DomůFórumKasinaBETWINNER Casino - všeobecná diskuze

BETWINNER Casino - všeobecná diskuze

 od moisesveloso
|
2 339 zobrazení 6 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BETWINNER Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

chyba betwinner zamítnuta operátorem chyba zpracování platby

Automaticky přeloženo:
iraklibatirashvili

Možná vám kasino vysvětlilo chybu? Už to bylo opraveno?🤔

Viděl jsem vaši stížnost , kde vám náš tým vysvětlil, že dáváme kasinům 14 dní na zpracování platby, než zasáhneme. Doufám, že to bude opraveno před uplynutím tohoto časového období a nebude potřeba žádný zásah našeho týmu.🤞

Je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu, nebo jste měli nějaké úspěšné už dříve?

Automaticky přeloženo:

To, co se děje s tímto kasinem, je neuvěřitelné. Nikdy jsem neviděl platformu jednat s takovou lhostejností k penězům hráčů. Znám lidi, kterým byly zadržovány zůstatky déle než dva měsíce bez jakéhokoli věrohodného odůvodnění. A jaká je odezva z podpory? Vždy stejný řádek: "Provádíme kontrolu, čekejte prosím na odpověď."


Ale ruku na srdce: jaké ověření trvá déle než dva měsíce? Každá seriózní firma by to vyřešila během pár dní, maximálně týdnů. Pokud nedokážou zpracovat dokumenty a uvolnit zůstatky v rozumném čase, je to do očí bijící nekompetentnost. Pokud to dělají schválně, pak je situace ještě horší: systém, jak držet peníze zákazníků co nejdéle, těžit z uvíznutého zůstatku a ztěžovat výběry.


Toto není ojedinělý případ. Stačí se podívat na reputaci kasina na platformách jako Trustpilot a Reclame Aqui, abyste viděli záplavu podobných stížností. Existují stovky uživatelů, kteří hlásí nevysvětlitelné pozastavení zůstatku, nekonečné ověřovací procesy a tým podpory, který se zdá být tu jen proto, aby doháněl.


Co můžeme uzavřít? Toto kasino zjevně poškozuje své zákazníky, ať už špatnou vírou nebo extrémní neschopností. A co je horší, nadále beztrestně operují a každý den podvádějí nové hráče.

Automaticky přeloženo:
bgbet

To, co popisujete, je docela smutný jev. Co se týče ověření, o kterém mluvíte, souhlasím s tím, že by to rozhodně nemělo trvat tak dlouho a pokud ano, hráči mohou zkusit podat stížnost u nás a my se pokusíme pomoci.

Co je však momentálně asi moje nejdůležitější otázka, zda jste se s něčím takovým v tomto kasinu setkali. Protože jsem to z tvého příspěvku nepochopil.

jak to tedy je?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jsem součástí tohoto procesu. Můj účet je v ověřování od 28. ledna. Již jsem podal stížnost, kterou Casino Guru analyzuje. Také jsem podal stížnost na Trustpilot, kde odpověděli, ale vždy s obecnými odpověďmi.

Automaticky přeloženo:
bgbet

Takže jste udělali dobře a uvidíme, co náš tým dokáže vymyslet. Doufám, že to bude mít spravedlivý konec a vše dobře dopadne.

Pokud máte aktualizaci, budu tady.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky