DomůFórumKasinaCasinoAvion - všeobecná diskuze

CasinoAvion - všeobecná diskuze (strana 2)

 od CasinoStreamer88
|
7 818 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Fernando7500

Pak tu budu pro aktualizaci🤞.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den, dobrý den, protože mi nereagovali na můj email a peníze nedorazily na můj účet astropay, myslíte si, že je nutné podat reklamaci hned?

Automaticky přeloženo:

Je to poněkud překvapivé, ale myslím, že kasino se zavřelo, nedovolí mi ani vstoupit na můj účet, mám pocit, že jsem byl podveden

Automaticky přeloženo:
Fernando7500

Ahoj,

Doufal jsem, že se situace vyvíjí docela dobře. Je mi líto, že není. 🙂

Neváhejte a odešlete stížnost, jen si uvědomte, že kasinu umožňujeme 14 celých dní na kontrolu účtu a vyplacení výběru.


Automaticky přeloženo:

Od „podle dokončení platby" uplynulo 8 dní a od mého požadavku na výběr uplynulo 17 dní

Automaticky přeloženo:
Fernando7500

Na můj vkus moc dlouhé 🙁.

Jste v kontaktu s kasinem? Každopádně bych řekl, že to za reklamaci stojí. Souhlasíš?

Automaticky přeloženo:

Už jsem vznesl svou stížnost, doufám, že ji schválí a můžu něco poslat do kasina. Proč mě už ani nepustí na účet?

Automaticky přeloženo:

Kasino již neodpovídá na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
Fernando7500

Rád bych vám řekl, proč je váš účet zablokován, ale byla by to jen domněnka.

Místo hádání bych chtěl, abyste aktualizovali svou stížnost, stačí kliknout na tento odkaz .

"Můžete mi prosím poradit, od kdy je váš účet plně ověřen? Nashromáždili jste své výhry skutečnými penězi nebo jste použili bonus? Od kdy je váš účet uzavřen? Kdy jste naposledy mluvili s kasinem a o co šlo ?"

To jsou důležité otázky. Děkujeme, že se stížností držíte.


Automaticky přeloženo:

Měl jsem dobré zkušenosti s CasinoAvion, ale nejsem si jistý, zda kasino ještě funguje. Můj účet je prostě zablokovaný a nemůžu se k němu dostat. Snažil jsem se kontaktovat zákaznický servis e-mailem, ale bez úspěchu. Na emaily mi nikdo neodpovídá. Pokud někdo ví, co se děje s tímto kasinem, požádal bych ho, aby se o to se mnou podělil.

Automaticky přeloženo:
blazan

Ahoj.

Jen jsem požádal své kolegy, aby to zkontrolovali. Jen se všichni trochu zpožďujeme, mohl byste si to připomenout v příštích pár dnech, prosím? 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky