Děkuji mnohokrát za upozornění! Velmi si také vážím toho, že investujete čas do kontroly na jejich sociálních sítích. Ve skutečnosti je to vážný pohled a doufám, že se našemu týmu pro stížnosti podaří spojit se s přidruženým zástupcem kasina, protože mám pocit, že se bez „vnitřní" podpory pravděpodobně mnohem dál nedostaneme.
Když už jsme u toho, mohl byste se laskavě spojit s Veronikou? Vidím, že potřebuje pokrýt obvyklé, řekněme základní, otázky. Sám jsem se vás chystal požádat o velmi podobné podrobnosti, abych získal soustředěnější pohled na situaci, ale upřímně řečeno, stížnost je důležitější.
Neváhejte použít tento odkaz 👈 pro okamžitý přístup ke své stížnosti.
Pokud vám to nevadí, informujte nás také zde.
Thank you very much for your warning! I also very much appreciate you investing time in checking up on their social media. It is in fact a grave sight, and I hope our Complaint Team will be able to get in touch with the associated casino representative since I feel we probably won't get much further without "inside" support.
Speaking of which, would you kindly get in touch with Veronika? I see she needs to cover the usual, let's say basic, questions. I was about to ask you for very similar details myself, to get a more focused view of the situation, but honestly, the complaint is more important.
Feel free to use this link 👈 to access your complaint right away.
If you don't mind, keep us posted here too.
Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo: