Dobré ráno pánové, bohužel již podruhé za 2 měsíce mám problém s inkasováním výher kasinovými měsíci, minule mi po vašem zásahu vyplatili 12 000 fr původně zamítnuto, nyní jsem pro úplně stejný bonus, ale výhry 3000 eur za odmítnutí a uzavření účtu, totální nečestné, zaplatili mi bez jakýchkoli otázek 150 eur pouze 10 dní předtím a nyní, protože výhry dosahují 3000, znovu mi odmítají platbu, znovu potřebuji vaši pomoc s výběrem, díky
Good morning gentlemen, unfortunately for the second time in 2 months I find myself with a problem of cashing the winnings with casino moons, last time after your intervention they paid me 12000 fr initially denied, now I am for the exact same bonus but the winnings of 3000 euros to deny and close the account, a total dishonest, they paid me without any question 150 euros only 10 days before and now because the winnings reach 3000 they deny me payment again, I need your help again to collect, thanks
Buon giorno signori,purtroppo per la seconda volta in 2 mesi mi trovo con problema di incassare la vincita con casino moons,la scorsa volta doppo il vostro intervento mi hanno pagato 12000 fr inizialmente negati,adesso mi trovo per lo stesso identico bonus ma la vincita di 3000 euro negare e chiudere conto,una disonesta totale,mi hanno pagato senza nessuna domanda 150 euro solo 10 giorni prima e adesso perche vincita arriva a 3000 mi negano di nuovo pagamento,ho bisogno di nuovo del vostro aiutto per incassare,grazie
Automaticky přeloženo: