Moje zkušenost s webem není příliš příjemná, protože není možné navázat kontakt s podporou. 5. srpna jsem se zaregistroval a provedl vklad, protože mám rád hry a je to zjevně atraktivní kasino. 06/08 říká, že žádost o výhru a já jsem nahrál dokumenty pro ověření. Mobilní číslo lze ověřit pouze pomocí podpory a poté začala sága ... Žádná odpověď! V živém chatu jsem zvládl pouze 1krát kontakt, ale po mém dotazu asistent chat vypnul. Dne 12/07 dostávám automatický e -mail s oznámením, že výběr byl zrušen, v případě, že jsem ho nezrušil, abych kontaktoval podporu! Tak jsem to udělal ... Nic nereaguje ... Podal jsem další žádost o výběr. Nevím, co jiného dělat, ale zjevně tito pánové nechtějí platit! Jakékoli návrhy na to, co mohu udělat?
My experience with the site is not being very pleasant as it is impossible to have any contact with support. On August 5th I registered and made a deposit because I like the games and it is an apparently appealing casino. On 06/08 he says the request for the sake of winnings and I uploaded the documents for verification. The mobile number can only be verified by support and then the saga began... No answer! I managed only 1 time contact in the live chat but after my question the assistant turned off the chat. On 12/07 I receive an automatic email stating that the withdrawal has been cancelled, in case I didn't cancel it to contact support! So I did... Nothing responds... I made another withdrawal request. I don't know what else to do, but apparently these gentlemen don't want to pay! Any suggestions on what I can do?
A minha experiência com o site não está a ser muito agradável pois é impossível haver qualquer contato com o suporte. No dia 05 de Agosto registei-me e efetuei um depósito por gostar dos jogos e ser um casino aparentemente apelativo. No dia 06/08 diz o pedido de saquê dos ganhos e carreguei os documentos para verificação. O número de telemóvel apenas pode ser verificado pelo suporte e aí começou a saga... Não respondem! Consegui 1 única vez contacto no chat ao vivo mas após a minha questão o assistente desligou o chat. No dia 12/07 recebo um mail automático com a indicação que o saque foi cancelado, no caso de não ter sido eu a cancela-lo para contactar o suporte! Assim o fiz... Nada respondem... Efetuei novo pedido de saque. Não sei o que mais fazer, mas aparentemente estes senhores não querem pagar! Alguma sugestão do que posso fazer?
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