Ahoj
Zaregistroval jsem si účet na Casinova.com. Nikdy jsem nevyužil žádný bonus ani jedno roztočení zdarma. Vložil jsem $ a nyní mám na účtu $. Na zůstatku mám $ a 3x$ výběry ve fázi kontroly. Požádal jsem o ně v rámci limitu jednoho výběru za 24 hodin a 3 aktivních současně. První výběr proběhl v den, kdy jsem si účet otevřel, 5. června. Další 2 jsou 6. a 7. července.
Psal jsem na živý chat prakticky každý den po uplynutí jejich inzerované třídenní lhůty pro výběr elektronických převodů Interac, kde mi bylo řečeno, že dochází ke zpoždění ve zpracování, které je buď kvůli bezpečnostním kontrolám, nebo kvůli velkému objemu výběrů, které zpracovává jejich „finanční tým", ale nikdy nedokázali specifikovat o co. Nabídl jsem jim, že jim předem poskytnu své informace a dokumenty pro KYC/ověření, ale opakovaně mi bylo řečeno, že to prozatím není nutné a že pokud by to v určitém okamžiku mělo být nutné, budu o tom informován. V ověřovací sekci na mém účtu je uvedeno, že žádná dokumentace není potřeba. Také mi bylo řečeno, že výběry jsou možné bez ověření.
Je 15. července a kromě 3 e-mailových oznámení o výběru, která jsem obdržel ve stejný den jako samotné výběry, nedošlo k absolutně žádnému pokroku. Vím, že dotazník pro stížnosti na CasinoGuru říká, že je třeba čekat 2 týdny, ale já jsem vybíral i z populárnějších stránek a nikdy to tak dlouho netrvalo. Bude to trvat vždycky tak dlouho? Nechci čekat několik měsíců. Požádal jsem o časový rámec a nedostal jsem žádnou jinou odpověď než jejich předem napsané odpovědi o tom, že o ničem nevím.
P.S. Právě jsem mluvil/a v živém chatu. Uchoval/a jsem si důkaz. Agent zákaznického servisu mi právě řekl/a, že všechny naše výplaty jsou zpožděné. Pro mě to nekončí. Prosím o pomoc.
Hi
I registered an account on Casinova.com. I never once used a bonus nor even a single free spin. I have deposited $ and now I'm up to $. I have $ in my balance and 3x$ withdrawals under review. I have requested them as per the limit of one per 24 hours and 3 active at the same time. The first withdrawal occurred the same day I opened the account on June 5. The subsequent 2 we're on July 6 and 7.
I have written to live chat basically every day after their advertised 3-day withdrawal timeframe for Interac e-transfers only to be told there is a delay in processing that is either for security checks or high volumes of withdrawals handled by their "finance team" but they could never specify which. I offered to give them my KYC/verification information and documents in advance but was told repeatedly that this was not necessary for the time being and that if it was to be at one point, I would be notified. The verification section on my account says no documentation is needed. I was also told withdrawals are possible without verification.
It's July 15th now and other than the 3 withdrawal email notifications received on the same date as the withdrawals, there has been absolutely no progress. I know the CasinoGuru complaints questionnaire says to wait for a 2-week period but I have withdrawn from more popular sites and this absolutely never took so long. Will this always take that long ? I do not wanna wait for multiple months. I asked for a timeframe and was not given an answer other than their pre written ones about not knowing anyting.
Ps just spoke to live chat. I kept proof. The customer service agent just said all our payouts are delayed. There in no end in sight for me. Please help.
Automaticky přeloženo: