FórumKasinaBetsEdge Casino - všeobecná diskuze

BetsEdge Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od DeeDragee
|
10211 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BetsEdge Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dobrý den, zaregistroval jsem se a hrál na betsedge, poté jsem zaplatil 300 EUR a v pátek nahrál své dokumenty! Od podpory nedostávám žádnou zprávu a můj účet ještě nebyl ověřen

LG

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

Má kasino živý chat? Některá podpora kasin nefunguje o víkendech, takže je možné, že od nich dostanete odpověď dnes nebo zítra.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ne, kasino nemá živý chat, pouze možnost zprávy ... ale nedostávám odpověď

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

Řekl bych, že pokud neodpoví do pátku, měli byste zvážit odeslání stížnosti, zkusil bych je také kontaktovat z jiné e -mailové adresy.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Už jsem odeslal stížnost .. podpora neodpovídá zpět žádný e -mail nic!

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

To je zvláštní, protože jste je kontaktovali v pátek a je středa 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ihned po platbě jsem obdržel e -mail, že probíhá zpracování ... Na tento e -mail jsem také odpověděl, ale odpověď není a moje věci nejsou zpracovány

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Přečetl jsem si všechny komentáře a také jsem od svých přátel slyšel špatný názor na Bestedge Casino. Obecně není snadné najít spolehlivé online kasino. Protože moji přátelé hrají v kasinu již delší dobu, pomohli mi vybrat důvěryhodné kasino, kde jsou šance na výhru vysoké. Moje oblíbené jsou sloty. Pokaždé, když chci hrát, vložím malý slotový vklad . Nevkládám mnoho peněz do slotů, a když vidím, že peníze ztrácím, okamžitě je vyberu. Velmi pohodlné při vytváření takových vkladů.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den .. včera jsem dostal peníze! Poté, co jsem napsal další e -mail na úřad pro hazardní hry curacao a popsal ho. Potom jsem znovu napsal na podporu a řekl jim, že jsem si stěžoval! Pak jsem dostal svou výplatu, ale zatím žádná odpověď od podpory! V tomto kasinu už hrát nebudu, protože tam je prostě špatná podpora

LG

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

Dobré zprávy! Skutečnost, že jste dostali své peníze, je nejdůležitějším faktorem, ale souhlasím, že pokud máte s kasinem špatné zkušenosti, už tam nehrajte a najděte si lepší 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Moje zkušenost s webem není příliš příjemná, protože není možné navázat kontakt s podporou. 5. srpna jsem se zaregistroval a provedl vklad, protože mám rád hry a je to zjevně atraktivní kasino. 06/08 říká, že žádost o výhru a já jsem nahrál dokumenty pro ověření. Mobilní číslo lze ověřit pouze pomocí podpory a poté začala sága ... Žádná odpověď! V živém chatu jsem zvládl pouze 1krát kontakt, ale po mém dotazu asistent chat vypnul. Dne 12/07 dostávám automatický e -mail s oznámením, že výběr byl zrušen, v případě, že jsem ho nezrušil, abych kontaktoval podporu! Tak jsem to udělal ... Nic nereaguje ... Podal jsem další žádost o výběr. Nevím, co jiného dělat, ale zjevně tito pánové nechtějí platit! Jakékoli návrhy na to, co mohu udělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Li1979
před 3 roky

Je mi líto, že to slyším. Bohužel se s tím setkáváme poměrně často - kasina nekomunikují s hráči. Nemusí to znamenat, že nechtějí platit. Může to jednoduše znamenat, že nás zákaznická podpora nedostatečně zaměstnává a oni prostě nemají čas na odpověď. Každopádně pokud neodpoví a přesto se vám nepodaří ověřit váš účet a vybrat vaše výhry, doporučuji vám podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

Ano, to mám v plánu udělat v případě, že mi neodpoví. Jak jste získali ověření mobilního čísla?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den ... nemusel jsem mačkat číslo mého mobilního telefonu, stačí ho zadat! Ale vše ostatní, co jsem musel nahrát, abych ověřil svůj účet! A to trvalo dlouho, nebo podpora neodpověděla a nezpracovala to! Zpracovávaly se pouze tehdy, když jsem si stěžoval u herního úřadu curacao a informoval jsem je o tom e -mailem! Do dnešního dne jsem neměl žádný kontakt s podporou! Dostal jsem svou výplatu a pak jsem tam uzavřel svůj účet !!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den ... nemusel jsem mačkat číslo mého mobilního telefonu, stačí ho zadat! Ale vše ostatní, co jsem musel nahrát, abych ověřil svůj účet! A to trvalo dlouho, nebo podpora neodpověděla a nezpracovala to! Zpracovávaly se pouze tehdy, když jsem si stěžoval u herního úřadu curacao a informoval jsem je o tom e -mailem! Do dnešního dne jsem neměl žádný kontakt s podporou! Dostal jsem svou výplatu a pak jsem tam uzavřel svůj účet !!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Lol, podpora stále neodpověděla? 😀 😲

Automaticky přeloženo:
DeeDragee
před 3 roky

Děkuji za vaší pomoc. Včera jsem poslal e -mail na kontrolu CC kasina a dnes jsou peníze na účtu!

Automaticky přeloženo:
Li1979
před 3 roky

Pěkný. Jak dlouho jste čekali na výběr?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

6. srpna Problém ale je, že mi zrušili výběr bez jakéhokoli vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky