mléčné dráze, přičemž uvádí, že Mléčná dráha má maximálně 400 $?
Stále potřebujete další vysvětlení, než že prostě nechtějí platit můj velký zisk?
Some providers organize a tournament on casino sites and it is free cash that is not restricted by the bonus conditions at any casino site. After the tournament ends, they distribute these rewards to the players with the highest positions, and these rewards are free cash that is not restricted by certain conditions and policies.. In my previous email, I explained some of the contradictions in the responses they received via email
How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros
In another email, she says that she is affiliated with Milky Way, noting that Milky Way has a maximum of $400??
Do you still need more clarification than that they just don't want to pay my big profit?
Ahoj!
Opravdu mě zajímá pochopení problému. Bohužel neznám toto kasino a tuto zajímavou turnajovou funkci. Takže to, co se vám zdá docela samozřejmé, pro mě tak samozřejmé není. Ze snímku obrazovky nemám ponětí, abych zjistil, zda jste si vyměňovali e-maily například s podporou kasina nebo s nějakým druhem přidruženého nebo herního poskytovatele. Je to jen „VIP z Player Relations", což je docela zvláštní.
"Jak můžete tvrdit, že jde o mistrovský bonus v hodnotě 2000 eur"
Proto neznám odpověď.
Ale na vašem místě bych použil stejný přístup – zeptejte se kasina, poskytovatele hry nebo kohokoli, kdo zmínil 2 000 EUR místo 400 EUR, a požádejte například o vysvětlení + pravidla.
Souhlasím, že komunikace mezi druhou osobou a vámi není příliš užitečná. Cílem je ale věc vyřešit, ne mi nějak dokazovat, že vám kasino nechce platit. Takže vše, co můžete udělat pro to, abyste z kasina nebo affiliate partnera získali něco užitečného, je dobrý krok.
Pokud mám hádat, řekl bych, že jak affiliate partner, tak zástupce kasina jsou zmatení. Pokusili jste se je kontaktovat zobrazením toho, co dosud řekl ten druhý?
Hi!
I'm really interested in understanding the issue. Sadly, I'm not familiar with this casino and this intriguing tournament feature. So, what seems pretty obvious to you is not that obvious to me. From the screenshot, I have no clue to find out whether you were exchanging email with casino support or some sort of affiliate or game provider, for instance. It is just " VIP from Player Relations," which is quite odd.
"How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros"
Hence, I do not know the answer.
But, If I were you, I would use the same approach - ask the casino, the game provider, or whoever mentioned €2000 instead of €400 and demand explaining that + the rules, for instance.
I agree that the communication between the other person and you is not very helpful. The goal, however, is to resolve the matter, not somehow prove to me that the casino does not want to pay you. So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move.
If I have to guess, I would say both the affiliate and the casino rep are confused. Did you attempt to contact them by displaying what the other person had said thus far?
ahoj radko
vip relations je kasino, nikdy nemluvím s poskytovatelem her na e-mailech. Ukazuji vám rozpor ve mně, nejasnosti v mých otázkách a svévoli v mé komunikaci
To ukazuje, že si zasloužím vyhrát, ale částka je pro ně velká. a je to moje chyba, že jsem se rozhodl hrát tam online kasino, to je moje chyba
hi radka
vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails .. I show you the contradiction in me, the lack of clarity in my questions, and the arbitrariness in my communication
This shows that I deserve to win, but the amount is large for them. and its my bad that i choose there online casino to play this is my bad
No, to je jistě otázka nejistoty. Já například úplně nerozumím vašemu příspěvku a začínám se v té věci ztrácet. Doufejme, že váš mediátor bude schopen mnohem lépe porozumět.
Jen něco, když jste uvedl: "V dalším e-mailu říká, že je spojena s Milky Way"
na to jsem reagoval,
"Všechno, co můžete udělat pro to, abyste z kasina nebo affiliate partnera získali něco užitečného, je dobrý krok"
a nedávno jsi přidal,
"Vip relations je kasino, nikdy nemluvím s poskytovatelem her e-mailem"
Opravdu nevím, co si z toho mám vzít. Jen pro ukázku.
V každém případě se pokusím reklamaci pohlídat; neváhejte nás informovat o pokroku, prosím!
Well, this is certainly a matter of uncertainty. I, for instance, do not fully understand your post and begin to be lost in the matter. Hopefully your mediator will be capable of much better understanding.
Just a thing, when you stated, "In another email, she says that she is affiliated with Milky Way"
to that I responded,
"So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move"
and just recently you added,
"vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails"
I truly do not know what I should get out of it. Just for a demonstration.
In any case, I'll try to keep an eye on the complaint; feel free to update us about the progress, please!
ahoj radko
Žádný problém, pokusím se vám celou záležitost více zjednodušit
Týdenní Mléčná dráha
Na vaší věrnosti záleží
Udělejte si procházku po Mléčné dráze tento týden, abyste získali svůj bonus příští týden!
Vyhrajte nebo prohrajte, vaše vklady a mzdy se vyplatí každý týden!
Přihlaste se do Weekly Milky Way a my vás odměníme bonusem až 400 $ zdarma, když provedete jeden nebo více vkladů během předchozího týdne (od pondělí do neděle).
Zde je postup:
Od pondělí do neděle vložte celkem 50 $ nebo více
Zahrajte si kteroukoli ze svých oblíbených kasinových her
Získejte svou týdenní odměnu každé pondělí! (zaručený minimální bonus 5 USD)
Pluto: Vložte 50 – 99 USD za 5 USD
Neptun: Vklad 100 – 299 USD za 10 USD
Uran: Vklad 300 – 499 USD za 25 USD
Saturn: Vklad 500 – 799 USD za 35 USD
Jupiter: Vklad 800 – 999 USD za 50 USD
Ceres: Vklad 1 000 – 1 499 USD za 75 USD
Mars: Vložte 1 500 $ – 1 999 $, za 100 $
Earth: Vklad 2 000 – 2 999 USD za 150 USD
Venus: Vklad 3 000 – 3 999 USD za 200 USD
Mercury: Vklad 4 000 – 4 999 USD za 300 USD
The Sun: Vložte 5 000 $+ za 400 $
V prvním emailu, jak jsem dostal, tvrdí, že důvodem uzavření mého účtu je to, že jsem dostal bonus 2000 eur (to netvrdím já, ale oni a může to být něco, co se nestalo v r. první místo, ale tvrdí to jen proto, aby mi neposílali ty velké zisky) a ve druhém e-mailu tvrdí, že jsem porušil podmínky Weekly Milky Way, kde bylo uvedeno, že limit odměny je 400 USD (Weekly Milky Way není turnaj)
Doufám, že moje odpověď je jasná
Zdravím vás
hi radka
No problem, I will try to simplify the matter for you more
Weekly Milky Way
Your Loyalty Matters
Take a walk on the Milky Way this week to claim your bonus next week!
Win or lose, your deposits and wages are going to pay off every week!
Opt into the Weekly Milky Way, and we will reward you with an up to $400 Free Bonus when you make one or more deposits during the previous week (Monday through Sunday).
Here’s How:
Deposit a total of $50 or more between Monday and Sunday
Play any of your favorite casino games
Get your Weekly Reward every Monday! ($5 minimum bonus guaranteed)
Pluto:Deposit $50 - $99, for $5
Neptune:Deposit $100 - $299, for $10
Uranus:Deposit $300 - $499, for $25
Saturn:Deposit $500 - $799, for $35
Jupiter:Deposit $800 - $999, for $50
Ceres:Deposit $1,000 - $1,499, for $75
Mars:Deposit $1,500 - $1,999, for $100
Earth:Deposit $2,000 - $2,999, for $150
Venus:Deposit $3,000 - $3,999, for $200
Mercury:Deposit $4,000 - $4,999, for $300
The Sun:Deposit $5,000+, for $400
In the first email, as I received, they claim that the reason for closing my account is that I received a bonus of 2000 euros (it is not me who claims this, but rather they, and it may be something that did not happen in the first place, but they are only claiming this in order not to send me the large profits), and in the second email theyclaim I violated the terms and conditions of Weekly Milky Way, which stated that the reward limit is 400 USD (Weekly Milky Way is not a tournament)
I hope my answer is clear
Greetings to you
Ahoj!
Teď věřím, že tomu zatím rozumím mnohem lépe. Děkuji, že mi pomáháte.
Můžete se dostat ke svému účtu, prosím? Věřím, že už nemůžeš.
Jak to ale stále vidím, vaše bonusová/herní historie by byla velmi užitečná nápověda. Protože si stále myslím, že musí jít o nějaký jiný bonus, nebo zaměstnanec kasina nějak jednal na základě jiných pravidel nebo informací. Kvůli tomu "vysvětlení" kasin nepomohlo vůbec s ničím.
Dle mého názoru se bez pochopení motivace kasina o moc dál nedostaneme.
Hi!
Now, I believe I can comprehend this much better thus far. Thank you for helping me.
Can you access your account, please? I believe you no longer can.
The way I still see it, though, your bonus/gaming history would be a very helpful hint. Because I still think some other bonus must be involved, or the casino employee was somehow acting based on different rules or information. Because of that, the casinos "explanation" did not help with anything at all.
In my opinion, without understanding the casino's motivation, we won't get much further.
Ahoj
ne, už nemám přístup ke svému účtu a věřte, že možná nepoužívám žádný bonus nebo tak něco, ale prostě vidí, že moje výhra je pro ně velká a jen se náhodně vymlouvají, aby mi nezaplatili
a posílám tam licenci stížnost, ale stále bohužel žádná odpověď.
Hi
no i don't have access to my account any more , and believe that maybe i don’t use any bonus or anything ,but they just see my winning is large for them and they just make a random excuse's to avoid pay me
and i do send to there license a complaint but still no answers sadly ..
Ahoj!
Jak se držíš? Doporučuji se otázkami příliš nezatěžovat; musí to být docela vyčerpávající! Jakmile se stížnost dostane k nejdůležitější části ze všech, doufám, že všechny obavy vyřeší zástupce kasina. Chce to jen trochu času. Věděli jste, že každý web, jako například vy nebo Casino Guru, má vždy týden na odpověď? Zkuste být trpělivý, prosím. Stejně tu pro tebe budu.
Hello!
How are you holding up? I suggest not to bother with the questions too much; it must be quite exhausting! Once the complaint reaches the most important part of all, I hope all the concerns will be addressed by the casino representative. It just needs some time. Did you know each site, like you or Casino Guru, for instance, always has a week to repond? Try to be patient, please. I'll be here for you anyway.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.