FórumKasinaCasino Eagles - všeobecná diskuze

Casino Eagles - všeobecná diskuze

před 2 roky od canaberto
|
9532 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Eagles, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

ahoj: v sobotu jsem se zaregistroval v kasinu Eagles a provedl výběr 1800 eur, ale chci si promluvit na chatu, abych viděl, jaké dokumenty mám poslat a chat se nikde nezobrazuje. Můžeš mi pomoci?

Na stránce kasina také není žádná sekce pro odesílání dokumentů.

Vy tomu dáváte dobrou pověst, a proto jsem se přihlásil a začal hrát.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Ahoj, i když v sekci kontakty zmiňují živý chat, na jejich webu se mi nepodařilo živý chat najít. Zdá se, že e-mailová adresa casinoeagles1@gmail.com je jediný způsob, jak je kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud tomu dáte dobré hodnocení a oni nemají ani chat (na svém webu říkáte ano), věci jsou vážné.

Zdá se, že ve všech kasinech, která registruji přes kasino guru, jsou dost špatná, budu vás muset přestat sledovat, protože když se podíváte na moji historii, ve všech, která hraji......... ...HORŠÍ NEMUSÍ BÝT.

Na zdraví,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj Danieli: ve spodní části webu kasina Eagles a v sekci "Kontaktujte nás" je velmi jasně uvedeno, že chat je k dispozici. Je jasné, že to není pravda. Už jsem jim psal mailem, ale neodpovídají. Jsem s vámi několik let a nemám úspěch s žádným dobrým kasinem.

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Ahoj canaberto,

Věřím, že odkazujete na tyto informace:

file

Nebyl jsem schopen najít ani live chat.

Dovolte mi říci, že absence živého chatu je jen stěží něco, co bychom mohli často kontrolovat. Snažíme se zůstat v kontaktu s každým dobrým kasinem, ale je to velmi náročné.

Nemáme ponětí, co se stalo a kdy chat "zmizel". Ale předal jsem informace s informace jsou aktualizované.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud tomu dáte dobré hodnocení a oni nemají ani chat (na svém webu říkáte ano), věci jsou vážné.

Zdá se, že ve všech kasinech, která registruji přes kasino guru, jsou dost špatná, budu vás muset přestat sledovat, protože když se podíváte na moji historii, ve všech, která hraji......... ...HORŠÍ NEMUSÍ BÝT.

Na zdraví,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

na základě seznamu vašich stížností jste, jak vidím, zkoušel dost špatná kasina častěji.

Může se stát, že někteří z nich budou v blízké minulosti penalizováni, protože se snažíme přizpůsobit aktuální situaci, takže reputace může trochu klesnout. O to koneckonců usilujeme. Proto bych vám chtěl poděkovat za vaše stížnosti.

Doufám, že je to zřejmé.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud tomu dáte dobré hodnocení a oni nemají ani chat (na svém webu říkáte ano), věci jsou vážné.

Zdá se, že ve všech kasinech, která registruji přes kasino guru, jsou dost špatná, budu vás muset přestat sledovat, protože když se podíváte na moji historii, ve všech, která hraji......... ...HORŠÍ NEMUSÍ BÝT.

Na zdraví,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vidím, že kasino bylo aktualizováno 21. října 2021 na našem webu. Je možné, že živý chat byl k dispozici, když bylo kasino aktualizováno. Dokonce i část v jejich kontaktních údajích zní, jako by tam měli živý chat, ale zdá se, že už tomu tak není.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyberte si 1800 11. a 223 eur včera, 13.

Nemohu posílat dokumenty, protože zde není sekce, kam vkládám „dokumenty" a neodpovídají na mé e-maily.

Včera jsem dostal e-mail od jisté Selenne, že mi dobili účet 155 eur, ale nic.

Odpověděl jsem, že jsem nic nedostal a že mi říkají, proč není chat a také mi odpoví, až mi zaplatí.

Neobdržel jsem žádnou odpověď a myslím, že neodpoví ani nezaplatí.

Dáváte tomu velmi vysoké skóre a věřil jsem Guruovi, ale opět jsem se mýlil.

Uvidíme, jestli mi alespoň pomůžete vybrat těch 2 023 eur

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Ahoj,

Nevidím novou stížnost.

Jak vidím, odeslali jste 2 výběry a ještě jste nedokončili ověření, takže tyto výběry pravděpodobně čekají na vyřízení. Poslali jste již všechny dokumenty?

A kde se těch 155 € vzalo?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemohu odesílat dokumenty, jak jsem vám řekl včera, protože nemůžete ze stránky kasina. Chat neexistuje a e-maily nebyly nikdy zodpovězeny.

Dnes uplynula 72hodinová lhůta na zpracování prvních 1800 eur a zítra to bude dalších 223 eur, ale pokud nemohu odeslat dokumenty nebo neexistuje žádný chat nebo mi odpovídají na e-maily, co mám dělat?

Na druhou stranu a v odpovědi na vaši otázku vám řeknu, že těch 155 eur je z e-mailu, který mi v pondělí 13. poslala jistá Selenne s tím, že mi na účet připsali 155 eur, ale není tam vůbec nic.

Na zdraví

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Promiň: Řekl jsem Selenne a je to Dianne

Mail přišel od:

dianne.caseagles@gmail.com


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemohu odesílat dokumenty, jak jsem vám řekl včera, protože nemůžete ze stránky kasina. Chat neexistuje a e-maily nebyly nikdy zodpovězeny.

Dnes uplynula 72hodinová lhůta na zpracování prvních 1800 eur a zítra to bude dalších 223 eur, ale pokud nemohu odeslat dokumenty nebo neexistuje žádný chat nebo mi odpovídají na e-maily, co mám dělat?

Na druhou stranu a v odpovědi na vaši otázku vám řeknu, že těch 155 eur je z e-mailu, který mi v pondělí 13. poslala jistá Selenne s tím, že mi na účet připsali 155 eur, ale není tam vůbec nic.

Na zdraví

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, ty dokumenty jsi tedy poslal e-mailem, ale s potvrzením, nebo abych byl konkrétnější, zatím bez reakce. Jen jsem si tím chtěl být jistý.

Také si myslím, že termín v tuto chvíli neplatí, protože nedokončili ověření.

Co považuji za skutečně absurdní je, že navzdory chybějícímu KYC vám nějaká Dianne slíbí nějaké prostředky.

Myslím, že je čas podat další stížnost .



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, dokumenty se neodesílají, protože nemůžete: neexistuje žádná sekce, kde je napsáno „odeslat dokumenty".

Na druhou stranu, 2 023 eur se již neobjevuje v zůstatku ani v nevyřízených transakcích, to znamená, že je odstranili-

Pokračují, aniž by odpověděli ani jednou, ani neodpovídá na e-mail manažerky Dianne

(dianne.caseagles@hotmail.com) ani neodpovídají na e-mail, který se objeví na stránce kasina

(casinoeagles1@gmail.com)

Chat stále neexistuje, vše o tomto kasinu je lež, protože kasino s „gmailovým" e-mailem je velmi vzácné

Vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, Danieli: Myslím, že došlo k chybě a stížnost uzavřeli a ani s kasinem Eagles nebylo nic vyřešeno.

Zdá se, že stížnost byla duplicitní.

Stále nic nevybírám a kasino se mi nedaří kontaktovat, ale peníze ve výši 2023 eur se již neobjevují v seznamu transakcí

pozdrav


Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Ahoj canaberto,

Zkontrolujte prosím nejnovější informace:

file

„Protože hráč požádal o znovuotevření své další stížnosti, tuto zamítneme.

Nicméně bych vás laskavě požádal o budoucí reference, abyste byli opatrní při odesílání více stížností a ponechali jedno vlákno pouze pro jedno kasino."

https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory

Myslím, že tím je problém vyřešen. Je to v pořádku, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano, tento, který se objevuje výše, jsou všechny spisy, které jsem napsal pro kasino Eagles. Zanechte prosím tuto stránku, která stojí za to

Děkuji mnohokrát.

Mimochodem, stále jsem nedostal zaplaceno a o kasinu jsem se neozval. Zůstatek byl ponechán na nule a seznam transakcí je prázdný, ale mám obrazovky 2 výběrů 1800 a 223 eur

Automaticky přeloženo:
canaberto
před 2 roky

Pokuta,

Jsem rád, že jsme to vyřešili podle vašich představ.

Jsem také rád, že máte ty screenshoty, ty by měly být velmi důležité.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejlepší by bylo, kdyby zaplatili, ale protože se s nimi nedá mluvit, nevím, proč neplatí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Při použití bonusu 7 eur zůstal 2 dny poté, co jsem jej odemkl, zůstatek bonusu, nikoli skutečné peníze 70 eur. Neodpovídají na e-maily a nemají chat. Je to spam

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky