FórumKasinaCasino Empire - všeobecná diskuze

Casino Empire - všeobecná diskuze

před 2 roky od Vreni
|
2499 zobrazení 2 odpovědi |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Empire, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den


Doufám, že mi zde můžete pomoci. Už mě nebaví dohadovat se s impériem kasin!

Buď nedostanu odpověď, nebo to znamená, že byla přeposlána a dlouho jsem nic neslyšel!


Od 10. května 2022 se snažím živě chatovat s support@casinoempire.com

k vyřešení mého problému jsem napsal více než 50 e-mailů 80% neodpovídá 4 × odpověď byla napsána a potvrdilo se, že mám pravdu. Peníze se ale nevracejí. Zkoušel jsem Vás zastihnout telefonicky na kontaktním čísle +35722 23 23 65, ale telefonní číslo je špatné! Říká to žádné spojení!


1. PROBLÉM: JEDNALO SE O ČÁSTKU 350 EUR ÚČTOVANOU OD 10. KVĚTNA, KTERÁ MI DO DNEŠKA STÁLE NEVRÁTILY. PŘESTOŽE JSTE POTVRDILI, ŽE BYLO DVOJITÉ NABITÍ. A VRÁTÍ MI PENÍZE, ALE STÁLE NENÍ NA MÉM ÚČTU!!!

(Musel jsem poslat důkaz 10x)

Stále to není na mém účtu.


2. vydání


O 1 den později jsem si nechal zablokovat účet hned po tématu příliš naúčtovaných 350 eur, protože jsem závislý na hazardu.

Okamžitě mi zablokovali účet v empire kasinu, což je podle mě také pěkné.


Napsal jsem Xsupport@casinoempire.com kasinu, že chtějí seznam všech transakcí kvůli dvojnásobně odepsaným 350 eur, ale casino empire můj účet znovu aktivovalo bez mého svolení. Zablokovali mě jen 3 nebo 4 dny předtím kvůli mé závislosti na hazardních hrách. Poté jsem prohrál všechny své peníze kolem 3000 eur.


Zdvořile jsem napsal support@casinoempire.com, že by mi měli vrátit peníze nebo je převést. Byl jsem informován, že zákazníkům závislým na hazardních hrách je přísně zakázáno znovu aktivovat svůj účet, zejména bez mého svolení. I když nechci znovu aktivovat svůj účet.

Neměli mi znovu aktivovat účet, protože jsem závislý na hazardu. Věděl jsi proč.



Znovu bych od vás chtěl pomoc.


Casino mě opravdu okradlo záměrně.


Děkujeme za vaši pomoc a podporu.


S pozdravem


Automaticky přeloženo:
Vreni
před 2 roky

Ahoj Vreni,

Chápu, že se cítíte špatně, ale stále si myslím, že stačí jedna stížnost.

Odesláním tří stížností pouze ztrácíte čas svůj i tým pro stížnosti.

Závislost na hazardu je docela vážná věc, takže uvidíme, co o této situaci zjistíme.

Zkuste být prosím trpěliví.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc při řešení problému s hazardními hrami, věnujte prosím chvilku času a zkontrolujte toto:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Existuje také zvláštní sekce fóra věnovaná speciálně odpovědnému hazardu:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Doufám, že vám budou užitečné.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky