DomůFórumKasinaCasino Gran Vía - všeobecná diskuze

Casino Gran Vía - všeobecná diskuze

2 815 zobrazení 8 odpovědí |
před rokem
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Gran Vía, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrou noc,


Problém je v tom, že jakmile je způsob vkladu a výběru schválen, na tom nezáleží, protože když chcete provést výběr zůstatku, systém vám ani neukáže uvedenou metodu, ve skutečnosti vám žádnou neukáže.


V dnešní době, jak dobře víte, mnoho online kasin provede platbu i během několika minut a samozřejmě VŠECHNY vždy zákazníkovi ukážou možnost provést výběr posledním způsobem vkladu použitým ke hře, který logicky existuje. byly dříve schváleny. To se v Casino Gran Vía nestane.

Automaticky přeloženo:
Angelote55
před rokem

Ahoj. Opravdu se vám to stalo? Vždy byste se měli pokusit kontaktovat podporu kasina, pokud se něco takového stane, musí vám s tím pomoci. Jakou platební metodu jste použili k vkladu, pokud vám nevadí, že se ptám? Zkuste jim prosím poslat e-mail a dejte nám vědět, jakou možnost vám podpora dala vybrat peníze. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

PayPal, stejný systém, pomocí kterého jste prováděli vklady. Tento systém byl schválen, jakmile bylo ověřeno vlastnictví mého účtu.

Podpora mi odpověděla, že litují toho, co se stalo.

Stále čekám na zpracování mého výběru. Řekl mi, že to bude trvat 24 nebo 48 hodin.

Trvám na tom, nejde jen o to, jak dlouho to trvá, ale o to, že jejich systém, když se pokusíte požádat o výběr, vám neukáže žádnou schválenou možnost, abyste ji mohli nechat vyžádanou a čekající na zpracování.

Zdravím a děkuji

Automaticky přeloženo:
Angelote55
před rokem

Myslím, že rozumím vašemu pohledu.

Nedokážu si představit, že bych nebyl alespoň překvapen tak zajímavým řízením výběru.

Je bohužel na kasinu, aby rozhodlo, zda existují lepší uživatelsky přívětivé možnosti, které stojí za to. Myslím, že někdy není platforma kasina příliš praktická, dokonce ani pro pracovníky kasina. Ať tak či onak, doufám, že ty peníze brzy dostanete, a myslím, že bychom všichni rádi viděli, že se to z vaší strany potvrdí, až se to stane. Jen pro jistotu, věci na svém konci nějak fungují.

Můžete to pro nás udělat?

Taky děkuji!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji vám za vaši zprávu.


Jakmile budu něco vědět, podělím se o to zde.


Chápu, že každá herní společnost má svá kritéria a nepochybuji o tom, že se snaží poskytovat nejlepší možné služby těm z nás, kteří jsme hráči. Pro mě jsou většinou. Ale nepoměr v míře pozornosti, kterou každé kasino nepřestává mě překvapovat. Předpokládám, že vše bude záviset na výši investic a perspektivách, které budou mít.

Vše nejlepší


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Angelote55
před rokem

Zkuste prosím příště použít tlačítko "odpovědět", aby osoba, které chcete zprávu poslat, mohla být upozorněna. 😉

Určitě budeme čekat na zprávy od vás, děkujeme a tobě také vše nejlepší 🙂

Automaticky přeloženo:
Sandiafresca příspěvek smazal/a
Sandiafresca
před rokem

Hej. Procházel jsem vaši stížnost a zjistil jsem, že tento problém je již vyřešen. Jak byste tedy řekli, že si kasino vede s řešením problémů? Docela rychle, nebo jen dobře?

Automaticky přeloženo:
Sandiafresca příspěvek smazal/a
Sandiafresca
před 3 měsíci

Vidím, že tam po takové době pořád hraješ. Takže se to v tvých očích v poslední době změnilo? 🤔

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.