Je to tedy nepříjemná situace, pokud vás kasino v tak závažné věci ignoruje a odeslali jste již 3 emaily. Zkusili jste se zeptat, v čem je problém a proč váš účet ještě není uzavřen?
Každopádně jsem chtěl doporučit reklamaci , ale koukám, že jste ji už stihl podat. Ještě musím dodat, že kasino je na černé listině a funguje bez licence, což není nejlepší volba kasina. Viděl jsi to sám?
Každopádně, pokud se vám podaří zavřít účet, dáte nám vědět?
So it's an uncomfortable situation if the casino ignores you in such a serious matter and you have already sent 3 emails. Did you try to ask what the problem is and why your account is not closed yet ?
Anyway, I was going to recommend a complaint, but I see that you have already managed to file one. I also have to add that the casino is on the blacklist and operates without a license, which is not the best choice of casino. Have you seen it yourself?
Anyway, if you manage to close the account, will you let us know ?
Automaticky přeloženo: