Hmm, nevím, co se děje, ale viděl jsem, jak se Kristina ve vaší stížnosti ptá, jestli můžete potvrdit, zda jste dostali peníze nebo ne. Bylo by to možné? Můžete tak učinit na tomto odkazu zde .
Hmm, I don't know what's going on, but I saw Kristina asking in your complaint if you could confirm whether you got the money or not. Would that be possible ? You can do so on this link here.
Dobrý den, jak dlouho už tato situace trvá? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Už jste ověřili svůj kasino účet?
Všiml jsem si však také, že u nás máte otevřenou stížnost a pokud se do uvedené doby nic nepohne, zasáhneme. Pokud byste chtěli vědět, co můžete očekávat, když u nás otevřete stížnost, užitečné informace najdete zde .
Držím palce a pokud budete mít něco nového, neváhejte a dejte vědět.
Hi, how long has this situation of yours been going on ? We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you verified your casino account yet ?
However, I also noticed that you have an open complaint with us and if nothing moves forward within the mentioned time, we will intervene. If you would like to know what to expect when you open a complaint with us, you will find useful information here.
I'll keep my fingers crossed and if you have anything new, don't hesitate to let me know.
Ahoj Jaro
Dnes je to za pár hodin 14 dní.
A Betvistas Casino nevyplatilo výhry z toho, co vidím, žádnému hráči.
V mém případě jsem vložil peníze dvakrát podle jejich požadavků a přesto neexistuje žádný způsob, jak komunikovat přímo s někým v kasinu Betvistas jakýmikoli prostředky.
Doufám, že můžete něco udělat, alespoň s někým komunikovat v kasinu.
Budu pozorný na odpověď.
Děkuji.
Hello Jaro
Today marks 14 days in a couple of hours.
And the Betvistas Casino has not paid the winnings from what I see to any player.
In my case, I deposited money twice following their requirements and still, there is no way to communicate directly with someone at Betvistas casino by any means.
I hope you can do something at least communicate with someone at the Casino.
I will be attentive to the response.
Thank you.
Hola Jaro
Hoy ya se cumplen 14 dias en un par de horas.
Y el Casino Betvistas no a pagado las ganancias por lo que veo a ningun jugador.
En mi caso, yo deposite dinero 2 veces siguiendo sus requisitos y aun asi, no hay manera de comunicarse directamente con alguien del casino Betvistas por ningun medio.
Espero puedan hacer algo al menos comunicarse con alguien del Casino.
Estare atento a la respuesta.
Gracias.
Myslím, že by bylo velmi vhodné Kristině sdělit, že ve vaší stížnosti to trvá již 2 týdny.
Uvedlo však kasino nějaký důvod, proč to trvá déle, nebo jste nic nezjistili? Ověřili jste již svůj účet v kasinu?
No, pojďme se podívat, co se dá dělat a kam váš případ směřuje. Opravdu doufám, že se vše vyřeší a dostanete své peníze. Určitě mi dejte vědět, pokud se dozvíte nějaké novinky.
I think it would be very appropriate to tell Kristina that it has been going on for 2 weeks in your complaint.
However, did the casino give any reason why it's been going on longer or did you not find out anything ? Have you already verified your account with the casino ?
Well, let's see what can be done and where your case goes. I'm really hoping that everything gets sorted out and you get your money. Be sure to let me know if you get any news.
Kasino neuvedlo žádný důvod, ve skutečnosti neexistuje žádný způsob, jak můžete kohokoli v kasinu kontaktovat.
Existuje skupina telegramů, na kterou vás nasměrují pro jakékoli vysvětlení https://t.me/spinblizbot Ale je to pouze bot, který není příliš užitečný, ve skutečnosti vám tentýž bot řekne, že pokud se chcete vrátit do stránku a místo, kde vás zavede na jinou stránku, která je úplně stejná, jen s jiným názvem https://www.spinbliz.com/#/, ale je to stejná stránka a ve skutečnosti vás pošle na stejný telegram kanál.
Ve skutečnosti existuje také facebooková stránka na kanálu Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, kde si několik lidí stěžovalo na platby, které nikdy nikomu nedorazily. Na té FB stránce taky nemůžete s nikým mluvit, ale nedávno, 6. ledna, zveřejnil Admin této stránky komentář související se stížnostmi, ve kterém anglicky říkají, že prosím přestaňte zveřejňovat věci o zahraničním kasinu, které nemá nemám co s nimi dělat.
„Administrátor Adam Palmer, hlavní přispěvatel
Pro lidi, kteří neustále píší o nějakém zahraničním kasinu spinbliz, je tato stránka Spin Blitz britskou hazardní stránkou, nemá to nic společného s žádným jihoamerickým kasinem?
Nikdo vám zde nemůže pomoci s žádnými problémy s kasinem.
Tato stránka není spinbliz! Je to Spin Blitz. Není to totéž."
Není tedy v žádném případě možné kontaktovat kohokoli z Betvistas. Všechno se zdá být podvod.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Ahoj, je mi to moc líto, vlastně se tvůj případ táhne už docela dlouho. Bylo by možné aktualizovat vaši stížnost na tomto odkazu: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed a říct Kristině, že jste nic nedostali?
Určitě by se to hodilo, aby mohla s Vaším případem pokračovat a aby se stížnost neuzavřela, protože jste neodpověděl. Byla by škoda, kdyby bylo možné vám pomoci.
Byla by to možnost, prosím?
Hi, I'm so sorry, actually your case has been dragging on for quite a long time. Would it be possible to update your complaint on this link: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed and tell Kristina that you didn't get anything ?
It would certainly be useful so that she can move on with your case and so that the complaint doesn't close because you didn't reply. It would be a pity if it is possible to help you.
Would that be an option, please?
Kasino neuvedlo žádný důvod, ve skutečnosti neexistuje žádný způsob, jak můžete kohokoli v kasinu kontaktovat.
Existuje skupina telegramů, na kterou vás nasměrují pro jakékoli vysvětlení https://t.me/spinblizbot Ale je to pouze bot, který není příliš užitečný, ve skutečnosti vám tentýž bot řekne, že pokud se chcete vrátit do stránku a místo, kde vás zavede na jinou stránku, která je úplně stejná, jen s jiným názvem https://www.spinbliz.com/#/, ale je to stejná stránka a ve skutečnosti vás pošle na stejný telegram kanál.
Ve skutečnosti existuje také facebooková stránka na kanálu Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, kde si několik lidí stěžovalo na platby, které nikdy nikomu nedorazily. Na té FB stránce taky nemůžete s nikým mluvit, ale nedávno, 6. ledna, zveřejnil Admin této stránky komentář související se stížnostmi, ve kterém anglicky říkají, že prosím přestaňte zveřejňovat věci o zahraničním kasinu, které nemá nemám co s nimi dělat.
„Administrátor Adam Palmer, hlavní přispěvatel
Pro lidi, kteří neustále píší o nějakém zahraničním kasinu spinbliz, je tato stránka Spin Blitz britskou hazardní stránkou, nemá to nic společného s žádným jihoamerickým kasinem?
Nikdo vám zde nemůže pomoci s žádnými problémy s kasinem.
Tato stránka není spinbliz! Je to Spin Blitz. Není to totéž."
Není tedy v žádném případě možné kontaktovat kohokoli z Betvistas. Všechno se zdá být podvod.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Chápu, takže není možné nikoho kontaktovat, proto jste od kasina nedostali žádnou odpověď, proč tato situace vznikla.
Máte však otevřenou stížnost, takže uvidíme, kam to povede a zda se našemu týmu podaří kontaktovat kasino.
Také jsem si všiml, že máte stížnost na Betvisa Casino, což není stejné kasino jako Betvistas. Ke kterému kasinu se tedy vztahuje váš problém? Jen se ptám na upřesnění.
Bohužel výběr tohoto kasina nebyl nejlepší, protože mají docela nízký bezpečnostní index a několik varování. Myslím, že ať to dopadne jakkoli, určitě si v budoucnu budete dávat pozor, kde budete hrát, protože bych se takovému kasinu vyhnul a nevkládal sem.
No, na druhou stranu ještě není nic ztraceno a uvidíme, co se dá dělat.
I see, so it is not possible to contact anyone, therefore you did not get any answer from the casino why this situation arose.
However, you have an open complaint so we will see where this goes and if our team manages to contact the casino.
I also noticed that you have a complaint against Betvisa Casino, which is not the same casino as Betvistas. Then to which casino is your problem related ? I'm just asking to clarify.
Unfortunately, the choice of this casino was not the best, because they have a pretty low safety index and a couple of warnings. I think that no matter how it turns out you will definitely be careful where you play in the future because I would avoid such a casino and not deposit here.
Well, on the other hand nothing is lost yet and we'll see what we can do.
Jste v nějakém kontaktu s kasinem a zkuste se jich zeptat, jaký je problém s výběrem? Mají nějaké technické problémy nebo proč jim to trvá tak dlouho?
Vaše stížnost je stále otevřená, ale myslím, že by bylo lepší, kdybyste popsali více, protože z těchto odpovědí se toho moc nenaučíme.
Are you in any contact with the casino and try to ask them what is the problem with the withdrawal ? Do they have any technical problems or why is it taking them so long ?
Well, your complaint is still open, but I think it would be better if you describe more because we can't learn much from these answers.
Můj případ se táhne od 20. prosince, kdy jsem vyhrál a nedostal jsem výplatu, nemohu s nikým komunikovat ani s poradci, s nikým.
My case has been going on since December 20th when I won and I have not been paid, I cannot communicate with anyone or advisors, no one.
Mi caso viene desdeel20 de diciembre que gane y no me an pagado no puedo comunicarme con nadie ni asesores nadie
Možná by v tomto případě bylo dobré, kdybyste Kristině odpověděli na všechny otázky v reklamaci v jednom příspěvku. Pokud odpovíte na jednu ze tří a poté odpovíte znovu o týden později na další, pouze prodlužujete dobu, kterou tým může prošetřit a kontaktovat kasino. Zkuste tedy sledovat, jak se vaše stížnost vyvíjí a jaké jsou odpovědi od Kristiny.
Každopádně jste ještě neslyšeli nic nového? Nikdo z kasina vám vůbec neodpověděl?
Perhaps in this case it would be good if you answered all of Kristina's questions in complaint in one post. If you reply to one of the three and then reply again a week later to the next one, you are just prolonging the time for the team to investigate and contact the casino. So try to keep an eye on how your complaint develops and the responses from Kristina.
Anyway, you still haven't heard anything new ? No one from the casino has responded to you at all ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.