DomůFórumKasinaCasinoAvion - všeobecná diskuze

CasinoAvion - všeobecná diskuze (strana 2)

10 547 zobrazení 30 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
Fernando7500
před 2 roky

Pak tu budu pro aktualizaci🤞.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, dobrý den, protože mi nereagovali na můj email a peníze nedorazily na můj účet astropay, myslíte si, že je nutné podat reklamaci hned?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to poněkud překvapivé, ale myslím, že kasino se zavřelo, nedovolí mi ani vstoupit na můj účet, mám pocit, že jsem byl podveden

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před 2 roky

Ahoj,

Doufal jsem, že se situace vyvíjí docela dobře. Je mi líto, že není. 🙂

Neváhejte a odešlete stížnost, jen si uvědomte, že kasinu umožňujeme 14 celých dní na kontrolu účtu a vyplacení výběru.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od „podle dokončení platby" uplynulo 8 dní a od mého požadavku na výběr uplynulo 17 dní

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před 2 roky

Na můj vkus moc dlouhé 🙁.

Jste v kontaktu s kasinem? Každopádně bych řekl, že to za reklamaci stojí. Souhlasíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už jsem vznesl svou stížnost, doufám, že ji schválí a můžu něco poslat do kasina. Proč mě už ani nepustí na účet?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino již neodpovídá na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
Fernando7500
před 2 roky

Rád bych vám řekl, proč je váš účet zablokován, ale byla by to jen domněnka.

Místo hádání bych chtěl, abyste aktualizovali svou stížnost, stačí kliknout na tento odkaz .

"Můžete mi prosím poradit, od kdy je váš účet plně ověřen? Nashromáždili jste své výhry skutečnými penězi nebo jste použili bonus? Od kdy je váš účet uzavřen? Kdy jste naposledy mluvili s kasinem a o co šlo ?"

To jsou důležité otázky. Děkujeme, že se stížností držíte.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl jsem dobré zkušenosti s CasinoAvion, ale nejsem si jistý, zda kasino ještě funguje. Můj účet je prostě zablokovaný a nemůžu se k němu dostat. Snažil jsem se kontaktovat zákaznický servis e-mailem, ale bez úspěchu. Na emaily mi nikdo neodpovídá. Pokud někdo ví, co se děje s tímto kasinem, požádal bych ho, aby se o to se mnou podělil.

Automaticky přeloženo:
blazan
před 2 roky

Ahoj.

Jen jsem požádal své kolegy, aby to zkontrolovali. Jen se všichni trochu zpožďujeme, mohl byste si to připomenout v příštích pár dnech, prosím? 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.