FórumKasinaBetvistas Casino - všeobecná diskuze

Betvistas Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od Melissitha15
|
4173 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 10 měsíci

Mám stejný problém, Casino mi neplatí.

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Co přijde

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hmm, nevím, co se děje, ale viděl jsem, jak se Kristina ve vaší stížnosti ptá, jestli můžete potvrdit, zda jste dostali peníze nebo ne. Bylo by to možné? Můžete tak učinit na tomto odkazu zde .

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám stejný problém, Casino mi neplatí.

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, jak dlouho už tato situace trvá? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Už jste ověřili svůj kasino účet?

Všiml jsem si však také, že u nás máte otevřenou stížnost a pokud se do uvedené doby nic nepohne, zasáhneme. Pokud byste chtěli vědět, co můžete očekávat, když u nás otevřete stížnost, užitečné informace najdete zde .

Držím palce a pokud budete mít něco nového, neváhejte a dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Dnes je to za pár hodin 14 dní.

A Betvistas Casino nevyplatilo výhry z toho, co vidím, žádnému hráči.

V mém případě jsem vložil peníze dvakrát podle jejich požadavků a přesto neexistuje žádný způsob, jak komunikovat přímo s někým v kasinu Betvistas jakýmikoli prostředky.

Doufám, že můžete něco udělat, alespoň s někým komunikovat v kasinu.

Budu pozorný na odpověď.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
RickRichard5
před 10 měsíci

Myslím, že by bylo velmi vhodné Kristině sdělit, že ve vaší stížnosti to trvá již 2 týdny.

Uvedlo však kasino nějaký důvod, proč to trvá déle, nebo jste nic nezjistili? Ověřili jste již svůj účet v kasinu?

No, pojďme se podívat, co se dá dělat a kam váš případ směřuje. Opravdu doufám, že se vše vyřeší a dostanete své peníze. Určitě mi dejte vědět, pokud se dozvíte nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

nic jsem nedostal

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A je to skoro měsíc

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

A jsem skoro měsíc pryč

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Kasino neuvedlo žádný důvod, ve skutečnosti neexistuje žádný způsob, jak můžete kohokoli v kasinu kontaktovat.

Existuje skupina telegramů, na kterou vás nasměrují pro jakékoli vysvětlení https://t.me/spinblizbot Ale je to pouze bot, který není příliš užitečný, ve skutečnosti vám tentýž bot řekne, že pokud se chcete vrátit do stránku a místo, kde vás zavede na jinou stránku, která je úplně stejná, jen s jiným názvem https://www.spinbliz.com/#/, ale je to stejná stránka a ve skutečnosti vás pošle na stejný telegram kanál.

Ve skutečnosti existuje také facebooková stránka na kanálu Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, kde si několik lidí stěžovalo na platby, které nikdy nikomu nedorazily. Na té FB stránce taky nemůžete s nikým mluvit, ale nedávno, 6. ledna, zveřejnil Admin této stránky komentář související se stížnostmi, ve kterém anglicky říkají, že prosím přestaňte zveřejňovat věci o zahraničním kasinu, které nemá nemám co s nimi dělat.

„Administrátor Adam Palmer, hlavní přispěvatel

Pro lidi, kteří neustále píší o nějakém zahraničním kasinu spinbliz, je tato stránka Spin Blitz britskou hazardní stránkou, nemá to nic společného s žádným jihoamerickým kasinem?

Nikdo vám zde nemůže pomoci s žádnými problémy s kasinem.

Tato stránka není spinbliz! Je to Spin Blitz. Není to totéž."

Není tedy v žádném případě možné kontaktovat kohokoli z Betvistas. Všechno se zdá být podvod.

Upravil Jaro před 10 měsíci
Důvod: Nefunkční odkaz
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A jsem skoro měsíc pryč

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, je mi to moc líto, vlastně se tvůj případ táhne už docela dlouho. Bylo by možné aktualizovat vaši stížnost na tomto odkazu: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed a říct Kristině, že jste nic nedostali?

Určitě by se to hodilo, aby mohla s Vaším případem pokračovat a aby se stížnost neuzavřela, protože jste neodpověděl. Byla by škoda, kdyby bylo možné vám pomoci.

Byla by to možnost, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino neuvedlo žádný důvod, ve skutečnosti neexistuje žádný způsob, jak můžete kohokoli v kasinu kontaktovat.

Existuje skupina telegramů, na kterou vás nasměrují pro jakékoli vysvětlení https://t.me/spinblizbot Ale je to pouze bot, který není příliš užitečný, ve skutečnosti vám tentýž bot řekne, že pokud se chcete vrátit do stránku a místo, kde vás zavede na jinou stránku, která je úplně stejná, jen s jiným názvem https://www.spinbliz.com/#/, ale je to stejná stránka a ve skutečnosti vás pošle na stejný telegram kanál.

Ve skutečnosti existuje také facebooková stránka na kanálu Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, kde si několik lidí stěžovalo na platby, které nikdy nikomu nedorazily. Na té FB stránce taky nemůžete s nikým mluvit, ale nedávno, 6. ledna, zveřejnil Admin této stránky komentář související se stížnostmi, ve kterém anglicky říkají, že prosím přestaňte zveřejňovat věci o zahraničním kasinu, které nemá nemám co s nimi dělat.

„Administrátor Adam Palmer, hlavní přispěvatel

Pro lidi, kteří neustále píší o nějakém zahraničním kasinu spinbliz, je tato stránka Spin Blitz britskou hazardní stránkou, nemá to nic společného s žádným jihoamerickým kasinem?

Nikdo vám zde nemůže pomoci s žádnými problémy s kasinem.

Tato stránka není spinbliz! Je to Spin Blitz. Není to totéž."

Není tedy v žádném případě možné kontaktovat kohokoli z Betvistas. Všechno se zdá být podvod.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu, takže není možné nikoho kontaktovat, proto jste od kasina nedostali žádnou odpověď, proč tato situace vznikla.

Máte však otevřenou stížnost, takže uvidíme, kam to povede a zda se našemu týmu podaří kontaktovat kasino.

Také jsem si všiml, že máte stížnost na Betvisa Casino, což není stejné kasino jako Betvistas. Ke kterému kasinu se tedy vztahuje váš problém? Jen se ptám na upřesnění.

Bohužel výběr tohoto kasina nebyl nejlepší, protože mají docela nízký bezpečnostní index a několik varování. Myslím, že ať to dopadne jakkoli, určitě si v budoucnu budete dávat pozor, kde budete hrát, protože bych se takovému kasinu vyhnul a nevkládal sem.

No, na druhou stranu ještě není nic ztraceno a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nic za mě neřeší

Automaticky přeloženo:
Melissitha15
před 10 měsíci

Jste v nějakém kontaktu s kasinem a zkuste se jich zeptat, jaký je problém s výběrem? Mají nějaké technické problémy nebo proč jim to trvá tak dlouho?

Vaše stížnost je stále otevřená, ale myslím, že by bylo lepší, kdybyste popsali více, protože z těchto odpovědí se toho moc nenaučíme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Můj případ se táhne od 20. prosince, kdy jsem vyhrál a nedostal jsem výplatu, nemohu s nikým komunikovat ani s poradci, s nikým.


Automaticky přeloženo:
Melissitha15
před 9 měsíci

Možná by v tomto případě bylo dobré, kdybyste Kristině odpověděli na všechny otázky v reklamaci v jednom příspěvku. Pokud odpovíte na jednu ze tří a poté odpovíte znovu o týden později na další, pouze prodlužujete dobu, kterou tým může prošetřit a kontaktovat kasino. Zkuste tedy sledovat, jak se vaše stížnost vyvíjí a jaké jsou odpovědi od Kristiny.

Každopádně jste ještě neslyšeli nic nového? Nikdo z kasina vám vůbec neodpověděl?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky