DomůFórumKasinaBoaBet Casino - všeobecná diskuze

BoaBet Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od rdtahiti
|
619 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BoaBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Ahoj,

Toto kasino nepřijímá hráče z Francouzské Polynésie.


Automaticky přeloženo:
rdtahiti
před měsícem

Dobrý den, děkuji za informaci.

Chtěl jsi tu hrát a nemohl jsi se zaregistrovat, nebo jak jsi to zjistil?

Požádám náš datový tým, aby to ověřil a upravil. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před měsícem

Nemohl jsem se zaregistrovat.

Automaticky přeloženo:
rdtahiti
před měsícem

Děkuji za to.

Jak vidíte v recenzi kasina, uvádí se, že nepřijímají hráče z vaší země.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny




Popis:



V kasinu Boabet jsem se zaregistroval 31. května přes odkaz na pozvánku od přítele. Účet jsem si vytvořil na své jméno v 7:24 ráno a poté jsem vložil 4 000 HUF pomocí bankovní karty Revolut. Za vklad jsem obdržel bonus 16 000 HUF a 60 roztočení zdarma.



Vyhrál jsem 700,00 HUF v automatu během běžné hry. Můj účet byl však poté zablokován. Zákaznický servis mi zasílá pouze šablonové odpovědi s tím, že jsem byl trvale zablokován z důvodu „více účtů" nebo „nepochopení podmínek".



Je důležité poznamenat, že jsem používal pouze jeden účet a nevytvářel jsem další. Mám podezření, že někdo jiný vytvořil účet na mé jméno nebo že kasino omylem propojilo můj účet s někým jiným. Neexistuje žádné věcné vyšetřování ani důkazy o tomto.



Proto bych rád požádal Casino Guru o pomoc s objektivním vyšetřením této záležitosti. Můj účet byl nezákonně zablokován a mé výhry jsou zadržovány.




Výše výhry: ~700 000 HUF

Způsob vkladu: Kreditní karta Revolut

Datum: 31. 5. 2025.

Zablokování účtu: o několik dní později, bez vysvětlení



Předem děkuji za vaši pomoc!







Upraveno
Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před 4 týdny

Dobrý den, je mi líto situace, do které jste se dostal. Vidím, že vás kasino obvinilo z více účtů, o kterých nic nevíte. Mohlo by být, že si v tomto kasinu účet vytvořil i váš přítel, člen rodiny nebo podobná osoba? Nehrál jste s někým blízkým na stejné internetové síti?

Pokud ne, viděl jsem, že máte stížnost, ale náš tým se na ni musí podívat a pak se s ní budeme zabývat.

Doufejme, že se to vyřeší a bude to mít pozitivní konec.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý den, je mi líto situace, do které jste se dostal. Vidím, že vás kasino obvinilo z více účtů, o kterých nic nevíte. Mohlo by být, že si v tomto kasinu účet vytvořil i váš přítel, člen rodiny nebo podobná osoba? Nehrál jste s někým blízkým na stejné internetové síti?

Pokud ne, viděl jsem, že máte stížnost, ale náš tým se na ni musí podívat a pak se s ní budeme zabývat.

Doufejme, že se to vyřeší a bude to mít pozitivní konec.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Děkuji za Vaši odpověď a za to, že jste se zabývali mým případem.




Chci upřesnit, že jsem si vytvořil/a a používal/a pouze jeden účet, na své jméno, s mou vlastní kartou Revolut. Nevytvářel/a jsem ani nepoužíval/a žádné další účty.




Moje matka si také zaregistrovala účet na svém vlastním zařízení se svými vlastními údaji. Žijeme ve stejné domácnosti, takže je možné, že jsme používaly stejné internetové připojení (Wi-Fi), ale nevěděly jsme, že by to mohlo být porušením pravidel.




Doufám, že to bude vzato v úvahu a že můj účet a zůstatek budou spravedlivě přezkoumány. Opravdu věřím, že jsem neudělal nic špatného.




Moc vám děkuji za vaši pomoc a podporu.




Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před 3 týdny

A přesně to si myslím, že kasino vidělo. Mnohokrát není možné, aby v jedné domácnosti hrálo více lidí, protože je to často vnímáno jako porušení pravidel.

Viděl jsem však případy, kdy byli oba lidé ověřeni a kasino s tím nakonec nemělo problém, ale každý případ je individuální a nemusí nutně obsahovat stejné prvky.

Tak uvidíme, jak to dopadne ve vašem případě.

Ale doporučil bych do budoucna nic podobného nedělat, protože jak jsem řekl, je to porušení pravidel téměř ve všech kasinech.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny





Děkuji za podrobnou zpětnou vazbu a rady.




Plně chápu, že kasina berou více registrací ze stejné domácnosti velmi vážně. V mém případě jsem neměl v úmyslu pravidla zneužívat a upřímně doufám, že kasino to při svém konečném rozhodnutí zohlední.




Jsem si vědom/a toho, že každý případ je jedinečný, a věřím, že v mém případě bude dodržen správný postup.




Ještě jednou děkuji, že jste se postarali o můj případ!




S pozdravem:

Bertalan Makay

Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před 3 týdny

Není zač.

Neslibuji vám, jak to dopadne, protože byste se pak mohli zlobit, kdyby to nedopadlo podle vašich představ. Musíme očekávat cokoli. Náš tým vám vždycky vysvětlí, proč se pro něco rozhodl.

Ať už bude výsledek jakýkoli, berte si to jako ponaučení. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny





Plně chápu, co píšete, a samozřejmě si nekladu žádná očekávání. Jsem velmi vděčný, že se mým případem vůbec nezabýváte. Vím, že neexistuje žádná záruka úspěchu, ale věřím, že okolnosti budou vzaty v úvahu a bude učiněno správné rozhodnutí.




Ať tak či onak, poučím se z toho a v budoucnu budu mnohem opatrnější.




Ještě jednou děkuji za vaši podporu a pomoc.




S pozdravem:

Bertalan Makay







Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před 3 týdny

Tak doufám, že to pro tebe dobře dopadne a že se s tím dá něco dělat.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Předem děkuji za vaši pomoc. Těším se na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mohli by s mým případem něco udělat???

Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před 2 týdny

Ve skutečnosti od vás potřebujeme další informace týkající se vaší stížnosti . Prosím, odpovězte nám co nejdříve, abychom mohli stížnost vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Co bys potřeboval/a?? Dám ti všechno, o co jsi žádal/a.

Automaticky přeloženo:
Bertalan200
před týdnem

Hezký den.

Představuji si, že tento proces je matoucí, ale vidím, že jste na stížnost již reagoval. Výborně.

Míč je teď ale na Tomášově straně hřiště. Věřím, že když budete sledovat e-mailová oznámení nebo časovač stížností, určitě budete vědět, co dělat. Pokud byste ale někdy měli potíže, prostě se zeptejte tady, jako jste to udělali vy. 👍



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Čekám na Tomášův dopis. Předem děkuji.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky