Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BitBet24 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Jak vidím, toto je čerstvé kasino bez fungujícího živého chatu. No, není to nejlepší kombinace.
Dostali jste dříve nějaké vysvětlení? Byl váš účet plně ověřen, prosím?
As I can see, this is a fresh casino without working live chat. Well, not the best combination.
Have you received any explanations earlier? Has your account been fully verified, please?
Jak jsi to ověřil, mám obrovský problém desítky selfíček s ID a otevřeným chatem A zase odmítnutí
How did you verify it, I have a huge problem dozens of selfies with an ID and open chat And again rejection
Как го верифицирахте аз имам огромен проблем десетки селфита с лична карта и отворен чат И пак отказ
Poslal jsem všechny potřebné dokumenty a napoprvé akceptovali. Horší s platy.
I sent all the necessary documents and they accepted the first time. Worse with pay.
Jak jsi udělal selfie s ID a otevřeným chatem Mohl bys mi pomoct s desítkami fotek A oni mě neověřují
How did you take the selfie with ID and open chat Could you help me dozens of photos And they don't verify me
Как направихте селфито с лична карта и отворен чат Бихте ли ми помогнали десетки снимки И не ме верифицират
Ahoj, už 9 dní čekám na výtok. Všechna ověření účtu jsou v pořádku. První výtok přišel za tři dny, ale druhý trval 9 dní.
Hi, I have been waiting for my discharge for 9 days now. All account verifications are ok. The first discharge came in three days, but the second one took 9 days.
Hei, olen odottanut kotiutustani nyt 9 päivää. Kaikki tilin vahvistukset ovat ok. Ensimmäinen kotiutus tuli kolmessa päivässä mutta tässä toisessa mennyt nyt tosiaan 9 päivää.
Ahoj.
Řekl bych, že je důležité zůstat v kontaktu s kasinem. Může to být jen zpoždění. Jste si jisti, že splňujete například limity výběru? 🤔
Hi.
I'd say it's important to stay in touch with the casino. It can only be just a delay. Are you sure you meet the withdrawal limits, for instance? 🤔
Děkuji.
Vidím, že stížnost bude brzy zkontrolována nebo aktualizována a doufejme, že vám tato služba pomůže dostat vaše výhry z kasina.
Předpokládám správně, že vám podpora nebo kdokoli z kasina, prosím, nedal žádný termín?
Thank you.
Well, I see the complaint is to be checked or updated soon, and hopefully, this service will help you get your winnings out of the casino.
Am I assuming correctly no deadline was given to you by the support or whoever from the casino, please?
Díky za odpověď. Nebyla uvedena žádná lhůta. Řekli jen, že to bude pár dní trvat / repatriace se zpracovává.
Thanks for the answer. No deadline has been stated. They just said that it will take a few days / the repatriation is being processed.
Kiitos vastauksesta. Ei ole määräaikaa sanottu. Sanottu vain että menee muutama päivä / kotiutus on käsiteltävänä.
Ahoj.
Četl jsem vaši poslední aktualizaci stížnosti. Skutečnost, že kasino na vás přestalo reagovat, mě znepokojuje. 🤔
Hello.
I read your latest complaint update. The fact casino stopped responding to you concerns me. 🤔
Nyní posílám zprávy do kasina téměř každý den. Poslední odpověď odtamtud 28.4. Že se repatriace zpracovává a může to trvat ještě několik dní. Od té doby nepřišla žádná odpověď a ani jsem nedostal své odvolání.
I have now sent messages to the casino almost every day. Last answered from there on 28.4. That the repatriation is being processed and it may take a few more days. Since then, there has been no reply and I have not received my withdrawal.
Olen laittanut casinolle nyt viestejä lähes joka päivä. Viimeksi sieltä vastattu 28.4. Että kotiutus on käsiteltävänä ja siinä voi mennä muutama päivä vielä. Sen jälkeen sieltä ei ole vastattu enkä ole nostoani saanut.
Řekl bych, že všechna kasina obecně by se měla více starat o hráče v podobných situacích. Z mého pohledu je nejlepší takové deprivaci předcházet. Doufejme, že platba je pouze zpožděna.
I'd say all casinos in general should care more about players in similar situations. From my point of view, it is best to prevent such deprivation. Hopefully, the payment is just delayed.
Ahoj
Složil jsem zálohu 100 EUR
Na hlavním účtu mám 0 EUR
a na bonusovém účtu 178 EURO
Proč nemohu podat sázku ze svého bonusového účtu?
k obchodu bonus je 7 dní, je to pro mě skoro čas a podpora neodpovídá na zprávy
Hello
I made a deposit of 100EURO
I have 0 EUR on my main account
and on the bonus account 178 EURO
Why can't I place a bet from my bonus account?
to trade the bonus is 7 days, it's almost time for me and the support does not reply to messages
Možná bonus, který jste dostali, omezuje vaše herní možnosti. Je docela obvyklé, že mnoho her je omezeno, jakmile máte aktivní bonus. Podívejte se na bonusové podmínky a dozvíte se více.
Musím říci, že kasino by mělo odpovědět na váš dotaz a poskytnout pokyny. Uvádím pouze svůj odhad, kdy by kasino mělo být konkrétnější, jakmile se zeptám!
Maybe the bonus you got limits your gaming options. It's quite usual many games are restricted once you have an active bonus. Check the bonus terms to find out more.
I must say the casino should respond to your inquiry and provide guidance. I'm only presenting my guess when the casino should be more specific once asked!
Stále jsem neobdržel odstoupení od smlouvy. Uběhly skoro tři týdny. A kasino nereaguje na moje e-maily.
I still haven't received my withdrawal. Almost three weeks passed. And the casino doesn't respond to my emails.
En ole vieläkään saanut nostoani. Melkein kolme viikkoa mennyt. Eikä casino vastaa sähköposteihini.
To nevypadá vůbec dobře! Ale udělal jsi první krok, stížnost je aktivní a podle časovače se to bude vyvíjet dál za méně než 3 dny. Řekl bych, že kasino bude požádáno o vysvětlení, tak doufejme, že to bude fungovat. 🤞🤞🤞
That doesn't look good at all! But you made the first step, the complaint is active, and according to the timer, it's going to develop further in less than 3 days. I would say the casino will be asked for an explanation, so let's hope it will work. 🤞🤞🤞
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.