FórumKasinaCasino Gran Vía - všeobecná diskuze

Casino Gran Vía - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od angeltito1
|
1149 zobrazení 8 odpovědí |
|
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Gran Vía, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Dobrou noc,


Problém je v tom, že jakmile je způsob vkladu a výběru schválen, na tom nezáleží, protože když chcete provést výběr zůstatku, systém vám ani neukáže uvedenou metodu, ve skutečnosti vám žádnou neukáže.


V dnešní době, jak dobře víte, mnoho online kasin provede platbu i během několika minut a samozřejmě VŠECHNY vždy zákazníkovi ukážou možnost provést výběr posledním způsobem vkladu použitým ke hře, který logicky existuje. byly dříve schváleny. To se v Casino Gran Vía nestane.

Automaticky přeloženo:
angeltito1
před 7 měsíci

Ahoj. Opravdu se vám to stalo? Vždy byste se měli pokusit kontaktovat podporu kasina, pokud se něco takového stane, musí vám s tím pomoci. Jakou platební metodu jste použili k vkladu, pokud vám nevadí, že se ptám? Zkuste jim prosím poslat e-mail a dejte nám vědět, jakou možnost vám podpora dala vybrat peníze. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

PayPal, stejný systém, pomocí kterého jste prováděli vklady. Tento systém byl schválen, jakmile bylo ověřeno vlastnictví mého účtu.

Podpora mi odpověděla, že litují toho, co se stalo.

Stále čekám na zpracování mého výběru. Řekl mi, že to bude trvat 24 nebo 48 hodin.

Trvám na tom, nejde jen o to, jak dlouho to trvá, ale o to, že jejich systém, když se pokusíte požádat o výběr, vám neukáže žádnou schválenou možnost, abyste ji mohli nechat vyžádanou a čekající na zpracování.

Zdravím a děkuji

Automaticky přeloženo:
angeltito1
před 7 měsíci

Myslím, že rozumím vašemu pohledu.

Nedokážu si představit, že bych nebyl alespoň překvapen tak zajímavým řízením výběru.

Je bohužel na kasinu, aby rozhodlo, zda existují lepší uživatelsky přívětivé možnosti, které stojí za to. Myslím, že někdy není platforma kasina příliš praktická, dokonce ani pro pracovníky kasina. Ať tak či onak, doufám, že ty peníze brzy dostanete, a myslím, že bychom všichni rádi viděli, že se to z vaší strany potvrdí, až se to stane. Jen pro jistotu, věci na svém konci nějak fungují.

Můžete to pro nás udělat?

Taky děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji vám za vaši zprávu.


Jakmile budu něco vědět, podělím se o to zde.


Chápu, že každá herní společnost má svá kritéria a nepochybuji o tom, že se snaží poskytovat nejlepší možné služby těm z nás, kteří jsme hráči. Pro mě jsou většinou. Ale nepoměr v míře pozornosti, kterou každé kasino nepřestává mě překvapovat. Předpokládám, že vše bude záviset na výši investic a perspektivách, které budou mít.

Vše nejlepší


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
angeltito1
před 7 měsíci

Zkuste prosím příště použít tlačítko "odpovědět", aby osoba, které chcete zprávu poslat, mohla být upozorněna. 😉

Určitě budeme čekat na zprávy od vás, děkujeme a tobě také vše nejlepší 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děje se mi to samé, nemám povolené tlačítko pro výběr, když už jsem ověřený a jindy jsem mohl vybrat, odpověděli mi, že recenzují, no nerozumím cokoli od doby, kdy byl ověřen PayPal, mi připadá velmi zvláštní,

Automaticky přeloženo:
Sandiafresca
před 2 měsíci

Hej. Procházel jsem vaši stížnost a zjistil jsem, že tento problém je již vyřešen. Jak byste tedy řekli, že si kasino vede s řešením problémů? Docela rychle, nebo jen dobře?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky