DomůFórumKasinaCasinova - všeobecná diskuze

Casinova - všeobecná diskuze

3 454 zobrazení 34 odpovědí |
před 5 měsíci
|
1 23
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casinova, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Ahoj

Zaregistroval jsem si účet na Casinova.com. Nikdy jsem nevyužil žádný bonus ani jedno roztočení zdarma. Vložil jsem $ a nyní mám na účtu $. Na zůstatku mám $ a 3x$ výběry ve fázi kontroly. Požádal jsem o ně v rámci limitu jednoho výběru za 24 hodin a 3 aktivních současně. První výběr proběhl v den, kdy jsem si účet otevřel, 5. června. Další 2 jsou 6. a 7. července.


Psal jsem na živý chat prakticky každý den po uplynutí jejich inzerované třídenní lhůty pro výběr elektronických převodů Interac, kde mi bylo řečeno, že dochází ke zpoždění ve zpracování, které je buď kvůli bezpečnostním kontrolám, nebo kvůli velkému objemu výběrů, které zpracovává jejich „finanční tým", ale nikdy nedokázali specifikovat o co. Nabídl jsem jim, že jim předem poskytnu své informace a dokumenty pro KYC/ověření, ale opakovaně mi bylo řečeno, že to prozatím není nutné a že pokud by to v určitém okamžiku mělo být nutné, budu o tom informován. V ověřovací sekci na mém účtu je uvedeno, že žádná dokumentace není potřeba. Také mi bylo řečeno, že výběry jsou možné bez ověření.


Je 15. července a kromě 3 e-mailových oznámení o výběru, která jsem obdržel ve stejný den jako samotné výběry, nedošlo k absolutně žádnému pokroku. Vím, že dotazník pro stížnosti na CasinoGuru říká, že je třeba čekat 2 týdny, ale já jsem vybíral i z populárnějších stránek a nikdy to tak dlouho netrvalo. Bude to trvat vždycky tak dlouho? Nechci čekat několik měsíců. Požádal jsem o časový rámec a nedostal jsem žádnou jinou odpověď než jejich předem napsané odpovědi o tom, že o ničem nevím.



P.S. Právě jsem mluvil/a v živém chatu. Uchoval/a jsem si důkaz. Agent zákaznického servisu mi právě řekl/a, že všechny naše výplaty jsou zpožděné. Pro mě to nekončí. Prosím o pomoc.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
JoshAllenAppreciater
před 5 měsíci

Je pravda, že náš tým pro vyřizování stížností nemůže zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak jste uvedl/a.

Stížnost samozřejmě můžete podat kdykoli. Někdy to dokonce pomůže urychlit proces, když kasino zjistí, že byla podána stížnost.

I když v kasinu došlo k vysokému počtu výběrů, je to už dlouhá doba, po kterou na svůj výběr čekáte, zvláště pokud neprobíhá žádné ověření.

Klikněte prosím na tento odkaz a odešlete svou stížnost. Náš tým se jí co nejdříve věnuje.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji, odeslal(a) jsem svou stížnost.

Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Právě jsem si otevřel účet. Zatím žádný výběr nebyl dokončen.

Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
yavas197348 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Obávám se, že Casinova spadá pod úřad pro hazardní hry v Anjouanu, nikoliv do Curaçaa. Měl jsem jednu pozitivní interakci s kasinem na Curaçau. Zaplatili mi v plné výši bez prodlení. Ale s tímto kasinem s licencí úřadu Anjouan je to mnohem jiné.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
yavas197348 příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Abychom byli upřímní, o tomto kasinu toho moc nevíme, protože zatím byly odeslány pouze 2 uživatelské recenze.

Ale když si prohlédnete jejich stížnosti, uvidíte, že některé z nich již byly vyřešeny a hráči skutečně dostali zaplaceno. To by podle mě mohlo být dobré znamení.

A také, jak již napsal uživatel výše, kasino skutečně funguje pod záštitou Komor (AOFA) . 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
yavas197348
před 4 měsíci

Nevidím žádnou recenzi odeslanou z tvého účtu, takže vlastně moc nechápu, co tím myslíš. 🤷‍♀️

Dostal jsi od kasina nějaké vysvětlení, proč tvé výběry nejsou zpracovány?

Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
yavas197348
před 4 měsíci

Mohl byste nám prosím sdělit přesné datum, kdy jste požádal o výběr?

Obávám se, že tyto informace stále neznáme a potřebujeme je, aby náš tým pro vyřizování stížností mohl zasáhnout v případě, že vám nezaplatí do 14denní lhůty.

Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Právě mi vyplatili 3 výběry. Trvalo 15 dní, než to přišlo.

Automaticky přeloženo:
yavas197348 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Nebudu zobrazovat citlivé informace. Mám stále otevřenou stížnost a budu ji držet, dokud nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Moje chyba. Čekal jsem od 5. července. Trvalo to 18 dní.

Automaticky přeloženo:
JoshAllenAppreciater
před 4 měsíci

Jsem rád, že konečně začali platit.

Takže kolik si teď ještě musíte vybrat?

Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.