Vaši uživatelskou recenzi jsme zamítli, protože si nemyslíme, že si kasino zaslouží tak nízké hodnocení, pokud hráč čeká na výběr jen několik dní.
Může pro to existovat několik důvodů, například to, že proces ověření je stále uprostřed nebo že poskytovatel platebních služeb platbu zpožďuje. Kasino tedy ani nenese vinu a nemůže s tím moc dělat.
Zkuste být trochu trpěliví a pokud budete mít problémy i po několika dnech, dejte nám prosím vědět. Mohli bychom se dokonce pokusit zasáhnout.
Vysvětlili vám něco ohledně výběru, nebo máte na účtu nějaké informace?
We have rejected your user review as we don't believe that the casino deserves to be rated that low if a player is waiting for the withdrawal for just a few days.
There can be various reasons for this, as, for example, that the verification process is still in the middle or the payment provider delays the payment. Therefore, the casino is not even at fault and is unable to do much about it, you know.
Try to be a little patient, and if you still have issues after a few more days, please let us know. We could even try to intervene.
Have they explained anything regarding the withdrawal, or is there any information in your account?
Automaticky přeloženo: