Páni, něco, co člověku definitivně zkazí chuť hrát.
Tyto problémy jsou skutečnou bolestí, zvláště pokud si kasino najme společnost třetí strany, která se nazývá poskytovatel plateb, aby zpracovávala všechny transakce jménem kasina. Když nastane problém, může to vypadat jako tato situace.
Je mi líto, že tě vidím uprostřed kašle. Zítra je v mnoha zemích další bankovní svátek, takže bych do té doby nečekal žádný průlom.
Přestože to zní docela hloupě, obávám se, že musíte být trpěliví a počkat, až to kasino vyřeší. Nebo, lépe řečeno, dát tomu více času. Přál bych si, abych mohl poskytnout něco užitečného, ale řekl bych, že vzhledem k okolnostem je příliš brzy na to zasáhnout.
Mohli byste nás laskavě v pátek aktualizovat? Nejde o to, abychom vás nechali bezmocné, samozřejmě.
Oh my,.. something that will definitely ruin one's appetite for playing.
These problems are real pain, especially if the casino hires a 3rd party company called a payment provider to handle all transactions on behalf of the casino. When the problem occurs, it may look just like this situation.
I'm sorry to see you cough in the middle. Tomorrow is another banking holiday in many countries, so I would not expect any breakthrough by then.
Despite it sounding quite stupid, I fear you have to be patient and wait for the casino to resolve that. Or, better said, give it more time. I wish I could provide something useful, yet I'd say given the circumstances, it is too early to step in.
Could you kindly update us on Friday though? It is not that we aim to leave you helpless, of course.
Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo: