DomůFórumKasinaBull Casino 24 - všeobecná diskuze

Bull Casino 24 - všeobecná diskuze

2 636 zobrazení 24 odpovědí |
před 6 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bull Casino 24, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Proč je moje recenze zamítnuta? Pokud kasino říká, že na výběr bych měl dostat 2-6 hodin, měl bych to dostat mezi 2-6 hodinami, protože to je důvod, proč vkládám peníze, je to přes 24 hodin, teď už nedělají to, co říkají.

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Vaši uživatelskou recenzi jsme zamítli, protože si nemyslíme, že si kasino zaslouží tak nízké hodnocení, pokud hráč čeká na výběr jen několik dní.

Může pro to existovat několik důvodů, například to, že proces ověření je stále uprostřed nebo že poskytovatel platebních služeb platbu zpožďuje. Kasino tedy ani nenese vinu a nemůže s tím moc dělat.

Zkuste být trochu trpěliví a pokud budete mít problémy i po několika dnech, dejte nám prosím vědět. Mohli bychom se dokonce pokusit zasáhnout.

Vysvětlili vám něco ohledně výběru, nebo máte na účtu nějaké informace?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, pokud kasino říká, že je to mezi 2-6 hodinami, musí to být mezi 2-6 hodinami a ne, nic nevysvětlují, chtějí kyc hned včera jsem poslal dokumenty, žádné odpovědi, nic nehrajte v tomto kasinu!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

neodpovídají mi na e-maily....

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

pořád nic, měli by změnit své AGBS..

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file už přes 4 dny..

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Mohl byste nám prosím v pondělí sdělit, jaká je situace?

Doufám, že do té doby bude všechno v pořádku. Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžu teď otevřít případ?

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Chápu to správně, že situace zůstává nezměněna?

Svůj případ můžete zde kdykoli zahájit; jen náš tým pro vyřizování stížností nemůže zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, víte.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžete přijmout mé odmítnuté recenze? Pak by v tomto kasinu už 6 dní nikdo neměl hrát a chtějí dokumenty, které jsem jim už poslal.

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Upřímně řečeno, vaši recenzi můžeme přezkoumat, jakmile bude související stížnost uzavřena.

Vaše recenze však byly okamžitě zamítnuty, protože to, co považujete za důvod negativního hodnocení, je ve skutečnosti procedura KYC nebo zpožděný související výběr.

Tohle jsme ti poslali, pamatuješ? 🙏:

„Dobrý den a děkujeme za recenzi. Všimli jsme si, že si stěžujete na ověření totožnosti. Mějte prosím na paměti, že KYC (know your customer - poznej svého zákazníka) je standardní postup pro kasina z důvodu politiky AML (proti praní špinavých peněz) a kasina jsou povinna tak učinit. Pokud se odmítnete ověřit v kasinu, nemůžeme vaši recenzi na základě vašeho rozhodnutí schválit; bylo by to vůči kasinu velmi nespravedlivé. Děkujeme za pochopení."


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

1 týden to pořád nechápu..

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Doufám, že se situace brzy zlepší, jinak zasáhne náš tým pro vyřizování stížností.

A samozřejmě budete moci napsat svou recenzi na celý zážitek.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file do 4-5 hodin😂😂😂😂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

filefile Chtějí dokumenty a říkají, že mám vložit peníze 13.05 😂😂😂😂 a účet si otevřu 17.05😂😂😂😂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžete schválit mou recenzi? Zruším ji a prosím, po 10 dnech není třeba čekat.

Automaticky přeloženo:
atti38
před 6 měsíci

Takže na jejich stránkách musí být nějaká chyba, že?

Co řekli, když jste je konfrontoval ohledně termínů?

Také mějte prosím na paměti, že vaše uživatelská recenze může být schválena až po uzavření vaší stížnosti, jak jsem již vysvětlil.

Automaticky přeloženo:
atti38 příspěvek smazal/a
atti38
před 6 měsíci

Zkuste prosím napsat jasně, co chcete říct. Nerozuměl jsem tomu dobře.

Samozřejmě klidně pište ve svém jazyce. Na našich stránkách máme automatický překladač. 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.