před rokem
Dobrý den, dobrý den, protože mi nereagovali na můj email a peníze nedorazily na můj účet astropay, myslíte si, že je nutné podat reklamaci hned?
Hello, good morning, because they have not responded to my email and the money has not reached my astropay account, do you think it is necessary to file the complaint now?
Hola buen dia, pues no han respondido mi correo y el dinero no ha llegado a mi cuenta de astropay, ¿Creen que sea preciso levantar la queja ahora?
Je to poněkud překvapivé, ale myslím, že kasino se zavřelo, nedovolí mi ani vstoupit na můj účet, mám pocit, že jsem byl podveden
It's somewhat surprising but I think the casino has closed, it won't even let me enter my account, I feel like I was scammed
Es algo sorpresivo pero creo que el casino a cerrado, no me deja ingresar ni a mi cuenta, siento que fui estafado
Ahoj,
Doufal jsem, že se situace vyvíjí docela dobře. Je mi líto, že není. 🙂
Neváhejte a odešlete stížnost, jen si uvědomte, že kasinu umožňujeme 14 celých dní na kontrolu účtu a vyplacení výběru.
Hello,
I was hoping the situation is developing quite well. Sorry to see it is not. 🙂
Feel free to submit the complaint, just note that we allow casino 14 full days to check the account and pay out the withdrawal.
Od „podle dokončení platby" uplynulo 8 dní a od mého požadavku na výběr uplynulo 17 dní
Well, 8 days have passed since "according to the payment was completed", and 17 days have passed since I requested the withdrawal
Pues han pasado 8 dias desde que "segun el pago fue completado", y ha pasado 17 dias desde solicite el retiro
Na můj vkus moc dlouhé 🙁.
Jste v kontaktu s kasinem? Každopádně bych řekl, že to za reklamaci stojí. Souhlasíš?
Too long for my taste 🙁.
Are you in touch with the casino? Anyway, I'd say it's worth a complaint. Do you agree?
Už jsem vznesl svou stížnost, doufám, že ji schválí a můžu něco poslat do kasina. Proč mě už ani nepustí na účet?
I already raised my complaint, I hope they approve it and I can send something to the casino. Why don't they even let me into the account anymore?
Ya levante mi queja, espero que la aprueben y pueda enviar algo al casino. Por que ya ni me dejan entrar a la cuenta
Rád bych vám řekl, proč je váš účet zablokován, ale byla by to jen domněnka.
Místo hádání bych chtěl, abyste aktualizovali svou stížnost, stačí kliknout na tento odkaz .
"Můžete mi prosím poradit, od kdy je váš účet plně ověřen? Nashromáždili jste své výhry skutečnými penězi nebo jste použili bonus? Od kdy je váš účet uzavřen? Kdy jste naposledy mluvili s kasinem a o co šlo ?"
To jsou důležité otázky. Děkujeme, že se stížností držíte.
I'd love to tell you why your account is blocked, but it would just be a guess.
Instead of guessing, I'd like you to update your complaint, just click this link, please.
"Could you please advise since when is your account fully verified? Did you accumulate your winnings with real money or did you use a bonus? Since when is your account closed? When was the last time you spoke to the casino and what was it about?"
Those are important questions. Thank you for keeping up with the complaint.
Měl jsem dobré zkušenosti s CasinoAvion, ale nejsem si jistý, zda kasino ještě funguje. Můj účet je prostě zablokovaný a nemůžu se k němu dostat. Snažil jsem se kontaktovat zákaznický servis e-mailem, ale bez úspěchu. Na emaily mi nikdo neodpovídá. Pokud někdo ví, co se děje s tímto kasinem, požádal bych ho, aby se o to se mnou podělil.
I had a good experience at CasinoAvion but I'm not sure if the casino is even working anymore. My account is simply blocked and I can't access it. I tried to contact customer service via email but without success. No one answers me to emails. If anyone knows what is going on with this casino, I would ask them to share it with me.
Ja sam imao dobro iskustvo na CasinoAvion ali više nisam siguran da li kazino uopšte radi.Moj račun je jednistavno blokiran i ne mogu da pristupim istom.Pokušavao sam preko email-a za korisničku podršku da stupim u kontakt ali bez uspeha.Niko mi ne odgovara na email-ove.Ako neko zna šta se dešava sa ovim kazinom,zamolio bih ga da to podeli samnom.
Ahoj.
Jen jsem požádal své kolegy, aby to zkontrolovali. Jen se všichni trochu zpožďujeme, mohl byste si to připomenout v příštích pár dnech, prosím? 🙏
Hello.
I just asked my colleagues to check it out. It's just we are all a bit in delay, so could you remind yourself in the next couple of days, please? 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.