Když si stěžuji, co mohou dělat? Mám mnoho e-mailů (stovky), které si stěžují, že mě nadobro nezablokují. Říkají, že to neumí, přesto jsou dost chytří na to, aby vytvořili software pro falešné hry. Když jsem se vrátil pokaždé, když otevřeli můj účet, utratil jsem spoustu peněz. Poté, co se zavře, trvá věčnost, než to všechno splatí, pak to znovu otevřou a je to jen kruh zkázy. Vždycky vyhraju napoprvé, ale vždycky se vymluví, že nezaplatí. Když je platba zamítnuta (po 2 dnech), požádají mě, abych to zkusil znovu. Do 4 dnů jsem obvykle utratil výhry, protože nemohu vložit, když čekám na výběr (taky jsem se dozvěděl, že výběr zkazil). Připadám si prostě hloupě a pro smích.
If I complain what can they do? I have many emails (hundreds) complaining that they wont block me for good. They say they cant, yet they are clever enough to create software to fake games. Going back each time they have opened my account i have spent a lot of money. Then after it is closed it takes forever to pay it all off then they open it again and its just a circle of doom. I always win the first time, but they always make an excuse not to pay. When the payment is rejected (after 2 days) they ask me to try again. By 4 days I have usually spent the winnings as I cant deposit whilst I am waiting for a withdrawal (I learned that one too which mucked up a withdrawal). I just feel stupid and a laughing stock.
Automaticky přeloženo: