Nazdárek!
Přesunul jsem váš příspěvek sem do tohoto vlákna, abych vám dal možnost nahlédnout do problémů a odpovědí jiných lidí.
Jednoduše řečeno, doufám, že své peníze brzy dostanete. Protože bezpečnostní index je na můj vkus příliš nízký. 🙁
Podívejte se 👈
Tak či onak, pokud budete bojovat déle, řekl bych, že podání bezplatné stížnosti vám může pomoci.
Předpokládám, že ještě neznáte Centrum řešení kasino Guru, že? Nebojte se, tento průvodce by se vám měl hodit: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Co myslíš? Je to podle vašeho vkusu? V mé knize to stojí za vyzkoušení.
Dejte mi vědět, co si myslíte, prosím.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
Take a look 👈
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Automaticky přeloženo: