FórumKasinaCasinoAvion - všeobecná diskuze

CasinoAvion - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od CasinoStreamer88
|
6292 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Fernando7500
před rokem

Pak tu budu pro aktualizaci🤞.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobrý den, protože mi nereagovali na můj email a peníze nedorazily na můj účet astropay, myslíte si, že je nutné podat reklamaci hned?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to poněkud překvapivé, ale myslím, že kasino se zavřelo, nedovolí mi ani vstoupit na můj účet, mám pocit, že jsem byl podveden

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před rokem

Ahoj,

Doufal jsem, že se situace vyvíjí docela dobře. Je mi líto, že není. 🙂

Neváhejte a odešlete stížnost, jen si uvědomte, že kasinu umožňujeme 14 celých dní na kontrolu účtu a vyplacení výběru.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Od „podle dokončení platby" uplynulo 8 dní a od mého požadavku na výběr uplynulo 17 dní

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před rokem

Na můj vkus moc dlouhé 🙁.

Jste v kontaktu s kasinem? Každopádně bych řekl, že to za reklamaci stojí. Souhlasíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem vznesl svou stížnost, doufám, že ji schválí a můžu něco poslat do kasina. Proč mě už ani nepustí na účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino již neodpovídá na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před rokem

Rád bych vám řekl, proč je váš účet zablokován, ale byla by to jen domněnka.

Místo hádání bych chtěl, abyste aktualizovali svou stížnost, stačí kliknout na tento odkaz .

"Můžete mi prosím poradit, od kdy je váš účet plně ověřen? Nashromáždili jste své výhry skutečnými penězi nebo jste použili bonus? Od kdy je váš účet uzavřen? Kdy jste naposledy mluvili s kasinem a o co šlo ?"

To jsou důležité otázky. Děkujeme, že se stížností držíte.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl jsem dobré zkušenosti s CasinoAvion, ale nejsem si jistý, zda kasino ještě funguje. Můj účet je prostě zablokovaný a nemůžu se k němu dostat. Snažil jsem se kontaktovat zákaznický servis e-mailem, ale bez úspěchu. Na emaily mi nikdo neodpovídá. Pokud někdo ví, co se děje s tímto kasinem, požádal bych ho, aby se o to se mnou podělil.

Automaticky přeloženo:
blazan
před rokem

Ahoj.

Jen jsem požádal své kolegy, aby to zkontrolovali. Jen se všichni trochu zpožďujeme, mohl byste si to připomenout v příštích pár dnech, prosím? 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky