Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betstar555 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Ahoj Antillephone NV
Adresa: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
Web: https://www.gaminglicensing.com
Pozdravy..
rád tě vidím a rád tě znám..
Jsem rád, že máme něco takového pro podporu hráčů,
1. hráč ima v Betstar555.com; Betstar555.com říká, že jsou držiteli licence Curaçao.
2. agent řekl, že výběr je z technických důvodů zpožděn. od 22. dubna 2023 nedávají odstoupení
3. pokaždé, když zavolali a řekli - vybrat menší částku z celkových výher.
4. tak následovalo totéž a hrál jsem se zbývajícím zůstatkem, další výhry vzrostly až na INR: 2175000,00
5. nyní znovu a znovu ruší výběr.
6. Mám ve zvyku nahrávat hru ve Windows - takže mám všechny nahrávky hry pro důkaz a důkaz
7. Majitel je pan Ramarao / Hyderabad / Inida.
8. Pls poradit, co dělat.. Už mnoho dní nedávají výběr.
https://youtu.be/pbnAUbQnm-M
pozdravy
ID uživatele: nanda07
Hráč na betstar555.com
Hi Antillephone N.V.
Address: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
Website: https://www.gaminglicensing.com
Greetings..
nice to see you and nice to really know you..
i m happy that we have something like this for player support,
1. i m a player in Betstar555.com ; Betstar555.com says they are Curaçao license holders.
2. agent told the withdraw is delayed due to technical reason. since 22nd April 2023 they are not giving withdraw
3. everytime they called and told - to withdraw smaller amount from total winnings.
4. so did follow the same , and i played with remaining balance, Further - winnings increased upto INR : 2175000.00
5. now They are cancelling the withdraw again again and again.
6. i have an habit of recording the game in windows - so i have all the game recordings for evidence and proof
7. Owner is Mr. Ramarao / hyderabad / Inida.
8. Pls advise what to do.. They are not giving withdraw since many days.
https://youtu.be/pbnAUbQnm-M
Regards
User id : nanda07
Player in betstar555.com
Bohužel se zdá, že někdo ztratil zůstatek dříve, než byl váš účet ověřen. Je mi líto, ale obávám se, že nemůžeme nic dělat. 🤔
"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."
Začínám si myslet, že záměrně mícháte několik problémů do jedné stížnosti . Vzhledem k GDPR je povolena pouze jedna stížnost na unikátního hráče. Berte to tedy jako radu, prosím.
Doufám, že chápete.
Sadly, it seems someone lost the balance sooner than your account got verified. Well I'm sorry, there's nothing we can do, I fear. 🤔
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I'm beginning to think you intentionally mixing several issues into one complaint. Kindly mind only one complaint per unique player is allowed due to the GDPR. So, take it as an advise, please.
I hope you understand.
Děkuji za aktualizaci! Je skvělé, že jste také nezapomněli aktualizovat svou stížnost! Vysoce ceněné. Bohužel jsem si také všiml, že kasino dostalo druhý časový rámec na vyřešení vaší stížnosti , ale stále čekáme na známku spolupráce. Přeji, aby se to brzy změnilo!
Thanks for the update! It's great you didn't forget to update your complaint too! Much appreciated. Sadly, I also noticed the casino was given a second time frame to address your complaint, but we're still waiting for a sign of cooperation. I pray it changes soon!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.